Öncelikle kitabıma hoşgeldiniz. Başlamadan önce bir uyarı yapmak istiyorum size. Bu kitap eğlencesine ve zevkine yazılmış bir kitaptır. Yazım hataları ve anlatım bozuklukları olabilir, sma'yı diğer kitaplarım gibi baştan sona düzenleme şansım hiç olmadı. Okurken lütfen anlatıma biraz gözünüzü kapatın ve kitabı eğlencesine okuyun. He bir de ben hikayeyi eğlencesine yazdım diye bu durum sizin küfür ve argo içerikli yorumlarınıza izin vereceğim anlamına gelmiyor.
Küfür etmeyin.
Argo kullanmayın.
Karakterleri aşağılayıcı yorumlara izin vermeyeceğim.
Hiçbir şekilde karakterlere küfür edilmesini istemiyorum.Siz yazsanız bile ben denk geldikçe siliyorum o tür yorumları. O yüzden yazmaya zahmet etmeyin. Bundan sonra da bu tür yorumları sıklıkla yapan okuyucuları engeleyeceğim. Bu konuda netim.
Şimdi iyi okumalar diliyorum ✨
🌕🌕🌕
Plan Hazırlanıyor
Jungkook yirmi yaşında her daim kalıplara sığmayı reddeden, girdiği her ortamda dikkatleri üzerine çekecek şortları, mini etekleri, deri pantolon ve cropları ile kampüsün en göz alıcı omegası iken mezun olmaya hazırlanan, feromonları şu ana kadar taddığı tüm alfalardan daha keskin olan, üniversitenin gözde alfası, biricik ev arkadaşı Taehyung'un dikkatini çekmek istiyordu.
Sanki dikkati hiç üzerinde değilmiş gibi.
Planının ilk adımı olarak bunu uygulayacaktı, evet bu konuda kararlıydı, ne olursa olsun kızgınlıklarında artık başka bir alfaya görmek istemiyordu. Hiçbirinin verdiği rahatlama Taehyung'un kolları arasında girdiği o ruh haliyle karşılaştırılamazdı bile. Onun kolları arasında mutluydu, huzurluydu, güvendeydi ve en önemlisi evinde gibiydi.
İki yıl önce yaz tatilinde ilk tanışmaları geldi aklına, o gün cropunun açıkta bıraktığı beline geçirdiği bel zinciri, mini eteği ve altındaki file çorapları ile sahilde gezerken kampüste kendisine arkadaşlık edecek olan uzun süredir tanıdığı Jimin'in yanında görmüştü onu. Kokusu... Kokusu her şeyden fazla ev gibiydi, Jungkook tam o anda kolları arasına girmek ve oradan hiç çıkmamak istemişti. Deri ceketi ve bacaklarını saran siyah pantolonu içinde göz alıcı seksiliğe sahipti ve Jungkook onunla bir gece geçirmenin nasıl olabileceğini düşünüyordu. Onda şu ana kadar yattığı alfalardan daha fazlası vardı, hissediyordu. Feromonlarının baskınlığı ve aralıksız çatılı olan kaşları Jimin ile sohbet ettiği yarım saat boyunca onu etkisi altına almayı başarmıştı.
Zaman aktı, alfayı kampüsteki ilk gününe kadar bir daha hiç görmedi. Jimin'den onun hakkında bilgiler almıştı ama hayır, ilk adımı atan kendisi olmayacaktı. Eğer istiyorsa gelir kendisiyle iletişim kurardı, onu kampüste gördüğü ilk anda olduğu gibi başka bir omeganın dudaklarını sömürürken şortunun açıkta bıraktığı süt beyazı bacaklarını kesmesine uzun bir süre izin veremezdi. Dudakları karşısındaki dudaklarda gezinirken kısa bir an gözlerinin takıldığı omegadan gözlerini bir daha alamamıştı.
Taehyung birkaç hafta daha onu uzaktan uzağa inceledikten sonra havanın insan ve içki koktuğu bir barda köşede içkisini içen Jungkook'u yakalamış ve sormuştu. "Ev arkadaşı arıyorum benimle kalmak ister misin?"
Jimin'den ev aradığını duymuştu, daha önce kaldığı yurttaki oda arkadaşı tam bir keşti ve Jungkook artık onun pisliğini çekmek istemiyordu, ancak birkaç hafta katlanabilmişti ona. Birkaç kalın yüzükle süslediği parmakları arasındaki sigarayı önündeki masada söndürüp içinde tuttuğu sigara dumanını oldukça yakınında duran alfanın dudaklarına doğru üfledi dudaklarındaki minik sırıtışla.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seduce My Alpha - Tk Minific ✓
Fiksi PenggemarJungkook ev arkadaşı Taehyung'u baştan çıkarmak için beş adımlık bir plan yapar. Omegaverse Fluff