23- Secret

1.5K 152 57
                                    

Sonunda okul bitmişti Jeongin artik H.Kai ile konuşabilecekti. Doğrusu H. Kai'nin ona söyleyeceği önemli şeyi çok merak ediyordu.

Jeongin H. Kai'yle buluşmak için hızlı adımlarla dediği kafeye gitmiş ve en ücra köşedeki masaya oturarak onu beklemeye başlamıştı.

Sonunda mekana giriş yapan H. Kai'yi gören Jeongin, H.Kai nerede olduğunu bulabilsin diye oturduğu yerden hafif kalkıp el sallamıştı.

"Selamünaleyküm Jeong"

"As bro"

" Ulan 'As' ne Allah'ın selamı kısaltılmaz. Bilmiyor musun? "

"Pardon güzellik affet beni ettim bir hata. Gençlik işte"

"Affettim birader. Bu arada Beomgyu gay bunu söyleyecektim"

Jeongin 5-6 dakika önce sipariş ettiği limonatasını içerken duyduğu şeyle birlikte geri Kai'nin yüzüne doğru püskürtmüştü.

"Öncelikle bismillah"

"Iy Jeongin iğrençsin ya"

"Sus lan çakma keko (ağır laf) konu bu mu şimdi"

"Yalnız 'çakma keko' dedin bi alındım"

"Ulan konuyu saptırma sana buradan bir uçarım"

"Pardon abi"

"Sorun değil gülüm. Neyse şimdi nasıl Beomgyu gay? O çocuk homofobik değil mi amına koyayım"

"Küfür etme abi çocuk var. Ve değil"

"Sorry canim düşünemedim. Ve nasıl değil"

"Abi niye gâvur gâvur konuşuyorsun sorry morry ne ayak. Ve baya baya değil abi hatta Taehyun ile sevgililer "

"Haklısın birader dur özüme döneyim. Ve yuhh nasıl ulan oha"

"Dön abim. Ve bu Beomgyu'yu abisi Yeonjun küçüklüğünden beri hiç sevmedi bu yüzden bu kaşar Beom da onun gözüne girmek için homofobik numarası yapmaya başladı. Ama bilmediği bir şey vardı"

"Ne vardı? "

"Söyleyeyim mi abim emin misin?"

"Eminim koçum söyle"

"Bak söylüyorum"

"Ulan söyle! "

Tamam abim kızma söylüyorum. Abisi yani Yeonjun okuldaki popülerliği azalmasın diye homofobik numarası yapıyordu aslında o da gay"

"Oha olaya gel. Peki Beom bunu hala bilmiyor mu?"

"Artık biliyor" H.Kai yandan bir gülüş atıp başını cama doğru eğerek cama yapışmış bizi dinleyen Beomgyu'yu göstermesiyle Jeongin o tarafa doğru kafasını çevirdi. Ve gördüğü Beomgyu karşısında şok oldu.

Beomgyu şaşkınlıktam çok komik bir ifade almıştı ve üstüne de cama yapışması durumu daha da komikleştirmişti.

"İmdat çok iyi" Jeongin bi kahkaha patlatıp kendi dizine vurmaya başlamıştı. Ardından Beomgyu camdan ayrılıp mekana girmiş ve gelip yanımıza oturmuştu.

"Kai yuh sana daha önce niye anlatmadın kahpe"

"Pardon kardeşim unutmuşum neyse kaşar arkadaşım git Hyunjin'e durumu anlat da kavuşsun artık şu veletler "

"A doğru ya o vardı"

"Güno orospu"

"Sus kahpe"

"Neyse muhabbetinize doyum olmaz koçumlar ama Jeongin abiniz kaçar hadi Allah'a emanet olun"

"Amin abim"

Aklima manyak fikirler geldi onlari da goruceksiniz zaten ileri bolumlerde. Bide bolumı yarin aticaktim ama bugun atiyim kiyagim olsun dedim

Two daddies °HyuninHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin