3.Bölüm

383 26 9
                                    

      "Ve hikayemiz işte burda başlıyor"

Gölün kenarına geldik, ateşimizi yaktık, ellerimizde bira, hava güzel bir sohbet.

Rayne : O salak Sosyal Hizmetleri S*kiyim!

JJ : Kesinlikle!

Kiara : Sosyal Hizmetleri s*kelim!

Pope elindeki birayı ortaya yaklaştırdı, ve diğerlerini bekledi. Hiç vakit kaybetmeden biramı Pope'un birasınına yaklaştırdım. Diğerleri de biralarını getirince hep beraber vurduk. Kafaya diktik.
                      ____________

Jhon B koşarak yanıma geldi.

Jhon B : Hey hadi Ray, hazırlan sörf yapmaya gidiyoruz!

Rayne : Ciddi misin bu havada hemde?!

Jhon B : Gayet ciddiyim hazırlan. JJ ve Pope'u almaya gideceğiz daha.

Jhon B'ye kafa salladıktan sonra deniz şortumu ve deniz Tshirt'ümü giydim.
Yarım saat sonra JJ ve Pope'u aldıktan sonra hızlı adımlarla deniz'e doğru yürüdük. İşte bu sörf efsane olacaktı.

Yanımızda Kiara'nın olmayaşaına üzüldüm çünkü babası izin vermemişti gelmesine. Geriye kalan grup JJ, Pope, Jhon B ve Ben.

Elimde sörf tahtam, yanımda arkadaşlarım. Tek yapmamoz gerken o dalgaların canını okumak...

Pope : Jhon B, bu fırtınada sörf yapılcağına emin misin?

Jhon B : Ee yarıya kadar geldik. Geri dönmek, sadece ileri dostum!

JJ : İlk defa doğru söyledin!

John, JJ'e abartılı bir şekilde göz devirdi. Ben onların haline gülerken, fırtına cidden çok güçlüydü. Saçlarım bir sağa bir sola uçuşurken, denize doğru koşmaya başladım. Diğerleri beni görünce onlarda arkamba koşmaya başladı.

Rayne : HADİ ŞU DALGALARIN İÇİNDEN GEÇELİM!!!

JHON B : KESİNLİKLE!

JJ : O ZAMAN YAPALIM ŞU İŞİ!

Hem dalga hemde fırtına içinde ilerlerken, gözümü açık tutmakta zorlanıyordum.

JJ'e baktığımda, tahtanın üstünde ayakta durup dalgayla yarışıyordu.

JJ : WOOOOHOOOO- (Suya düşer)

JJ'in düşüşüne güçlü bir kahka attım. Sonra ben dalga ile yarıştığım zaman JJ'den daha uzun bir süre ayakta kalabilmiştim.

Rayne : BAK JJ, SENDEN DAHA İYİYİM SÖRF KONUSUND-

Bir an boyumun üç katı bir dalga gelip, bizi kıyıya iteklemişti. İteklediği an suyun içinde takla atıp kafamı sörf tahtasına sert bir şekilde çarptım. Aniden dalga gelince nefesimi kontrol edemedim ve biraz fazla su yuttum.

Kıyıya doğru sürklendiğimizde, güçlü bir şekilde öksürmeye başladım.

Jhon B : Bunu bir gün tekrarlamalıy- Rayne?

Yavaş yavaş öksürükten nefes almamaya başladım. Elimi başıma gmtürdüğüm zaman hafif bir kanamam olduğunu gördüm.

Pope : RAYNE! Tanrı aşkına su yuttuğunu söyleme bana!

Öksürüğüm daha şiddetlenirken hem yüzümün kızarması hemde nefes almamamla birlikte cevap veremedim. O yüzden kısaca elimi yumruk yapıp baş parmağımı havaya kaldırdım. Bunu gören Pope telaşa kapıldı.

Pope : HAS- NEYSE ŞU AN İKİ SEÇENEĞİMİZ VAR. YA SÜNİ TEREFÜS YA DA KALP MASAJI?

JJ : SÜNİ TEREFÜS NASIL YAPILIYOR?!

Pope : BİLDİĞİN ÖPÜŞÜYORSUN AMA KARŞIDAKİNİN NEFESİNİ İÇİNE ÇEKİYORSUN.

İlk başta kalp masajı deniyen Pope bir etki almayınca, telaşı 2 katına çıktı. Çünkü artık öksürmüyordum, NEFES ALAMIYORDUM.

Yavaş yavaş gözlerim kapanmıştı. Bilinçimi kaybetmiştim ki, son olarak dudağımda bir baskı hissettim.
                         ----------------

Gözümü açtığımda, kendi odamdaydım. Jhon B'lerdeydim kısaca. Gözümün önünde ki bulanıklık yavaş yavaş kaybolurken, bir kumral saç, sarı saç ve kısa siyah saç gördüm. Gözüm onları netlediğinde Jhon, JJ ve Pope başkası değildi.

Jhon B : Hey, daha iyi misin?

Jhon B'nninsözü sayesinde tüm kafalar bana bakıyordu. Son yaşanılan olayları hatırlayınca kötüydüm. Sonra biraz daha hatırlanınca aklıma geldi. Lanet olsun kim bana süni terefüs yaptı?!

Rayne : Sorduğun için sağol Jhon B. Size tek bir soru soracağım tek bir cevap alacağım.

Pope : Sor bakalım.

Rayne : Kim bana süni terefüs yaptı?

Jhon B, JJ ve Pope birbirine bakınca, Jhon B bana döndü dedi ki

Jhon B : Bir dakika bunu nerden biliyorsun? Bilincin kapanmamış mıydı?

Rayne : Kapanmadan önce dudağımda bir baskı hissettim Jhon.

Jhon B, önce bana sonra Pope, Pope'da JJ'e baktı.

JJ tam arkasını dönmüş gidecekken,

Jhon B : JJ. Sana Süni Terefüs yapan JJ.

JJ'e baktığımda olduğu yerde kalmış başını yavaşça önce eğmişti. Ben ise ağzım açık bir şekilde JJ'ye bakıyordum.

Rayne : JJ?

JJ yavaş yavaş bana döndüğünde yüzünün kızardığını gördüm. BİR DAKİKA JJ MAYBANK UTANMIŞ MIYDI?

Pope JJ'in suratını görünce gülmeye başladı.

Pope : Tanrım JJ, Yüzün aynı pişik olmuş bir popoya benziyor!

Pope'un benzetmesiyle JJ hariç herkes gülmüştü.

JJ : Hadi ama Pope ciddi olamazsın! O an herkes gergindi birinin süni terefüs yapması lazımdı! Hem onu diyen sen değil miydin?!

Koltuktan kalkıp JJ'e doğru gittim. JJ hala Pope bir şeyler anlatırken gözünün içine baktım sonra, gözü gözümle buluştu. 5 saniye bakıştıktan sonra ani bir şekilde sarıldım.

Ve kulağına mırıldandım,

Rayne : Sağol JJ. Bundan utanmana gerek yok. Belki daha sonra ben hayatını kurtarırım ve sen bu sözleri bana satarsın?

JJ'in son dediğime güldüğünü hissedince, bende gülümsedim. Yüzlerimizi göremiyorduk ama güldüğümüzü hissedebiliyorduk.

Ben JJ'e sarılırken birden gelen Fıtınanın rüzgar sesi ile irkildim.

JJ : Rayne? Sen az önce rüzgardan mı korktun?

Rayne : Ne? Ciddi olmamazsın! Tabii ki hayır!

JJ benden ayrılıp bana doğru baktı, ve birden kahka atmaya başladı. Sonra diğerleri de gülmeye başlayınca abartılı göz devirdim.

Rayne : Bak JJ, senin "korku" dediğin şeye biz teknik olarak "İRKİLMEK" diyoruz.

JJ : İrkilmekle korku aynı şey.

Rayne : Değil.

JJ : Aynı.

Rayne : *Orta parmak çeker*

JJ : Ow ow ow, birileri sinirlenmiş galiba.

Pope : Çocuk gibisiniz.

JJ'i kolundan hafifçe ittirdiğimde abartılı bir şekilde kendini koltuğa attı.

JJ : Çok özür dilerim Kraliçem lütfen beni affed- vurmayın lüften- (Kahka sesi)

JJ benle dalga geçerken JJ'in yanına oturdum. Ve bir anda dördümüz elimizde bira sohbet ediyorduk...

                              ---------

TİKTOK : hogwartsexpress_5972

OYLAMAYI UNUTMAYIN!!!

Outer Banks ~ JJ MAYBANK<3Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin