🥀Capitolul 10🥀

161 8 6
                                    

-whooah serios?

-daaa..Yong va mai avea o soră sau un frate

-ce mă bucur pentru voi..felicitări! "îl bate pe Jk pe umăr"

-cum adică eomma? o să mai ai un bebe?

-da micuțule voi mai avea un bebe aici "își pune mâna pe burtă"

-ceea ce înseamnă că o să am cu cine să mă joc..yeee!

-așa e micuțule "râde ușor"

"zilele treceau iar Arun acum era acasă..se simțeam bine iar rănile se vindecau ușor ușor..avea nevoie de odihnă.."

-Jungkook astăzi am o programare la doctor hai să mergem împreună apoi la cumpărături mm?

-și Yong? "se uită la ea"

-îl puteți lăsa cu mine "spuse Tae zâmbind"

-nu ești ocupat?

-oh nuu..și așa nu am ce face, duceți-vă fără grijă

-bine, atunci mergem "zâmbește"

°°°°°

-Yong, să-l asculți pe unchiul Tae da?

-da eomma..plomit "zâmbește"

-hai să mergem Arun "o ia de mâna"

-pa micuțule "îi face cu mâna"

-pa eomma, pa appa! "le face cu  mâna"

"cei doi pleacă..după puțin timp ajung la doctor și intră..fata stă întinsă pe pat iar băiatul stă lângă ea ținând-o de mână"

-hmm..inima copilașului bate normal..plămânii funcționează și ei bine..este foarte sănătos "zâmbește"

-mă bucur să aud asta "o sărută pe fată pe frunte"

-mai aveți copii? "se uită la fată"

-oh da mai avem un băiețel "zâmbește"

-să vă trăiască..momentan e prea devreme să aflăm ce este dar vă mai aștept la un control peste două săptămâni

-oh sigur..mulțumesc

-aici aveți ecografiile cu bebelușul "i le întinde zâmbind"

                              *****

-Jungkook uite ce drăguț este căruciorul ăsta!

-chiar este drăguț dar nu crezi că este puțin cam roz? "se uită la ea"

-hmm ai dreptate încă nu știu ce va fi "se uită la el"

-uite cum facem..imediat după ce aflăm ce este venim și luăm tot ce e nevoie bine?

-mm bine "zâmbește" am poftă de cireșe..și de căpșuni oh și de..mere hai să luăm "apoi pleacă"

-stai așteptă-mă! "merge după ea"

-uite am găsit cireșe și căpșuni.."le pune în coș" dar nu au mere..

-luăm ce avem nevoie de aici și vom lua și mere din altă parte

-oh nu..nu mai vreau mere hai să mai cumpărăm ce avem de luat și să mergem

-bine..ce ar fi să mergem puțin în parc dacă tot mai avem puțin timp singuri mm?

-hmm bine, îmi place ideea "zâmbește"

-hai să luăm ce mai avem nevoie "zâmbește"

"după ce au terminat cu cumpărăturile au plecat..după puțin timp au ajuns în parc..afară era bine și răcoare..vântul adia ușor copacii legându-se încet..cei doi se plimbau ținându-se de mână"

-abia aștept să ne plimbăm pe aici cu căruțul și cu Yong "zâmbește"

-ohh ar fi așa drăguț "zâmbește" un sentiment atât de frumos..să îți vezi copii și familia împlinită..aishh "se uită la fată"

-sunt atât de fericită Jungkook că familia noastră se mărește "zâmbește"

-și eu sunt fericit..și aș vrea să fie și mai mare de atât

-ce vrei să spui? "se uită la el"

-vreau să spun că ar fi drăguț să nu ne oprim doar la doi copii "zâmbește"

-vrei mai mulți? "întreabă fata mirată"

-mhm cred că familia noastră ar arăta frumos cu 3 copilași poate și un cățel

-asta sună atât de drăguț Jungkook "zâmbește" atunci probabil nu ne vom oprii la doi copii..dar pentru asta vom avea nevoie de o casă mai mare și spațioasă

-asta se poate rezolva imediat..nu îți face probleme pentru asta tu doar odihnește-te micuțo..ai nevoie

-mulțumesc Jungkook..pentru tot "zâmbește" te iubesc "îl sărută"

-mm și eu te iubesc micuțo "zâmbește"

-uite Jungkook vată de zahăr!

-vrei să luăm?

-daa..chiar aș vrea

-tu stai pe bancă aici cât eu merg să cumpăr bine?

-bine, te voi aștepta aici "zâmbește"

"băiatul o sărută pe obraz apoi traversează strada și merge să ia vată de zahăr..așteptând la rând se întoarce cu fața către fată și îi face cu mâna zâmbind..ea se uită la el și îi face și ea cu mâna..băiatul se întoarce cu spatele la ea pentru a lua vata de zahar apoi se întoarce și se uită spre bancă însă fata nu mai era imediat cum observa scăpa vata de zahăr apoi traversează înapoi"

-Arun!..unde ești Arun?!..Arun!o doamne Arun..!

"băiatul fuge să o caute pe fată însă nici urmă..fata a dispărut de parcă intrase în pământ"

******

habar nu am ce s-a întâmplat..stăteam pe bancă privindu-l pe Jungkook însă deodată am simțit o mână la gură iar apoi am văzut negru..m-am trezit și nu știu unde sunt..e întuneric și frig..mă uit prin jur și nu este nimeni..sunt legată de mâini și de picioare..îmi e frică..

-Jungkook?! "se uită prin jur" Jungkook?.."o lacrimă alunecă ușor pe obraz" unde sunt?..

-te-ai trezit.."zâmbește apropiindu-se"

-tu!..ce mai vrei de la mine?!

-eu nimic

-atunci?!..ți-am spus că Jungkook te va omorâ!..te va găsii!

-mhm "râde" cu siguranță..

-Yoongi unde ești ?!

-off se pare că sunt chemat "zâmbește apoi îi face cu mâna plecând"

-vocea aceea îmi pare cunoscută..foarte cunoscută.."se uită prin jur"

-m-am întors

-ajutor! vă rog salvați-mă!

-degeaba țipi..nu te va auzii nimeni..

-aishh la naiba cu tine idiotule!

-Yaaa! nu sunt idiot ai înțeles?!

-ba ești cel mai idiot!

-ba nuuu!

-Yaaa ce e cu țipetele astea?!

"Arun rămâne uimită când vede cine era în fața ei apoi se uită la bărbat"

933 de cuvinte scuzați dacă sunt greșeli și îmi pare rău că nu am postat mai repede dar îmi este umpic cam greu și nu sunt într-o stare foarte bună..sper să vă placă <33

Mr. Jeon ~      Finalizată Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum