Sabah kalktığımda alarm çaldı ve yeni farkettim ki bu gün Perşembe günü otffffff ben aidan a cumartesi dedim ya napalım Kaçmayacağız. Hepsinin dırdırını
Çekeceğiz.
Yatağımdan kalktım .ve banyoya girdim başımda olan bandı çıkardım.elimi açamadım çünkü hala ağırıyor.
Burnumdaki bandıda çıkardım. Üstümü giyinip evden çıktım tam kapıyı kapattım ayakkabılarımı giyiyordum. Karşı kapıdan dışarı aidan ve arkadaşları çıktı direk görünmez oldum.ve ayakkabılarımı sesizce giydim.
Ve yürümeye başladım. O sırada konuşmalarına kulak misafiri oldum.Finn:Eeee sence dün bağırışlarını duymuşmudur .
Aidan: Bilmiyorum ama lütfen duymamış olsun.
Sadie: Oho ne kadar korkak çıktınız siz okul duymuş zaten pençe onu uzak bir yere götürmüş ki baksanız mianin gelişi ile aidan in gelişinin arasında yarım saat var.
Milie; Haklısın sadie.O sıra okula geldik.
Aidan; ben gidip mia ya bakacağım.
Louis: tamamAidan beni bekliyordu bende okulun biraz uzağına gidip görünür oldum ve yürümeye başladım. Aidan beni görür görmez hemen yanıma geldi ve sarıldı.
A:dün seni merak ettim.nerdeydin?
M:etmeseydin arkadaşımdaydım
A:Bana haber verebilirdin.
Mia;*tamam bak bu olay sinirlerimi bozdu ve konuyu açtım*aidan sen bana aşık mısın?
Aidan: duydun mu
Mia; evet zaten okulun arkasındayım.
Aidan:Bak-
Mia:Ben bunu düşünmek istiyorum. İzninle bu gün pek fazla görüşmeyelim.
A:tmmArkama bakmadan yürüdüm .Tom ve Zendaya nin yanına gittim.
Zendaya:elinin haline noldu böyle.
Mia;Dün sinirden oldu majör e öyle vurmusumki elimi kirmisim ve bugün ağırıyorZil çaldı ve sınıfa gittik.
Aidan masada oturuyordu diğerlerinde yerlerindeydi.
Çantamı çıkardım ve kitaplarımı çıkardım.ders başladı.
Dersin sonlarına doğru elim kanadı ve başım dönüyordu
Öğretmenden tuvalete gitmek için izin aldım ve gittim.
Ben gittiğimde zaten teneffüs zili çaldı ve kızlar yanıma geldi.Mills:Ne oldu iyimisin.
Mia:evet sanırım.
Zendaya: sen iyi olmadığını biliyorsun demi?
Sadie; tamam hadi müdürden izin işte ve okuldan ayrıl
Mia: dersler-
Mad;merak etme biz onları hallederiz.
Mia: tamam o zaman ben gidiyorum.Müdürden izin aldım ve evime doğru gittim.O sırada elektro ortalıkta cirit atıyordu bende buna fazla dayanamadım ve dönüşüp gittim
Pençe: hey elektro naber?
Elektro; sendemi buradaydın
Pençe: hadi dövüş başlasın.Uzun bir süre sonra ben kazandım ve elektro gitti. Bende evime gittim ve uyudum.
Kapı çaldı ve bende zar zor gidip kapıyı açtım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Pençe(Aidan Ryan Gallagher)
AcciónMia daha 18 yaşına gelmeden yaşadıkları ve taşıyacağı yük "kahraman olabilir misin?"