7. Yıldızlarla Dolu Gökyüzü Yıldızlarla Dolu Gözlerine Karşı

16K 1.1K 713
                                    

Yeni bölüm yazıyorum, taekook sıpaları yine çok tatlılar 😍 en geç Pzt yayınlayacağım yeni bölümü 😚

Arkadaşlar lütfen ama lütfen yorum yapın 🥺 Bu bölüm harika bir şeyler oluyor 😔✊

Bölümün ismine bakınnn, şimdi bir yıldız rica ediyorum sizden 🙃 ⭐

🌕🌕🌕

"Taehyung önüne döner misin artık!"

Jungkook sonunda dayanamayarak yanı başında kendisini izleyen bedene yaklaşarak fısıldadı. Dersteydi, evet kendi bölümünün dersinde amfinin neredeyse en arkasında alfayla yan yana oturuyorlardı, diger yanında Ryujin not tutuyordu ama bu şimdilik önemli bir ayrıntı değildi. Çünkü Taehyung bakışlarını o denli kilitlemişti ki omegaya ikisi dışında bir gerçeklik olduğunu unutmuş gibiydi, ikisine özel bir dünya yaratmıştı sanki.

"Niçin?"

"Ne demek niçin? Taehyung haftaya vizelerim başlıyor ve son dersimi senin yüzünden not tutamayarak geçiriyorum." Tekrar fısıldayarak konuştuğunda önündeki birkaç kişi onlara dönüp rahatsız olduklarını belli eder şekilde baktı.

Böyle olunca Jungkook daha çok sinirlendi alfaya, uzun tırnaklarını Taehyung'un kalın baldırlarına bastırdı onu uyarmak adına. Ama nafileydi elbette, Taehyung'un gözü ondan başkasını görmediği gibi kulakları da ondan başkasını işitmiyordu. İki ön sırada ikiliye bakarak fısıldaşan iki omegayı ne kulağı duyuyor ne de gözü görüyordu.

"Ryujin not alıyor işte, sana da verir."

"Kafayı yiyeceğim!" Jungkook haftanın başında perma yaptırdığı saçlarına parmaklarını geçirip çektirdiğinde Taehyung'un kaşları çatıldı. Onun sevmeye kıyamadığı saçlara böyle davranması hoşuna gitmemişti.

"Yapma şöyle!" Elini tutarak saçından uzaklaştırdı.

"Asıl sen yapma! Hoca konuları özetledi resmen bu derste ve ben dinleyemedim!" Dersin bitmesine yirmi dakika kalmıştı ve bu saatten sonra dinlemesinin bir manası olmadığını bilmesine rağmen sinirine engel olamıyordu.

"Ee dinleseydin Jungkook, kulaklarını mı tıkadım?" Taehyung serseri bir sırıtış eşliğinde omegaya sordu, Jungkook'un ona dönen, adeta içerisinde alevler taşıyan gözlerini gördüğünde ise dudaklarındaki gülümsemeyi durdurmak zorunda kaldı.

"Bir daha konuş, bak bakalım seni kovduruyor muyum kovdurmuyor muyum dersten."

Zaten Taehyung'un kendi alanı değildi, ceza hukuku dersinde ne işi vardı ki değil mi? Profesör kalabalıktaki yabancı yüzü elbette fark etmemişti ve Jungkook onu ispiyonlarsa izinsiz girdiği için ikaz alacağını biliyordu.

Taehyung onun kararlı ses tonuna karşı yutkunarak önüne döndü ve sessizce dersin bitmesini bekledi. Tabi Jungkook tekrar derse odaklandığı sırada omegayı izlemekten kendisini mahrum etmemişti. Arkasına yaslanmış, kolunu Jungkook'un oturduğu sıranın arkasına atmıştı. Tabi bu sırada omegadan öldürücü bir bakış aldığında yaptığı hareketin farkında değilmiş gibi davranmayı ihmal etmemişti.

Eh Jungkook her açıdan güzeldi. Bir saat boyunca masaya dayadığı kolları üzerine başını yaslayarak onu izlemişti, bu açı hiç biriyle karşılaştırılamazdı ama şimdiki açısı da fena değildi. Amfinin uzun camlarından içeri sızan ikindi güneşi duvar kenarına oturdukları için tam da Jungkook'un sol profiline vuruyordu ve bu Taehyung için görsel ziyafet demekti. Nasıl olurdu da omeganın kirpiklerinin bu kadar uzun ve bu denli sık olduğunu şimdiye dek fark etmezdi?

Seduce My Alpha - Tk Minific ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin