-oare?.."se uită prin jur" aishh nu are cum.."se îmbracă și coboară"
-domnișoară Arun unde plecați la ora asta e destul de târziu?
-nu îți face griji mă voi întoarce curând.."apoi pleacă"
"fata pleacă..după ceva vreme ajunge la un bar..intră și se așează la masă luând o sticlă de soju..cateva minute mai târziu fata băuse vreo 4 sticle fiind deja amețită"
-ajumma! Mai adu o sticlă de soju!
-nu ar mai trebuii să bei domnișoară..ai băut cam mult.."spuse femeia care lucra aici" ce te frământă așa tare mm? "se așează lângă ea la masă"
-e complicat.."zâmbește" mult prea complicat
-hmm..suferi din dragoste heh?
-cam așa ceva..adică el nu mai e de mult..cred
-îmi pare rău..oricum sunt sigură că totul va fi bine..acum ar trebuii să te duci acasă..cu siguranță cineva te așteaptă "se ridică și pleacă la treaba ei"
-neh..deșii probabil Tae mă caută..tata oricum e plecat din țară.."se ridică și ea plecând"
"se simțea fericită din cauza alcoolului dar tot odată și tristă..după ce a plecat de la bar a mers la vechea casă a lui Jungkook și Tae începând să bată la ușă și să țipe..bineînțeles că în acea casă nu mai stătea nimeni fiind de vânzare acum..Tae avea o casă nouă împreună cu prietena lui acum"
-Jungkook! Deschide ușa! Jungkook te rog..vino înapoi! "fata se lasă ușor jos începând să plângă" nu am de gând să plec de aici până nu vi!
"fata se ridică și din nou începe să bată la ușă în speranța că cineva îi va deschide însă degeaba..deodată fata simții cum picioarele nu o mai țin..era să cadă însă deodată simții cum cineva a prins-o în brațe..se uită în sus..era un băiat îmbrăcat în negru cu o șapcă și o mască astfel încât i se vedeau doar ochii"
-m-ai prins.."se uită la el zâmbind" acei ochii nu îi voi uita niciodată..Jungkook?! Tu ești?
"băiatul nu spuse nimic însă avea lacrimi în ochi..fata îi mai rostește
numele odată lui Jungkook iar apoi se lasă grea în brațele băiatului adormind"*****
-ahh "își pune mâna la cap deschizând ochii"
-Arun..te simți bine? "se uită îngrijorat la ea"
-cum am ajuns acasă?
-aici erai nu știu..te simți bine?..
-stai..Tae l-am văzut din nou pe Jungkook..sunt sigură
-Arun..erai beată..încă miroși a alcool..
-stai puțin "se dă repede jos din pat"
-Lea! Lea! "merge grăbită în living"
-da domnișoară Arun..ce s-a întâmplat?
-Lea..cum am ajuns aseară acasă? Eram singură?
-îmi pare rău domnișoară dar nu știu..dimineață v-am găsit direct în camera dumneavoastră..cred că ați venit asnoapte și cred că ați băut însă am venit să văd ce faceți de dimineață la 7 și erați în pat dormind în aceleași haine cu care plecaseți
-atât? nu știi nimic altceva?
-din păcate doar atât știut "face o plecăciune și pleacă la treaba ei"
-ah..la naiba.."se aruncă pe canapea"
-Arun povestește-mi cum s-a întâmplat "se așează lângă ea"
-păi..după ce am vorbit cu tine am plecat la bar și am băut vreo 4 sticle de soju..recunosc eram amețită știu că după am mers la vechea ta casă unde stăteai cu Jungkook..apoi am bătut la ușă și am stat acolo..deodată era să cad și a apărut el..m-a prins în brațe..nu a spus nimic iar după nu îmi mai amintesc nimic..
-deci erai beată..cel mai probabil ți l-ai imaginat ca fiind el..poate doar semăna cu el..l-ai văzut la față?
-nu..avea mască și șapcă..
-păi vezi..nici măcar nu l-ai văzut la față probabil doar ai crezut că e el fiindcă îți e dor de el..
-Tae..recunosc acei ochii dintr-o mie! sunt foarte sigură ce am văzut.."se ridică"
-Arun..Jungkook e mort..știi asta prea bine..dacă nu te simți bine cu asta ar trebuii să mergi la un psiholog nu crezi?.."se uită la ea"
-mulțumesc..acum crezi că sunt nebună.."merge și urcă scările"
-Arun! Nu am spus asta.."oftează"
"câteva minute mai târziu fata se îmbracă de plecare și coborâ în living..Tae nu mai era așa că fata pleacă și ea având un plan să găsească acel băiat..fata merge din nou la casa cea veche a băieților și bate la ușă..din nou acel băiat stătea în depărtare fără să fie văzut..ea își dă seama că este acolo așa că pleacă la fel și el stând mai departe de fată mergând ușor în urma ei..ea merse ce merse și se oprește la un pod..se apropie și se apleacă ușor"
-aishh..ce rost mai are viața asta?.."vorbind singură" măcar mă pot duce lângă mama..unde va fi mai bine ca aici..
Nu vreau să mă arunc..e doar un joc de al meu..cu siguranță va venii iar așa eu voi afla dacă este el sau nu..mă apropii mai mult de margine și mă urc ușor în picioare pe balustradă..inima îmi bătea cu putere de parcă chiar urma să sar de aici..acum sper să vină..
-Yaaa! dă-te jos de acolo! "se aude țipând din depărtare"
-nu vreau..o să sar de aici!
-aishh..
"băiatul vine repede alergând la fată și o ia de acolo ținând-o în brațe și uitându-se la ea"
-Yaa! Ce crezi că faci? "întreabă fata răstindu-se"
-de ce faci asta?..
-poftim?!..nici măcar nu ne cunoaștem..de ce te bagi?!
-ahh..
"băiatul o lasă ușor jos pe fată..aceasta pune mâna imediat pe masca și șapca băiatului și le dă jos..se uită la băiat iar apoi îi cade șapca din mână"
970 de cuvinte..scuzați dacă sunt greșeli și sper să vă placă acest capitol <333
CITEȘTI
Mr. Jeon ~ Finalizată
FanficJeon Jungkook este doar un băiat de 23 de ani..el împreună cu prietenul său Taehyung se ocupă cu afaceri ilegale fiind bogați...cei doi fac o înțelegere și se angajează la firma domnului Kang...deși Jungkook e un băiat fără inimă el începe să fie in...