🥀Capitolul 9🥀

160 10 5
                                    

Da sunt însărcinată..am aflat în urmă cu câteva minute..eram fericită..urma să îi spun lui Jungkook însă..se pare că totul a devenit un iad deodată..îmi venea să plâng de durere însă nu mai aveam putere..eram pe jos lângă o baltă de sânge..nu mă putea mișca ușor ușor nu mai puteam realiza nimic..tot ce îmi doream era ca Jungkook să intre pe ușă și să mă salveze dar nu era..nimeni nu era totul devenea întunecat și greu...

                             *****

-aishh Arun? "se uită prin jur" Arun unde ești?..te-am sunat de 100 de ori..Arun?! "urcă scările" aish..oare unde o fi..?

"Tae urcă scările și merge sus apoi intrând ușor în cameră..băiatul rămâne șocat văzând-o pe fată întinsă pe jos lângă o baltă se sânge stând nemișcată..se lasă repede pe podea luând-o în brațe ținând-o pe genunchi"

-Arun..Arun! "se uită la ea cu lacrimi în ochi" mă auzi?!..ahh Arun nu ne părăsii..te rog..Arun! rezistă..

                              *****

-Tae! "vine spre el"

-Jungkook ai venit..

-Arun e bine?! Ce s-a întâmplat?..

-păi încă aștept vești..nu știu nimic de ea..

-cine și ce ia făcut?..

-nu știu Jungkook..am găsit-o acasă în cameră..era întinsă pe jos..plină de sânge..nu știu ce s-a întâmplat..era leșinată când am ajuns..

-ahh jur că dacă aflu cine a făcut asta îl omor cu mâna mea..la naiba!..

-unde e Yong? "se uită la el"

-l-am lăsat la tatăl lui Arun..nu am putut să îl iau aici..

-domnule Jeon ați venit "vine către cei doi"

-da..Arun a mea este bine?..

-da..acum este bine deși are câteva răni și vânătăi..oh și ați avut noroc copilul nu a pățit nimic..însă vă rog să aveți mate grijă de ea probabil va fi foarte speriată..

-stați puțin..cum adică copilul nu a pățit nimic?.."se uită la doctor"

-doamna Arun este însărcinată în 7 săptămâni..deci aveți mare grijă de ea și o puteți vedea acum..este în salon "zâmbește apoi pleacă"

-stai o să fiu din nou tată? "se uită la Tae"

-așa se pare "zâmbește"

-o doamne nu pot să cred!

-shh haide să mergem să o vedem pe Arun acum "se uită la el"

"cei doi merg și intră ușor în salonul fetei..ea era întinsă în pat stând cu ochii închiși..avea câteva pansamente și bandaje în unele locuri..JK se apropie ușor de patul fetei luându-i ușor mâna și sărutând-o Tae așezându-se pe un scaun"

-Jungkook ești aici "șoptește având ochii închiși"

-sunt chiar aici micuțo "se uită la ea trist" îmi pare rău că nu am fost acolo să te salvez..iartă-mă Arun "își lasă capul în jos"

-este în regulă "își deschide ușor ochii" sunt bine..

-cine ți-a făcut asta mm? jur că îl omor cu mâna mea..

-nu știu cine era Jungkook..

-povestește-mi ce s-a întâmplat "se uită la ea"

-eram acasă..stăteam când deodată cineva a bătut la ușă..un așa presupun Min..și m-a bătut până am leșinat.."se ridică ușor în fund" Jungkook..eu sunt însărcinată și sper ca și copilul să fie bine

-am vorbit cu doctorul și este bine..copilul este bine

-ar fi trebuii să ne bucurăm de momentul ăsta..să îți spun că vom mai avea un copil iar tu atunci să fi fericit..să fim fericiți..

-sunt fericit..îți mulțumesc Arun "zâmbește" sunt tare bucuros că vom mai aveam un copil "o sărută"

-și eu sunt fericită..când am aflat am fost atât de bucuroasă "zâmbește ușor"

-acum ia spune-mi tu mie poți să mi-l descrii pe acest Min?

-mhm..era undeva la un 1.70 și puțin..avea părul blond..ochii negrii pătrunzători..și avea câteva tatuaje pe gât și pe mâna stângă..oh și avea o cicatrice la ochiul drept..

-hmm..nu îmi pare cunoscut..dar voi afla cine este și nu o las așa..Arun tu trebuie să te odihnești o să rămâi peste noapte aici și voi sta cu tine..merg să vorbesc puțin cu Tae și mă întorc bine? "se uită la ea"

-bine "se uită la el" dar Yong?

-este bine în siguranță..este la tatăl tău nu îți face griji "zâmbește"

"fata dă din cap afirmativ apoi se lasă ușor întinsă în pat..Jk și Tae merg pe hol și se dau într-o parte"

-Tae..am nevoie de ajutorul tău..

-sigur..te poți baza pe mine

-află cine e omul ăsta neapărat..caută-l și în gaură de șarpe dacă e nevoie..mă ți la curent cu tot bine?

-se face hyung..ai grijă de Arun "dă din cap afirmativ"

-voi avea..și jur că îl omor cu mâna mea pe nenorocitul care i-a făcut asta micuței mele..

-bine..acum plec "îl bate pe umăr apoi pleacă"

-aishh nu știu cine oi' fi tu Min..dar voi afla și te voi nenorocii pentru ce ai făcut.."strânge pumnul"

-domnule Jeon!

-da? "se întoarce"

-este cineva la recepție care o caută pe doamna Arun

-cine a spus că e?

-domnul Kang și este împreună cu un băiațel

-Yong "zâmbește ușor" spuneți-le să vină în salon

-sigur "dă din cap afirmativ apoi pleacă"

"domnul Kang cu Yong și JK se întâlnesc în fața salonului pe hol..Jk intră primul în salon uitându-se la fată zâmbind"

-ai vizitatori "zâmbește"

-vizitatori? "se uită la el apoi spre ușă"

-eomma! "aleargă la ea"

-Yong.."zâmbește și îl îmbrățișează"

-mi-a fost dol de tine eomma..

-si mie de tine îngeraș "își ridică privirea" appa "zâmbește"

-te simți bine Arun? "se apropie ușor"

-oh sunt bine acum nu îți face griji..mă bucur că ai venit nu ne-am văzut de ceva vreme

-mhm..de asta am venit și pentru că Yong a început să plângă după voi..

-Arun va trebuii să rămână peste noapte aici..deci Yong va rămâne la dumneavoastră..Tae este ocupat

-sigur..nici o problemă.."zâmbește"

-dacă tot ești aici appa..am să îți spun ceva "se uită la el"

-te ascult draga mea

-vei fi din nou bunic "zâmbește"

-whooah serios?

-daaa..Yong va mai avea o soră sau un frate

-ce mă bucur pentru voi..felicitări! "îl bate pe Jk pe umăr"

1051 de cuvinte..scuzați dacă sunt greșeli și sper să vă placă <33

Mr. Jeon ~      Finalizată Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum