Trudie loopt vrolijk alles klaar te zetten, en dan gaat de bel. Fabian en Rianne staan voor de deur samen met de kinderen. Kom binnen, en hang jullie jassen maar op, en ga dan maar op de bank zitten. Oke is goed.
Ze hangen hun jassen op, en gaan naar de woonkamer. Als ze zitten komt Trudie binnen, met koffie. Wat willen jullie drinken. Limonade zeggen ze. Oke, even later komt ze terug. Ze wil net gaan zitten, als de bel gaat.
Noa en Jeroen staan er met hun kinderen en gaan ook snel zitten. Dat deden ze nadat ze hun jassen hadden opgehangen. Al snel ging de bel weer. Patricia,Robbie en Joyce met haar man en Mick met zijn vriendin stonden er met hun kinderen.
Hang jullie jassen maar op, en ga daarna zitten dan pak ik wel drinken. Koffie of Thee. Thee zegt Mick de anderen Koffie. Willen jullie Limonade? Ja roepen de kinderen. Trudie loopt naar de keuken. De anderen lopen naar binnen.
Ze stellen zich aan elkaar voor. Trudie komt binnen met koffie en een kopje thee. Ik breng de Limonade zo, als jullie het eerder willen hebben moeten jullie het zelf maar doen. Een paar kinderen staan op, we pakken al het drinken wel zeggen ze.
De bel gaat. Nienke met haar vriend en hun kinderen staan er. en Amber en haar vriend en ook hun kinderen. Kom maar binnen en hang jullie jassen maar op, dan pak ik drinken. Oke. Wat willen jullie hebben. Koffie zeggen de volwassenen.
Limonade roepen de kinderen. Oke Trudie loopt naar de keuken. En al snel lopen de anderen naar de woonkamer, en stellen zich voor. Al snel komt Trudie terug met Limonade. De koffie komt er zo aan. Uiteindelijk gaat Trudie weer na de keuken en komt terug met koffie.
He kunnen we iets leuks doen vraagt Justin? We doen toch iets leuks zegt Fabian. Nee praten is saai, een paar andere knikken. Gaan jullie dan maar buitenspelen. De kinderen rennen snel naar buiten.
Buiten.
Wat zullen we doen? Voetballen? Maar we hebben geen bal zegt Lena. Oh, Vies en lekker dan. Wat is dat voor spel. Nee saai roept Nick. Annamarie Koekoek dan. Wat is dat nou weer. Verstoppertje dan. Oke. Wie is hem.
Niemand steekt zijn hand omhoog.
Inmiddels binnen.
Ik ben wel nieuwsgierig geweest hoe het nu allemaal met jullie is. Goed zegt Appie. Het is echt leuk om op je zelf te wonen zegt Appie als het stil is. Ja dat hebben wij ook al gemerkt.
Zijner misschien binnenkort ook leuke dingen vraagt Trudie. Ja ik ben over een week jarig zegt Noa. Oh leuk. En verder nog vraagt Rianne. Ineens komt Lena binnen gelopen. Mama mama roept ze.
Wat is er? We zijn vergeten de bal uit de auto te halen. Mogen we de bal uit de auto halen? Noa knikt en Jeroen geeft de sleutel wel terug geven roept hij Lena na. Ja doe ik.
Even later komt Lena terug. Gaan jullie voetballen vraagt Mick? Lena knikt, en ze rent snel weer naar buiten.
JE LEEST
Het huis Anubis jaren later :)
FantasyTerug in Anubis het gaat over het huis anubis 15 jaar later. Er komt een reünie, en als iedereen er is gebeurd iets raars en ze vertellen wat er gebeurd is.