8. Bölüm: Barış

123 8 0
                                    

Mia anlatımı

Zendaya ve Tom sürekli aradılar bende açmak yerine mesaj yazdım.

"Evde uyuyorum en az 3 gün beni göremezsiniz. Bb"

Yazdım ve uyumaya devam ettim

Zendaya anlatımı

Tam evine gidecektikti mesaj attı.Derin bir oh çektim.

Tom:Ne oldu.

Zendaya:Kavgadan istifade eve gitmiş 2 gün gelmeyecek Mia.

Aidan:Ohh be ödüm koptu.

Millie:Sen hala onu mu seviyorsun?

Aidan:Ne zaman sevmedim ki.

Tom:Bak aidan Mia hiç aşık olmadı bu yüzden sana aşık mı bilmiyor. Buna sebeb seni reddetti.

Aidan:Yani hala umut var.

Zendaya:Evet öyle.

Sadie:Eee hadi derse gidelim.

Derse girdik.

Mia anlatımı

Uyandım tuhaf saat hala dokuz. E ben Sanki 2 gündür uyuyomus gibi niye hissediyorum.
Kalkıp saate ve tarihe baktım vaov ben iki gündür uyuyormuşumya. Neyse bu gün pazar. Dışarda biraz dolanıp kahvaltı yaptıktan sonra spor salonu ondan sonra devriye var. Kısa bir süre sonra kostüm u giyip balkondan çıktım. Bir süre çatılardan gezindikten sonra eve döndüm. Kısa bir kahvaltıdan sonra saatin 13.30 olduğunu gördüm ve hazırlanmaya başladım.

Bunu giydim ve ne olur ne olmaz diye çantama kostümümü koydum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bunu giydim ve ne olur ne olmaz diye çantama kostümümü koydum. Yürümeye başladım. Spor salonuna gelmiştim. Bir iki saat barfiks ve ağırlık kaldırdıktan sonra boks bölümüne gittim.ama çok şaşırdım.

Tom: Naber Mia?

Mia:Tom burda ne işin var.

Tom:Daha doğrusu ne işiniz var çünkü diğerlerinde burda .

Mia: Şaka mısın?

Tom:Tamam aidan ve diğerlerine planını açıklamış olabilirim.

Mia: tamam onları benden uzak tut yeter

Tom:Emredersin!

Ondan uzaklaştım ve boks eldivenlerini giyip kum torbalarına yumruk atmaya başladım.
Anlaşılan o ki beni fark etmediler. Bende aldırış etmedim.Bir bir buçuk saat sonra telefonum bildirim verdi.major etrafta dolaşıp hırsızlık yapıyormuş bende tuvalete gidip üzerime kostümümü giyip gittim. Çantamı çatıya bıraktım ve etrafta majör u aramaya başladım. Sonra buldum.

Pençe:Hey en son ben sana onları insanlardan almamayı ogretmemismiydim.

Majör:Aaa hadi ama pençe çok katısın. Seni alacak adama acıyorum

Tamam sabirlarinmin sınırlarını zorluyor. Sinirlenip bir iki yumruk attım ve yere yığıldı polis alıp gitti.

Pençe(Aidan Ryan Gallagher)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin