✨Capitolul 9✨

520 31 0
                                    

-wow..sunt șocat sincer..nu credeam că vei accepta asta chiar e ceva unic "râde ușor"

-nț..obișnuiește-te..sunt o fată plină de mistere și imprevizibilă "zâmbește"

-whoooah..îmi place

-și acum ar trebuii să merg să mă îmbrac bănuiesc

-așa ar trebuii "intră în casă și o lasă pe fată ușor jos"

-domnișoară Arun v-am văzut mai devreme alergând pe aici..sunteți bine? "se uită la fată"

-oh Emma..da sunt bine nu îți face griji "zâmbește"

-mă bucur..v-am pregătit micul dejun cum vă place

-merg sus să mă schimb și vin la masă..Jungkook tu te poți așeză la masă deja "se uite la el"

-oh sigur "zâmbește"

"fata merge sus pentru a se schimba iar JK se așează la masă zâmbind așteptând-o pe fată..în scurt timp fata coboară gata îmbrăcată și se așează și ea la masă, cei doi se apucă să mănânce"

-deci o să învăț de acasă? "mâncând"

-se pare că așa a hotărât domnul Kang pentru siguranța ta

-deci diseară haide să iei cina cu noi în oraș am să vă dau o veste..îl poți lua și pe Tae

-o veste?..bună sau rea?

-este o veste bună..chiar foarte bună "zâmbește"

-ce mă bucur pentru o secundă mi-a stat inima în loc..da ce e așa important?

-o să aflii diseară "zâmbește"

~50 de minute mai târziu~

-wow școală asta arată uimitor

-mhm, stai să vezi cum arată înăuntru..tata a avut grijă să învăț la cea mai bună școală din Seoul

"cei doi intră în școală mergând către cancelarie..pe hol erau mulți elevi fiind pauza..normal că toți ochii erau ațintiți asupra celor doi..toți șușoteau între ei fiind gălăgioși"

-Arun de ce se uită așa? "se uită către fată"

-pentru că ești tu aici..

-eu? am devenit vedetă peste noapte sau ce?

-vezi tu Jungkook..ei se uită și vorbesc și mă cunosc tu ești cu mine și se interpretează greșit întregi?

-aaa, deci de aia

-mhm, nu îi băga în seamă sunt doar niște lingușitori care așteaptă noi bârfe "zâmbește"

-ooo domnișoară Arun dar ce onoare..

-mișcă din calea mea Hwa..nu am timp de tine

-ei haide îmi era tare dor de tine.."se uită la JK" aa deci de asta nu ai venit câteva zile ai fost ocupată cu acest domn "râde"

-Hwa încetează..nu mă călca pe nervi

-oh dar ce te superi așa..nu ni-l prezinți și nouă pe iubițelul tău mm?

-nu e iubitul meu!

-fetelor calmați-vă puțin vă rog "o prinde pe fată ușor de mână" Arun..

-normal că nu este iubitul ei nu vedeți ce bine arată..credeți că s-ar uita la ea "spuse o fată râzând"

-Yaaaa..terminați!

-Arun calmează-te te rog

-păcat că nu s-ar uita la o fetiță ca tine adică acum să fim serioși el e un bărbat care arată al naibii de bine pe lângă tine o copilă

Mr. Jeon ~      Finalizată Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum