··•❥•··•••··••••••••••🧸••••••••••··•••··•❥•··
𝖧𝗂𝗂𝗂!! 𝖮𝗄𝖺𝗒, 𝗌𝗈 𝗂𝖿 𝗍𝗁𝗂𝗌 𝗂𝗌𝗇'𝗍 𝗒𝗈𝗎𝗋 𝖿𝗂𝗋𝗌𝗍 𝗍𝗂𝗆𝖾 𝗋𝖾𝖺𝖽𝗂𝗇𝗀 𝗆𝗒 𝖻𝗈𝗈𝗄𝗌, 𝗒𝗈𝗎'𝖽 𝗉𝗋𝗈𝖻𝖺𝖻𝗅𝗒 𝗎𝗇𝖽𝖾𝗋𝗌𝗍𝖺𝗇𝖽 𝗐𝗁𝖾𝗇 𝖨 𝗌𝖺𝗒 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝗍𝗁𝗂𝗌 𝖻𝗈𝗈𝗄 𝗂𝗌 𝗈𝗇𝖾 𝗐𝗁𝗈𝗅𝖾 𝗂𝗆𝖺𝗀𝗂𝗇𝖾. 𝖨𝖿 𝗂𝗍 𝗂𝗌 𝗒𝗈𝗎𝗋 𝖿𝗂𝗋𝗌𝗍 𝗍𝗂𝗆𝖾 𝗁𝖾𝗋𝖾, 𝗅𝗈𝗏𝖾𝗅𝗒, 𝗍𝗁𝖾𝗇 𝗒𝗈𝗎 𝗈𝗎𝗀𝗁𝗍 𝗍𝗈 𝗄𝗇𝗈𝗐 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝗍𝗁𝗂𝗌 𝗂𝗌 𝗈𝗇𝖾 𝗂𝗆𝖺𝗀𝗂𝗇𝖾 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝖼𝗈𝗇𝗌𝗂𝗌𝗍𝗌 𝗈𝖿 𝖺𝖻𝗈𝗎𝗍 𝗍𝗐𝖾𝗅𝗏𝖾 𝖼𝗁𝖺𝗉𝗍𝖾𝗋𝗌. 𝖨𝗍 𝗂𝗌 𝖮𝖭𝖤 𝗐𝗁𝗈𝗅𝖾 𝗌𝗍𝗈𝗋𝗒, 𝗌𝗈 𝖾𝖺𝖼𝗁 𝖼𝗁𝖺𝗉𝗍𝖾𝗋 𝗂𝗌 𝗅𝗂𝗇𝗄𝖾𝖽 𝗍𝗈 𝗍𝗁𝖾 𝗈𝗍𝗁𝖾𝗋.
𝖧𝗈𝗉𝖾𝖿𝗎𝗅𝗅𝗒 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝗆𝖺𝗄𝖾𝗌 𝗌𝖾𝗇𝗌𝖾 (𝗃𝗎𝗌𝗍 𝗌𝗁𝗈𝗈𝗍 𝗆𝖾 𝗂𝖿 𝗂𝗍 𝖽𝗈𝖾𝗌𝗇'𝗍).
