4 cü bölüm "Tutku"

184 14 14
                                    

Ulu Ece bagırarak : sen ne dedigini anlıyomusun? Ben seni o kızdan uzak tutmaga çalıştıkca sen onun yanından ayrılmıyosun .Ben  o kızı sen alma deye Kayaya almak istedim. Çünki sen o kızı alırsan Mei jin buna suzmaz .Olacakları bilmez gibi ne konuşursun .
Temur : Aaanna bu güne kadar ne istediniz yaptım , asla  Mei jinle evlenmek istemedim devlet için , soyumuz için dediniz yaptım, tahta Kaya varis olsun dediniz susup geri çekiltim .Ama bu sefer onu Kayaya veremem.
Ulu Ece : ben onu Kayaya almasam bile , sen onu kendine alamazsın anla bunu ogul.
Temur : Tutkunu kendime aldıgımdan kimsenin haberi olmuycak zaten Mei jin de dahil.
Ulu Ece : o nasıl olcak?
Temur : Ben Tutkunla gizlice evlenicem ,vakti geldiginde de herkese ilan edicem.
Ulu Ece : Mei jin bunu anlamazmı sanırsın?
Temur :sen söylemezsen ben söylemezsem anlamaz Ana deyip odadan çıktı.
Kaya Ulu Ecenin yanına geldi
Kaya : Ana ne bu halin?
Ulu Ece : Temur eger Tutkunu sana alırsam Kaganlıga aday olacagını söyledi .
Kaya öfkeden deliye döndü .Sinirle elini saçına gezdirdi .Bunu asla kabul etmem diye bagırdı.
Ulu Ece : Kaya  kendine gel ,Temurla taht yarışına giremezsin , eger Temur Kagan adayı olursa  Kurultay beylerinin çogu oyunu ondan yana verir.Benim korkum Temurun öfkesi..Öfkesine kapılıp yalnış kararlar vermesinden korkuyorum.
Kaya : şimdi ne olcak?
Ulu Ece : Temurun dedigini kabul edecegiz
Kaya :Ben bunu kabul etsem bile  o çinli  bunu kabul etmez
Ulu Ece : o kızı sana almıycaz ,ama Temurunda almasına izin veremem.
Kaya bunları kabul  etmek  istemese de ,kabullenmekden başka çaresi yoktu .Onun için taht her şeyden daha önemliydi.
Temur ise  Tutkunun odasına yeni kiyafetler ,mücehverler ve daha neler neler  yolladı.Saray çalışanları hepsini Tutkunun odasına taşıdı.Tutkun bunların ne oldugunu sordu ?
Çalayır içeri girdi ve dedi : Bunlar Temur teginin hediyyeleri .
Çalayır calışanlara odadan çıkmaları için  gözüyle işaret yaptı.
Çalayır : Tutkun sen napıyosun? Çolpan hatun bunları ogrenirse senide benide mahv eder ,delirdinmi sen?
Tutkun : şşst sakin ol ,gülerek merak etmiyesin plan zaten işe yarıyor.
Çalayır : nasıl ? Temur tegin bu gidişle seni kendine alcak.
Tutkun : Zaten ben onun hatunu olucam .
Çalayır: sen delirdinmi?
Tutkun : Beni dinle bi ,Tahta Temur tegin çıkıcak
Çalayır : Nee?
Tutkun : evet ,bu haberi Çolpan Hana ulaştırasın.
Çalayır: o nasıl olcak?varis Kaya tegin
Tutkun : sen dedigimi yap . Kaya teginin tahta geçmesine  Çin izin vermiycek.
Çalayır duydukları karşısında şaşkında döndü.
Tutkun gülerek:hadi çık artık Temur tegin her an gele bilir.
Tutkun mutluydu bir bir sandıkları açıp hediyelere bakdı. İçlerinden en güzel giysiyi seçdi ve giyinmek için üzerini degiştirmeye başladı.
Tam bu sırada Temur içeri girdi .Temur gördügü manzara karşısında donakaldı.Kalbi hızla atıyordu .
