9- Face to face

2.9K 280 98
                                    

Bölümü okuduktan sonra sondaki yazıyı okuyup cevaplayın plss

Jeongin yine sıradan bir sabah gibi kalktı, telefonunu alıp mesajlara cevap verdi, elini yüzünü yıkadı, kahvaltısını basit bir kahveyle geciştirdi, dişlerini fırçaladı ve giyinip çantasını hazırladı. Ama bu sefer farklı olan bir şey vardı, Jeongin ilk defa özenle hazırlanmıştı. Okul üniformalarını üşenmeden ütülemiş, kravatını ilk defa bağlamıştı. Tabi ne olursa olsun değiştirmediği bir şey de vardı, saçları. Saçına asla şekil vermez uyandığında hali nasılsa öyle bırakırdı. Notları hep yüksek olmasına rağmen kılık kıyafeti, kravat bağlayışı ve saçı yüzünden hep serseri gibi görünürdü Jeongin. Hyunjin de onun tam aksiydi her zaman özenle kravatını bağlar, saçlarını hep bakımlı ve şekilli bırakırdı. Notları düşüktü ama inek öğrenci gibi gözükürdü.

Sonunda bu zıt karakterler ilk defa "yüz yüze" görüşebileceklerdi. İkisi de çok heyecanlıydı, Hyunjin fazlasıyla edip Jeongin belli etmesede.

Jeongin okula gelmiş bahçede Hyunjin'i bekliyordu. Bekledi bekledi bekledi ve tam 35 dakika sonra geldi Hyunjin. Oysaki Jeongin, Hyunjin'in heyecanından yola çıkarak önceden geleceğini düşünmüştü. Hyunjin koşa koşa okulun kapısından girdi ve birkaç saniyeliğine durup gözleriyle Jeongin'i aradı. Gözleri Jeongin'i bulduğunda kısacık bir yerinde zıpladı ve kocaman gülümsemesini yüzüne yerleştirdikten sonra Jeongin'in boynuna atladı. Ayaklarını bir koala gibi Jeongin'in sırtında birleştirdiğinde Jeong önce örselese de kısa süre içinde dengesini topladı ve kendi etrafında dönerek Hyunjin'i döndürdü.

Hyunjin kocaman bir kahkaha attığında bahçedeki tüm öğrenciler onlara baktı. Daha doğrusu bahçedeki tüm homofobikler. Evet ikisini sevgili sandıkları için iğrenir gibi uzunca ikiliyi süzdüler.


İyy iğrenç homofobikleri fice soktuğum için çok üzgünüm ama kaos gerekiyordu. Ve homofobik tayfayı da idollerden oluşturmak istiyorum idol yazar mısınıız. Ama w00jin gibi falan olmasın onları kötü amaçla olsa bile ficime dahil etmek istemiyorum. Söyleyeceğiniz isimleri ficte görmek istediğiniz idollerden seçin çünkü bu bir kurgu zaten. Ve sonrasında onları da iyiye dönüştüreceğim sanırım. Hadi görüşürüüz.

Two daddies °HyuninHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin