11. Yıldızların Arasında Bir Kadeh Şarapmış Gözlerin

9.7K 662 358
                                    

Yeni bölüm salayım da görün 👉 çapkın ama sadece alfasına çapkın jungkook nasıl oluyormuş, ehe :)

Biz geldik 🥺

Oy verip yorum yapın bu bebeklere olur mu? Çok tatlılar bu bölüm zaten her zamanki gibi 😣

Yeni kapak nasıl? Tam sma taekook değil mi ama?

Bakın ⬇️

Bakın ⬇️

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

🌕🌕🌕

"Peki o zaman bu son sorum Taehyungie. Uyku problemi yaşayan birine ne tavsiye verirsin?"

"Biraz daha spesifik olman lazım, ne diye uyku problemi çekiyor bu kişi?"

"Mesela adam sürekli yatağın altında birileri olduğunu hayal edip duruyor ve bu da uyumasını engelliyor."

"Bebeğim adam da yatağın ayaklarını kessin? Böylece altında boşluk kalmaz ve endişelenecek bir şeyi de olmaz."

Jungkook gözlerini sonuna kadar açıp karşısında kahvaltı tabağına gömülmüş yumularak yemek yiyen alfayı izledi. Her şeye nasıl bu kadar pratik çözümler bulabiliyordu şaşkındı. Uyandıklarından beri ona türlü sorular soruyor, Taehyung da akla ilk gelen cevabı söylüyordu.

"Cidden yaşam koçu olmalıydın, mimarlık da neymiş?"

Taehyung onun bu söylediğine gülerek tabağına geri döndü. Jungkook'un annesi de ikisiyle aynı masadaydı ve ses çıkarmadan ikilinin arasındaki iletişimi izliyordu. Eh ona sorarsanız kaldığı şu son birkaç günde hiçbir problem gözlemlememişti, ikisi de çok iyi anlaşıyordu. Bu onların yakınlaştıklarını öğrenmeden önceden de bildiği bir gerçekti. Hatta ikisi o kadar yakındı ki Jungkook'a sürekli Taehyung ile aralarında bir şey olup olmadığını soruyordu. Onları beraber uyurken bastığına göre aralarında bir şeylerin ilerlediğini de teyit etmişti.

"Ona bebeğim diye hitap ediyorsun ve hala aranızda resmi bir ilişki olmadığını söyleyip duruyorsunuz."

Taehyung kırdığı potla yanlarında oturan annesi gibi gördüğü kadına mahcup bir gülümseme gönderdi.

"Of anne, aynı konuyu defalarca konuştuk ya! Taehyung alfası bana teklif yapana kadar aramızda bir şey yokmuş gibi davranıyorum."

"Oğlum bu oyun mu? Aranızda ya bir ilişki vardır, ki bu iki günde gördüğüm kadarıyla aranızda kesin bir ilişki var, ya da yoktur. Sahiden şimdiki gençleri anlayamıyorum."

Jungkook annesine yanaklarını şişirerek baktı, ne zaman gidecekti ki? Günlerdir aynı evin içinde yabancı olmuştu alfasıyla.

"Evet anne, aynen ondan. Uzun cümleler kurduğun için bir yerden sonra dinleyemedim."

Seduce My Alpha - Tk Minific ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin