Bu gece dolunayı olacağı aklımdan çıkmıyordu.Birşey olmayacağını biliyordum ben bir ırkın son üyesi olamazdım basit bir kızdım, yapabileceklerim sınırlıydı.Ama Tuna benim bir Kızıl Kahin olduğuma inanıyordu.Buna o kadar çok kendini kaptırmıştı ki bu ırkın yeniden doğacağını ve kraliyet soyundan geldiğim için prenses olacağımı söylüyordu.Ben inanmıyordum beni tanımadığını sanıyordum ama benim bile unuttuğum hatıralarımı biliyordu.
Ben kendimi bildim bileli orta gelirli bir ailenin kızıydım.Tuna oraya ait olmadığımı söylüyordu her ne kadar belli etmesemde bir yanım haklı olabileceği taraftarıydı.
Okulun kapısından girerken bugünün berbat olmaması için Allah'a dua ediyordum.Kendimi kontrol edemediğim zamanlar olmuyor değil.Birden değişiyormuş gibi hissediyorum ama geçiyordu.Bundan Tuna'ya bahsetmemiştim çünkü bana inanmasını ve artık bu olayın peşini bırakmasını istiyordum.Okulun girişine geldiğimde dönen kapıyı iterek içeriye girdim.Merdivenlerden çıkıp 12/D sınıfını bulduğumda dersin başladığını boş koridorlardan anlamak zor değildi.Kapıyı çalıp içeri girdiğimde doğal olarak bütün gözler bana çevrildi Tarih öğretmeni Neslihan Hocaya gülümseyip yerime geçmek için izin istedim.Kafasıyla beni onaylayıp duvar dibinde arka sırada olan yerime geçtim.Çantamı duvaraya yaslayıp sırada rahat oturmak için bacaklarımı öne uzattım.
Tarih dersini sevdiğim söylenemezdi bu yüzden dersle pek ilgilenmiyordum.Kafamı sıraya koyup düşünmeye başlamıştım ki Neslihan Hoca'nın tiz sesiyle kafamı sıradan kaldırdım."Bukre hayatım rahatsız mısın?" Dedi sevecen tavırıyla toparlanıp sırada daha dik oturdum ve aynı sevecenlikle cevap verdim.
"Hayır hocam dalmışım özür dilerim."dedim hafifçe gülümserken.
"O zaman bize Kızıl Kahinler hakkında bilgiler verebilir misin ?"sorduğu soruyla affallasamda belli etmedim.Birçok bilgiye sahiptim ama Tuna bana bir sır vermişti ve bu sırrı kimseyle paylaşamazdım.Ama ufak bilgilerden zarar gelmeyeceğini düşünerek ayağı kalktım."Kızıl Kahinler nesilleri tükenmiş olarak bilinen doğa üstü güce sahip kahinlerdir.Kızıl ismi ise saçlarının rengini temsil eder kadınları genelde uzun saçlı olurlar ve büyüleyici güzelliktedirler erkekleri ise çoğunluğu yeşil gözlü olurlar ve aynı kadınlar gibi büyüleyici yakışıklıdırlar.Güçlerine gelirsek bunu hakkında pek bilgi sahibi değilim." Dedim yalan söyleyerek tabiki biliyordum Tuna en ince ayrıntısına kadar anlatmıştı ama onlara söyleyemezdim.Neslihan Hoca bana azı açık bakarken tekrar gülümseyip yerime oturdum.
"Bukre bütün bunları nerden biliyorsun?"dedi merak bütün vücudunu sarmış olacak ki heyecanda yere düşecekti.
"İnternet hep sosyal medya için kullanılmaz hocam."dedim olduğum yerden."Tebrikler tatlım sözlü notun 100 olacak."gülümseyip ders anlatmaya devam etti.Bende aynı şeyi yaparak kafamı sıraya koydum.Bugün dolunayda ne yapacaktım?.
Destekler için çok teşekkür ederim yorumlarınız çok önemli benin için eğer beğenirseniz devamı gelicek beğendiğinizi yorumlarda belirtirseniz çok sevinirim Hoşçakalın. :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIZIL
Ficção Científica"Artık kontrol edemiyorum!" Diye bağırdım.Saklayamıyordum,içim enerji patlaması yaşıyordu.Parçalamak yok etmek istiyordum. "Dolunay seni böyle etkilememeliydi Kızıl,fazla uysalsın" diyerek alayla güldü.Bileklerimde ki zincirleri çıkarsaydı ona günün...