𝖠𝖭𝖸𝖧𝖮𝖮 - 𝗍𝗁𝗂𝗌 𝗉𝖺𝗋𝗍𝗂𝖼𝗎𝗅𝖺𝗋 𝖻𝗈𝗈𝗄 𝗂𝗌 𝖺 𝗅𝗂𝗍𝗍𝗅𝖾 𝖽𝗂𝖿𝖿𝖾𝗋𝖾𝗇𝗍 𝖿𝗋𝗈𝗆 𝗍𝗁𝖾 𝗋𝖾𝗌𝗍, 𝖻𝖾𝖼𝖺𝗎𝗌𝖾 𝗂𝗍 𝗂𝗌 𝗌𝗈𝗆𝖾𝗐𝗁𝖺𝗍 𝗈𝖿 𝖺𝗇 𝖾𝗅𝖺𝖻𝗈𝗋𝖺𝗍𝖾 𝗏𝖾𝗋𝗌𝗂𝗈𝗇 𝗈𝖿 𝗍𝗁𝖾 𝗈𝗇𝖾𝗌𝗁𝗈𝗍 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝖨 𝗐𝗋𝗈𝗍𝖾 (𝗎𝗇𝖽𝖾𝗋 𝗍𝗁𝖾 𝗌𝖺𝗆𝖾 𝗍𝗂𝗍𝗅𝖾) 𝗂𝗇 𝗍𝗁𝖾 '𝖬𝖺𝗀𝗂𝖼𝖺𝗅𝗅𝗒 𝖬𝖺𝗒' 𝖻𝗈𝗈𝗄 (𝗌𝗍𝗂𝗅𝗅 𝗐𝖺𝗇𝗇𝖺 𝖼𝗋𝗒 𝖾𝗏𝖾𝗋𝗒 𝗍𝗂𝗆𝖾 𝖨 𝗋𝖾𝗆𝖾𝗆𝖻𝖾𝗋 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝖨 𝖼𝗁𝗈𝗌𝖾 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝖺𝗐𝖿𝗎𝗅 𝗍𝗂𝗍𝗅𝖾).
𝖳𝗁𝗂𝗌 𝖼𝖺𝗆𝖾 𝖺𝗍 𝗍𝗁𝖾 𝗅𝗈𝗏𝖾𝗅𝗒 𝗋𝖾𝗊𝗎𝖾𝗌𝗍 𝗈𝖿 𝖺 𝗌𝗐𝖾𝖾𝗍𝗁𝖾𝖺𝗋𝗍 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝖨'𝗆 𝗇𝗈𝗍 𝗌𝗎𝗋𝖾 𝗐𝗁𝖾𝗍𝗁𝖾𝗋 𝖨 𝖼𝖺𝗇 𝗍𝖺𝗀 𝗈𝗋 𝗇𝗈𝗍 (𝖻𝖾𝖼𝖺𝗎𝗌𝖾 𝖨 𝖽𝗈𝗇'𝗍 𝗄𝗇𝗈𝗐 𝗂𝖿 𝗌𝗁𝖾'𝗌 𝖿𝗂𝗇𝖾 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝗂𝗍) 𝖻𝗎𝗍 𝗌𝗁𝖾'𝗌 𝖺 𝗌𝗐𝖾𝖾𝗍𝗁𝖾𝖺𝗋𝗍 𝗇𝗈𝗇𝖾𝗍𝗁𝖾𝗅𝖾𝗌𝗌.
𝖨 𝖽𝗈𝗇'𝗍 𝗄𝗇𝗈𝗐 𝗂𝖿 𝖨 𝖽𝗂𝖽 𝖺 𝗏𝖾𝗋𝗒 𝗀𝗈𝗈𝖽 𝗃𝗈𝖻 𝖺𝗍 𝗐𝗋𝗂𝗍𝗂𝗇𝗀 𝗍𝗁𝗂𝗌 𝗉𝖺𝗋𝗍𝗂𝖼𝗎𝗅𝖺𝗋 '𝖾𝗅𝗈𝗇𝗀𝖺𝗍𝖾𝖽' 𝗏𝖾𝗋𝗌𝗂𝗈𝗇 - 𝖻𝗎𝗍 𝗂𝖿 𝗂𝗍 𝗀𝖾𝗍𝗌 𝖼𝗈𝗇𝖿𝗎𝗌𝗂𝗇𝗀, 𝗃𝗎𝗌𝗍 𝗄𝗇𝗈𝗐 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝗍𝗁𝗂𝗌 𝗂𝗌 𝗌𝗈𝗋𝗍 𝗈𝖿 𝗍𝗁𝖾 𝗅𝖾𝖺𝖽-𝗎𝗉 𝗍𝗈 𝗐𝗁𝖺𝗍 𝗁𝖺𝗉𝗉𝖾𝗇𝗌 𝗂𝗇 𝗍𝗁𝖾 𝗈𝗇𝖾𝗌𝗁𝗈𝗍.
𝖠𝗇𝖽 𝗍𝗁𝖾𝗋𝖾 𝗁𝖺𝗉𝗉𝖾𝗇𝗌 𝗍𝗈 𝖻𝖾 𝖺 𝗍𝗂𝗇𝗒 𝖺𝖿𝗍𝖾𝗋𝗆𝖺𝗍𝗁 𝗌𝖼𝖾𝗇𝖾, 𝖻𝗎𝗍 𝖨 𝖽𝗂𝖽𝗇'𝗍 𝗐𝖺𝗇𝗍 𝗍𝗈 𝗆𝖺𝗄𝖾 𝗂𝗍 𝗍𝗈𝗈 𝗅𝗈𝗇𝗀 𝖻𝖾𝖼𝖺𝗎𝗌𝖾 𝖨 𝖽𝗂𝖽𝗇'𝗍 𝗐𝖺𝗇𝗍 𝗍𝗈 𝗆𝖺𝗄𝖾 𝗂𝗍 𝗍𝗈𝗈 𝖽𝖾𝗉𝗋𝖾𝗌𝗌𝗂𝗇𝗀 𝖿𝗈𝗋 𝗒𝗈𝗎 𝗌𝗄𝗌𝗄𝗌𝗄𝗌𝗄𝗌𝗄𝗌𝗄𝗌𝗄.
𝖮𝗄𝖺𝗒, 𝖨 𝗍𝗁𝗂𝗇𝗄 𝗍𝗁𝖺𝗍'𝗌 𝖺𝗅𝗅 𝖨 𝗇𝖾𝖾𝖽 𝗍𝗈 𝗌𝖺𝗒, 𝖽𝗈 𝗅𝖾𝗍 𝗆𝖾 𝗄𝗇𝗈𝗐 𝗂𝖿 𝖨 𝗁𝖺𝗏𝖾 𝖿𝗈𝗋𝗀𝗈𝗍𝗍𝖾𝗇 𝖺𝗇𝗒𝗍𝗁𝗂𝗇𝗀.
𝖮𝗍𝗁𝖾𝗋 𝗍𝗁𝖺𝗇 𝗍𝗁𝖺𝗍, 𝗍𝗁𝖺𝗇𝗄 𝗒𝗈𝗎 𝖲𝖮 𝖬𝖴𝖢𝖧 𝖿𝗈𝗋 𝗋𝖾𝖺𝖽𝗂𝗇𝗀 - 𝗈𝗁 𝗐𝖺𝗂𝗍, 𝖨 𝖽𝗂𝖽 𝖿𝗈𝗋𝗀𝖾𝗍 𝗌𝗈𝗆𝖾𝗍𝗁𝗂𝗇𝗀.
𝖸𝖾𝗌, 𝖶𝖠𝖱𝖭𝖨𝖭𝖦: 𝖳𝖧𝖨𝖲 𝖯𝖠𝖱𝖳𝖨𝖢𝖴𝖫𝖠𝖱 𝖲𝖳𝖮𝖱𝖸 𝖨𝖲 𝖵𝖤𝖱𝖸 𝖲𝖤𝖭𝖲𝖨𝖳𝖨𝖵𝖤, 𝖠𝖭𝖣 𝖢𝖮𝖭𝖳𝖠𝖨𝖭𝖲 𝖲𝖳𝖱𝖮𝖭𝖦 𝖱𝖤𝖥𝖤𝖱𝖤𝖭𝖢𝖤𝖲 𝖳𝖮 𝖣𝖤𝖠𝖳𝖧 𝖠𝖭𝖣 𝖲𝖴𝖨𝖢𝖨𝖣𝖤, 𝖲𝖮 𝖨𝖥 𝖸𝖮𝖴 𝖠𝖱𝖤 𝖤𝖠𝖲𝖨𝖫𝖸 𝖳𝖱𝖨𝖦𝖦𝖤𝖱𝖤𝖣, 𝖯𝖫𝖤𝖠𝖲𝖤 𝖣𝖮𝖭'𝖳 𝖱𝖤𝖠𝖣 𝖳𝖧𝖨𝖲.
𝖮𝗄𝖺𝗒, 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝗌𝗁𝗈𝗎𝗅𝖽 𝗁𝖺𝗏𝖾 𝖻𝖾𝖾𝗇 𝗍𝗁𝖾 𝖥𝖨𝖱𝖲𝖳 𝗍𝗁𝗂𝗇𝗀 𝖨 𝗆𝖾𝗇𝗍𝗂𝗈𝗇𝖾𝖽, 𝖻𝗎𝗍 𝗆𝗒 𝖻𝗋𝖺𝗂𝗇 𝗇𝖾𝗏𝖾𝗋 𝖽𝗂𝖽 𝖿𝗎𝗇𝖼𝗍𝗂𝗈𝗇 𝗊𝗎𝗂𝗍𝖾 𝗋𝗂𝗀𝗁𝗍.
𝖠𝗅𝗋𝗂𝗀𝗁𝗍, 𝗇𝗈𝗐 𝖨 𝗍𝗁𝗂𝗇𝗄 𝖨'𝗏𝖾 𝗆𝖾𝗇𝗍𝗂𝗈𝗇𝖾𝖽 𝖾𝗏𝖾𝗋𝗒𝗍𝗁𝗂𝗇𝗀 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝗇𝖾𝖾𝖽𝗌 𝗍𝗈 𝖻𝖾 𝗆𝖾𝗇𝗍𝗂𝗈𝗇𝖾𝖽.
𝖳𝗁𝖺𝗇𝗄 𝗒𝗈𝗎 𝖲𝖮 𝖬𝖴𝖢𝖧 𝖿𝗈𝗋 𝗋𝖾𝖺𝖽𝗂𝗇𝗀, 𝖨 𝗅𝗈𝗏𝖾 𝗒𝗈𝗎 𝗌𝗈 𝗆𝗎𝖼𝗁!!
𝖲𝗍𝖺𝗒 𝖺𝗆𝖺𝗓𝗂𝗇𝗀, 𝗒𝖾𝖺𝗁?
🎀𝐋𝐎𝐕𝐄, 𝐒𝐎𝐔𝐋𝐀🎀
𝓢𝓸𝓾𝓵𝓪𝓜𝓪𝔂
··•❥•··•••··••••••••••🧸••••••••••··•••··•❥•··
YOU ARE READING
✦𝗦𝗹𝗼𝘄𝗹𝘆, 𝗜𝗻 𝗠𝘆 𝗔𝗿𝗺𝘀 || 𝖠 𝖡𝗋𝗂𝖺𝗇 𝖬𝖺𝗒 𝖨𝗆𝖺𝗀𝗂𝗇𝖾✦
Fanfiction💕𝑩𝑹𝑰𝑨𝑵×𝑹𝑬𝑨𝑫𝑬𝑹💕 𝐀 𝐡𝐮𝐦𝐛𝐥𝐞 𝐢𝐦𝐚𝐠𝐢𝐧𝐞 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐜𝐨𝐧𝐬𝐢𝐬𝐭𝐬 𝐨𝐟 𝟏𝟏-𝟏𝟐 𝐜𝐡𝐚𝐩𝐭𝐞𝐫𝐬. 𝐈 𝐡𝐨𝐩𝐞 𝐲𝐨𝐮 𝐜𝐚𝐧 𝐞𝐧𝐣𝐨𝐲 𝐢𝐭. 𝐈 𝐥𝐨𝐯𝐞 𝐲𝐨𝐮. 𝐋𝐎𝐕𝐄, 𝐒𝐎𝐔𝐋𝐀 𝓢𝓸𝓾𝓵𝓪𝓜𝓪𝔂 • • • • • • • • •