Wyjaśnienie

21 1 0
                                    

Witam e-serdecznie!

Jeśli trafiłeś w te odmęty internetu, cieszę się niezmiernie i proszę o pozostanie. Zachęcam do wytrwałego śledzenia mojej fanowskiej wizji bohaterów Marvela w poprawczaku (który nawet nie do końca jest poprawczakiem ;-) ), bo naprawdę chciałabym tu opowiedzieć coś fajnego! Jednak zanim rozpocznę tą historię, parę wyjaśnień:

1) Będziemy mieli tu do czynienia z postaciami przekształconymi tak, aby pasowały do realiów w przedstawionym świecie. Dla wszystkich, którzy przyszli tu, żeby poczytać o nastolatkach z nadnaturalnymi mocami - takich wątków w mojej opowieści nie znajdziecie. Wszyscy są tutaj "zwykłymi" ludźmi, którzy mają mierzyć się z przyziemnymi problemami.

2) Ta książka ma być w moim zamierzeniu historią w dużej mierze wypełnioną problemami z dorastaniem i przemyśleniami filozoficznymi (proszę się nie zrażać do tego wyrażenia, mam tu na myśli zwykłe rozkminy o sensie życia, tego kim bohaterowie chcą zostać w przyszłości i standardowego dla osób w okresie dojrzewania dramatyzmu). Oczywiście planuję wpleść akcję, ale ta opowieść nie będzie sensacyjniakiem, to mogę stwierdzić na pewno.

3) W swojej opowieści chcę zawrzeć wątki chorób psychicznych i patologicznej sytuacji w rodzinach. Z góry przepraszam jeśli ktoś poczuje się urażony ujęciem któregoś tematu w tej książce. Staram się być otwarta na krytykę i sugestie, jak dane rzeczy zmienić, żeby nie były w żaden sposób szkodliwe.

4) Historia nie będzie skupiona na Scotcie, choć będzie on jej częścią (i dostanie ksywę w bardzo Scotowo-Langowy sposób)

To chyba wszystko, chociaż pewnie i tak o czymś zapomniałam. Zapraszam do czytania, pisania komentarzy i gwiazdkowania, jeśli się spodoba! Wiem, to oklepany tekst, ale to naprawdę daje motywację i chęci do pisania.

Kłaniam się do stóp,

Willy


PS. fabuła rozwija się wolno, ale mam nadzieję, że mi to wybaczycie

PS 2. osobiście moimi ulubionymi postaciami są wszystkim doskonale znane, nawiedzone bliźniaki i Loki

How to be an Outsider (without even trying)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz