"Sia, demek istediğimin bu olmadığını biliyorsun," dedi Alan, "bu bir lanet!"
"yani?" Siana
“Ya gelecekte ilişkimiz üzerinde çok fazla stres yaratırsa?”
"Dün gece olanlarla hiçbir şey karşılaştırılamaz..." dedi Siana, "Ve ben bununla başa çıkabilirim."
Derin bir nefes aldı ve Alan'a baktı. Onu inceledi ve ağzından kaçırdı, "Hiçbir şey fikrimi değiştirmeyecek," dedi, "Bu konuda fazla endişelenme. Ama sen bu odadan çıkarsan ben de bu evden giderim."
Sesi sabırsızlıkla yükseldi, arkasını döndü, uzandı ve yorganı başına çekti. Kalbinin yüksek sesle attığını hissedebiliyordu. Alan'ın kalkıp gidip gitmeyeceğini merak etti. Ya giderse? Ben de ayrılacak mıyım? Sadece ağzımdan kaçırdım ve şimdi ne yapacağımı bilmiyorum ama ciddiydim.
Gözlerini sıkıca kapattı ve soğukkanlılığını kaybettiği için kendini azarladı. Alan'ın etrafta dolaştığını duyduğunda battaniyesindeki elleri kenetlendi.
Onun gittiğini sandı ve kalbi yerinden fırladı. Ama birden onun yanında olduğunu hissetti ve kolları onu sardı. Onu nazikçe kendine çekti. "Özür dilerim," dedi, "ve teşekkür ederim."
Siana rahat bir nefes aldı. Kısık sesi onu sakinleştirdi. Ona bakmak için döndü. Onun kollarına sımsıkı sarıldı. Alan'ın ürperdiğini hissetti. Ve onu sakinleştirmeye çalışarak daha sıkı sarıldı. Siana rüyasız bir uykuya daldı.
Sabah uyandığında Alan'ı kanepede dergi okurken buldu. "İyi uyundun mu?" O sordu.
"Bir bebek gibi," diye mırıldandı uykulu bir şekilde.
Sabah uyandığında ve Alan'ın sabah gördüğü ilk şey olması hala garip hissettiriyordu. Buna alışması gerekecekti. Onun gece çok fazla savurduğunu ve döndüğünü hatırladı. Ondan sonra uyanmadım… Alan'ın hiç uyuyp uyumadığını merak ediyorum.
Ona baktı. Sormalı mıyım? O, başını salladı. Sormak kimseye zarar vermedi. "İyi uyudun mu?" "Daha fazla kabus gördün mü?" diye sordu.
"Hayır," dedi Alan tereddütle, "bütün gece uyudum." Tereddüdü, sorusunu cevabının gerçekliği haline getirdi.
Eklediğinde ona daha fazlasını soracaktı, "Senin sayende uyuyabildim. Teşekkürler Sia."
"Anlıyorum," dedi, "Bu bir rahatlama. Memnunum." Endişelenmesin diye böyle söylediğini düşünüyordu. Yalan söylüyor olabilir. Hiç uyudu mu?
"Benim yüzümden pek iyi uyuyamadın," dedi Alan, "Üzgünüm."
"Anlamsız şeyler söyleme!" dedi Siana, “Ondan sonra bir kez bile uyanmadım. Çok iyi dinlenmiş durumdayım." Endişelerini savuşturdu ama dün gece olanlar hala aklında oyalandı. "Sana zarar verebilirim," demişti, öyle bir ıstırapla. Onun da çok endişeli olduğunu görebiliyordu ama bunu belli etmemeye çalışıyordu. Ondan sonra kabus görmemesine sevindim.Belki bir daha olmaz, diye düşündü Siana. Olsa bile onu uyandırabilir ya da adını seslenebilirdi. Zaten odada hiç silah yoktu. Alan'a baktı, sonra uzak uçtaki aynaya bakmak için döndü. Battaniyesinin yarısı sarılıydı. Açık kahverengi saçları kafasında kuş yuvası gibi birbirine karışmıştı. Muhtemelen fazla uyumadığı için gözleri kan çanağına dönmüştü. Siana çöktü. Gerçekten her sabah böyle mi görünüyorum? Bruh!
Alan'ın sabah ilk iş olarak onu bu kadar dağınık görmesi onu utandırdı. Battaniyeyi yüzüne kadar çekti. Endişelenecek bir şey olmadığını biliyordu ama yine de kendini güvensiz hissediyordu. Orada öylece yatıyordu, battaniyeyle örtülüydü, dışarı çıkmak istemiyordu.
Alan nazikçe, "Uykun varsa tekrar uyu," dedi, "Alışverişe gitmek için öğleden sonraya kadar vaktimiz var."
Uykusu olduğu için saklanmadığını söyleyecekti, sonra kendini tuttu. Alışveriş? Battaniyenin altından baktı ve ona baktı. "Alışveriş mi?" diye sordu.
"Evet," dedi Alan, "Dün gidemedik. birkaç hediye almak için. ”
"Ah," dedi. Her şeyi unutmuştu. Duvardaki saate baktı. Birazdan öğle yemeği vakti gelecekti.
"Sorun değil," dedi Alan, "Uyu. Biraz sonra seni uyandırırım."
"Hayır," dedi Siana, "uyanığım. Onun yerine ben gidip duş alacağım."
Siana banyoya gitti. Duş alıp saçlarını kuruttu. Hazırlandığında öğle yemeği vakti gelmişti. Güzel bir öğle yemeği yediler ve yola koyuldular. Arabadan indiğinde Alan'ı ve kendisini 'Le Blanche' tabelalı lüks bir dükkanın önünde buldu.
Gözleri genişledi. Görkemli bir yerdi; fiyatlar fahişti. Arkadaşlarından birinin bu dükkandan düğün hediyesi almak istediğini hatırladı çünkü mahallede çok konuşulmuştu ama fiyatlar…
Bu tür şeylerle pek ilgilenmeyen Yulia bile dükkânı büyüleyici buluyordu. Ama sonunda fiyatların yüksek olması nedeniyle diğer alternatif mağazaları ziyaret etmeye karar verdi.
"Hediyeleri buradan mı alıyoruz?" diye sordu Siana.
Alan başını kaşıdı. “Bu civarda pek fazla dükkan bilmiyorum” dedi, “kahyam bana buranın oldukça popüler bir yer olduğunu söyledi, ben de bizi buraya getirdim. Aklında başka bir yer varsa oraya gidebiliriz, sorun değil!”
"Hayır, ben..." dedi Siana, "Ben de pek fazla mağaza bilmiyorum. Ama buranın çok pahalı olduğunu duydum. Buradan alışveriş yapmak istediğine emin misin?”
"Ah, sorun değil Siana. Kendinizi para konusunda hiç dert etmeyin,” dedi, “Ne istersen onu seç. Kesinlikle sorun değil."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Baştan Çıkarıcı Arkadaşım
Romance‼️DİKKAT YETİŞKİN SERİSİDİR🔥🔥🔥SMUT "Bir söz verelim: İkimiz de yirmi yaşında olduğumuzda ve hala bekar olduğumuzda birbirimizle evleneceğiz." Bir gün bir çocukluk arkadaşı geri döner ve Siana'ya evlenme teklifi eder. Çocukken verdikleri aptalca b...