Mia anlatımıTamı tamına 10 saat uyuyamayınca zombiye dönen bir tek ben olamam her halde. Şuan evde çıkıyorum. Karşıdan aidan ve arkadaşları kapıdan çıkıyordu. Umursamadım. Ayakkabılarımı giydim.
Dışarı çıktım yavaş yavaş okula yürüyordum.
Kulaklığımı taktım kulağıma. Benlik bir sıkıntı olmuyordu açıkçası başıma bir şey gelecek gibi olunca beynim alarm gibi çalıyordu sonuçta bende takmadım. Yolda arabayı süratle süren birine rastladım. Yaya geçidinde ise bir anne ve çocuk
hemen onları yanıma çektim ve arabada ben tam onları yanıma çektiğimde geçti.Kadın:Teşekkürler genç kız.
Çocuk:Evet tesekuyler abba (Teşekkürler abla)
Mia:Rica ederim efendim.
Kadın ve çocuk gittiler bende sağa sola bakıp yola çıkarak yaya geçidinde yürümeye başladım.
Aidan anlatımı
Mia kulaklığını taktı ve yolda yürümeye başladı yaya geçidinde geldiğimizde bir kadın ve çocuk u kurtardı.neden bilmem ama bu durum benim hoşuma gitti.Yolda bir iki defa esnedi. Galiba gece uyumamış.Yada beni düşünmüştür.Off saçmalama aidan kız seni dün gece reddetti.
Mia anlatımı
Okula vardım vardığım gibi zendaya ve Tom yanıma geldi.
Tom: Tanrı aşkına kaç saattir uykusuzsun.
Zendaya:Aynen Mia zombi filmlerinden çıkan zombileri dönmüşsün.
Tamam bu olay kafamda müzakere olmasını sağladı.
Sağ ben:Sana uyumasını söylemiştim ama beni dinleyen yok dünyalar güzeli kız olmuş bir zombi.
Sol ben:Sanada yaranilmiyor. Belki octavyous
Onu takip etti ya arkadaşlarına zarar verseydi uykusuz olması daha iyi.Sağ ben:Sanki çok bir şey oldu gerizekalı.
Sol ben: Öldü kız bak yahu altı üstü 10 saatcik uykusuz bu bünye neleri kaldırdı senin haberin varmı
Kafamı sağa sola doğru salladım ve kendime geldim.
Mia:10
Zendaya:Ee yuh ama ya.
Tom:Derste uyursan o zaman seni kalemle dürterim haberin olsun Mia.
Mia: Sağol ya .......................
Mia:Aman ya!
Tom:Ne oldu!?
Zendaya:Tegan Tom.
Oraya baktığımda Tegan aidan Lara taraf gidiyordu.sinirlendim ama birşey diyemedim.
Ders zili çaldı ve herkes sınıflara gitti.
Ders kimya idi.
Hoca herkesi ikişerli grublara oluşturdu.ben aidanlaydim. Yüzüme bakmadan dersi dinliyordu. Bende birşey dahi yoktu.kafam uyu uyu diye çınlıyor ve ben daha fazla engel olamayacaktım.Mia: Öğretmenim lavaboya gidebilir miyim?
Öğretmen: Görebilirsin Mia.
Lavaboya gittim. O sıra telefonuma bildirim geldi.
Yıkım dörtlüsü etrafta dolaşıp insanları korkutuyor diye .bende kostumumu giyip gittim.
Ders umrumda değildi. Zendaya ya mesaj attım. Gelemeyeceğim diye oda beni anladı ki tamam yazdı.Evet şuan yıkım dörtlüsü tam önümde.size onları tanıştırayım.
Wizırt kendisi teknolojik cihazlar kullanan arkadaş.
Tundra, gelecekten gelme acımasız bir kadın savaşçı.
Gorog,sesten aldığı güçle titreşim yapar.
Ve nest silahlarından çıkardığı kum yapış yapış ve her yere dağılır.Pençe:Hey! Kendi boyutlarınızda uğraşmanızı tavsiye ederim.
Tundra:Sen bizim boyutumuz değilsin aptal pençe.
Pençe: Bakalım değilmiymişim görelim.
Biraz dövüş sonra wizırt bana bir metal attı ve
Wizırt: Görüşürüz pençe
Dedi ve beni uzağa fırlattı.enson gördüğüm şey okulun camından içeri girmem.ve.. duvara yapıştım.
Yere düştüm.X: Pençe?
P:Onun burda olduğuna inanmıyorum.
Pençe:Evet evet benim pençe ama ilk önce şunları yenmek gerek o yüzden gidiyorum.
El sallayarak dışarı çıktım.ve yıkım dörtlüsünü aradım.lakin bulamadım.okulun önünde durdum. Birkaç kişi yanıma geldi.
Sadie:Pençe kimi arıyorsun.
Pençe: yıkım dörtlüsünü.
Zendaya : Kaşın kanıyor iyimisin?
Pençe merak etme bana birşey olmaz.
Noah:Eeaa yıkım dörtlüsü dediğin bunlar mı?
Pençe:ne?
O tarafa baktığımda yıkım dörtlüsünü gördüm.
Pençe:Gidin burdan.
Tundra:Seni eziceğim böcek.
Pençe:Yavaş ol tundra bu kelimeler sana hiç yakışmıyor.
Ve bir yumruk attım
Pençe:Bu dansı bana lütfedermisin?
Onu sardım tam wizirta atacakken arkadaşlarımın onda olduğunu gördüm.
Wizırt:Canlı duvar bunun karşısında hiçbir şey yapamazsın.
Tunrayi atar gibi yaptım o da onları yüzüne çekince bende arkasına gittim ve onu kendime çektim biraz daha dovustukten sonra gorogun ses titreşimlerine maruz kaldım olduğum yerde durdum.o bırakınca tundradan bir iki tekme ve yumruk yedim. O bırakınca wizırt üzerime bir metal koydu ve beni sağa sola vurdular. Sonunda gücüm kalmadı bende bıraktım tam öleceğim diyordum ki polisler geldi ve onlarda gittiler.
Başım o kadar ağrıyor ki.dengemi kaybetmeye başladım tam düşüyordum ki beni aidan tuttu.
Aidan:Pençe iyimisin?
Şuan tek düşündüğüm aidan ve onun teklifini reddettmem. ama ben doğru olanı yapmıştım ya kimliğimi bilseydi o zaman daha beter olurdu.
Pençe:Evet ben iyiyim.
Ayağı kalktım ve onları orada bırakarak evime gittim.
O kadar yorgundum ki şuan saat 9 ve ben şimdi uyuyacağım.
Zendaya Anlatımı
Mia uzun süredir ortalıkta yoktu. Endişelenmeye başladım.Onu aradım ama açmadı üst üste arayınca çocuklar fark etti.
Milie:Kimi arıyorsun?
Zendaya: Mia.
Tom:Sen kapat birde ben arayayım.
ikimizin de telefonlarını açmadı bizde evine gitmeye karar verdik. .. to be counted
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Pençe(Aidan Ryan Gallagher)
AcciónMia daha 18 yaşına gelmeden yaşadıkları ve taşıyacağı yük "kahraman olabilir misin?"