"Hey Hyun"
"Efendim tilkicik"
"Tilkicik? Iy o ne ya"
"Beğenmedin mi tilkicik?"
"Hayır çok kötü"
"Oh üzgünüm bundan sonra söylemem tilkici-"
"Hyun!"
"Sustum. Ne diyecektin sen? "
"Haa şu tayfa neden iğrenç iğrenç bize bakıyor? "
"Çünkü homofobikler ve bizi sevgili sandılar"
"Ohh Tanrım"
"... "
"Başımız dertte desene"
"Aynen öyle "
"Ne yapacağız? "
"Bilmiyorum, sanırım onların bir şey yapmasını bekleyeceğiz"
"Evet öyle gözüküyor" ikili derin bir iç çekip uzun süre sadece ayakta öylece dikilmişlerdi. Ta ki Yeji heyecanla "Eniştem" diye bağırarak Jeongin'in boynuna atlayana kadar...
"Ohh, Yeji? "
"Evett enişteemm, benim Yeji"
"Yeji! Ne eniştesi rahat bırak çocuğu"
"Sen karışma Hwang "
"Bana bak Yeji"
"Ee sana baktım Hyun, söyle"
"Seni çok fena yaparım"
"Aynen bak şuan yaptın"
"Şansını zorlama istersen"
"Zorlarsan ne olur? "
"Aa yeter! İçim şişti, kavga etmeden duramıyor musunuz siz?"
"Duramıyoruz enişteciğim neyse özür dilerim senin yanında böyle şey ettik ayıp oldu biraz"
"Evet tilkicik, özür dileriz" Jeongin tilkicik dediği için Hyunjin'e delici bakışlar attığında Hyunjin sertçe yutkunup "Jeong" diye düzeltti
"Boş verin, sorun değil ama bir daha olmasın. "
"Olmayacak eniştem söz "
"Pekala Yeji,Tilkicik hadi sınıflara çıkalım"
"Evet, ilk defa Hyunjin'e katılıyorum hadi gidelim"
●●●
Jeongin teneffüste elini yanağına koymuş bıkkın bıkkın oturuyordu ki sınıfa en yakın arkadaşı Changbin daldı ve "Seni çok özledim Inniee!" dedi
"Ohh Chang, bende seni çok özledim"
"Ne böyle ruhsuz ruhsuz oturuyorsun gel hadi dışarı çıkalım"
"Pekala"
İkili dışarıya çıktıktan sonra konuşacak çok şeyleri olduğu için okulu asmaya karar verirleaha sonra hemen sınıflarından çantalarını alıp okul bahçesinin ortasında buluştular. Ve hemen arka bahçeye yöneldiler. Arka bahçe pek kullanılmayan bir mekandı bu yüzden oraya güvenlik koymazlardı haliyle bu da öğrenciler için en iyi kaçma fırsatına dönüşürdü. Jeongin ve Changbin arka bahçenin duvarından önce çantalarını sonra da kendilerini atarak okuldan kaçmayı büyük bir rahatlıkla başarmışlardı.
Changbinle mesajla niye konuşmamış konuşacaklarını diye sorarsanız Jeongin daha önceki bölümlerde dediğim gibi sosyal medyadan pek haz etmiyor ve haliyle de özel konularını mesajla anlatmaktan hoşlanmıyor. Bu yüzden yüzyüze anlatmak istedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Two daddies °Hyunin
Fanficthebossbabyjeong: İki baban mı var? deadhyunjin: Hayır, neden? thebossbabyjeong: Bana yalan söylemene gerek yok, benim de iki babam var