Inmiddels buiten. Ik heb de bal zegt Lena. Oke wie is keeper? Ik zegt Lucas snel. Is iedereen het er mee eens. Oh en trouwens de keeper mag kiezen wie hij of zei in zijn team wil. Een paar knikken.
Ik wil wel keeper zijn zegt Thomas. Oke. En al snel zijn de teams gemaakt. Lena is aan de bal, en passt door naar Simon en Simon probeert te scoren. Helaas hij mist.
Jammer roepen een paar. Lisa is nu aan de bal, Mirthe pakt de bal af en passt naar Michel die weer Passt naar Simon en dit keer mist Simon niet.
Binnen.
Het is wel stil zonder de kinderen zegt Rianne. Buiten is het vast luid. Houdt Lena van voetbal. Ja ze zit ook op voetbal. Ze houdt ook van dansen ze zit op Jazz. O leuk, kan ze vast goed, en kan ze goed voetballen. Volgens mij wel.
Buiten.
Lena is aan de bal vlakbij het doel, en ze scoort!!! Julian geeft haar een highfive. Goed gedaan Lena zegt Tessa. We staan nu 2-1 voor zegt Luca. Wacht maar we krijgen jullie nog wel.
Ja , vast zegt Delano grijnzend. Daniel geeft hem een zacht duwtje.
We zien wel zegt Lena. Gaan we nog verder, roepen een paar. Ja. Lena schopt de bal weg. Jelle heeft de bal, schopt naar Simon. Simon schopt naar Tessa. Helaas, ze mist. Daniel heeft nu de bal en schopt naar Nina, die de bal vasthoudt en naar het doel loopt. Hij scoort.
Jeeey!!! We zeiden het toch. We staan nu gelijk, zegt Simon, jullie staan niet voor. Nog niet zegt Nina. We zullen zien. Jenne heeft de bal, en schopt de bal naar Mirthe, en zei weer naar Jesse en hij schopt.
En Goal roept Lena vrolijk, en ze springt vrolijk op en neer. Ze geven elkaar een high five. Naar binnen allemaal roept Noa ineens. Spelbreker zuchten een paar. We gaan iets leuks doen, zegt Noa die de kinderen hoort zuchten.
Wat dan vraagt Jenne. Dat legt Trudie wel uit zegt Noa met een glimlach. Jenne kijkt haar boos aan. Blijf maar zo kijken, maar het heeft geen zin Jenne,ik zeg het toch niet. Maar. Noa zucht even , de anderen zijn inmiddels al binnen. Nee Jenne, ga maar snel naar binnen anders weet je niks van wat we gaan doen.
Oke. Noa loopt achter haar aan. Ah eindelijk zegt Trudie. Jenne gaat zitten. We gaan straks een soort van speurtocht doen. Wat voor speurtocht vraagt Fatima . In ieder geval een leuke zegt Trudie. Maar voor wat voor speurtocht mogen wij niet vertellen, en ze knikt even naar Noa en Rachida.
Weten jullie het allemaal. Nee, alleen Noa , Rachida en ik zegt ze.
JE LEEST
Het huis Anubis jaren later :)
FantasyTerug in Anubis het gaat over het huis anubis 15 jaar later. Er komt een reünie, en als iedereen er is gebeurd iets raars en ze vertellen wat er gebeurd is.