Tutkun ise Temurun geldigini görüp hemen sırtını döndü .Tutkun kiyafeti tam giyinememiş omuzu ve sırtı açık kalmışdı.
Temur biraz gectikten sonra  gözlerini saga sola çevirip ben şş-eyy bilmiyordum yani özür dilerim dedi .
Tutkun tüm cesaretini toplayıp bu durumu fırsata çevirmek istedi .
Tutkun yüzünü Temura taraf döndürdü : bana o kiyafeti vere bilirmisiniz Teginim diye deyip naif bakışlarla baktı Temura .
Temur  Onun güzelligi karşısında  aklını yitirdiğini düşündü. O güzelliğin kendisine nasıl geldiğini anlayamamıştı. Bu kalabalığın içinde sanki o güzelliğe esir olmuş, zaman durmuş ve artık ses soluk ne varsa hepsi kesilmişti.Temur karşısındakı güzellige sadece kısık bir sesle "Elbetde"  diye bildi.
Temur kiyafeti alıp Tutkuna dogru yaklaştı.Onun esmer  saçlarıyla uyumlu olan beyaz teni   karşısında büyülenmişti.Kiyafeti Tutkuna  verdi .Aralarındakı mesafe kısalmışdı.Bu mesafe Temuru kendini kontrol etmekte daha da zoluyordu.Yakınında olunca hissettiği heyecan bütün bedenini sarıyor ve ona sarılmak istiyor, dudaklarından öpmek  istiyordu.
Temur artık dayanamayıp Tutkunu kendine çekip  dudaklarından öptü.Onu  tutkuyla öptü, sanki ruhunu orada nefesi ile birlikte ona emanet eder gibiydi .Tutkun Temurun bu haraketi karşısında donup kaldı.İkside ilk defa böyle güzel bir duyguyu yaşıyoralardı.Temur kendini durdurması gerektigini anlıyordu  ama  bunu yapamıyordu. Aşkından geçemiyordu .
Temur zorda olsa kendini durdurdu .Tutkunun yüzü ellerinin arasındaydı ve başını Tutkunun başına yaslamış derin ve hızlı nefesler alıyordu.
Temur : beni deli ediyosun hatun .Kızın dudaklarına dokunarak "  hala dudaklarının sıcaklığını ve yumuşaklığını hissediyorum"
Temur : Sana dokunmak istiyorum ve kendimi hep bunu isterken buluyorum ama tenim tenine temas ettiğinde hiçbir şey kolay olmuyor. 
Parmaklarıyla kızın dudaklarının kenarına dokunup hafifçe okşadı. “Tenin parmaklarımın altında kor gibi sıcakken sana dokunamamak ne kadar zor anlatamam  ...
Tutkun : Temur
Temur : şşş.Ama sabrediyorum , yakında benim hatunum olacaksın , o zaman  senin tüm varlıgını his ede bilicem .
Tutkun şaşırarak : nasıl yani?
Temur : .Sen benimsin..
Tutkun mutlulukdan aşkla parlıyan gözlerini  Temurun gözlerine dikti .
Temur  hayatında ilk  defe bu mutlulugu yaşıyordu .
Turkun: ama bu nasıl olcak Teginim?
Temur : bir süreligine evlendigimizi saklıycaz sonra vakit geldiginde her kese ilan ederiz.
Temur : biliyorum bu senin için zor olcak .Bir yandan  Ulu Ece diger yandan Mei jin seni üzmeye çalışacak.Ama bilmelisin ki ben daim senin yanında olcam sana bir şey yapmalarına asla  izin vermiycem .Tutkunun ellerini tutarak , benim kalbimde de ruhumda da bir tek sen varsın. Sen benim hayatıma neşeyi getirdin hatun.
Tutkun Temura olan aşkından her şeyi göze  almaya razıydı.
Tutkun: Siz yanımda oldukca hiç bir şeyden korkmam ben Teginim.
Temur gülümsedi ve Tutkunun alnından öpdü , Onun saçlarını kokladı  " bunca zaman bekledim, biraz daha beklerim saçlarına değen rüzgârın ben olmasını"..
Temur Tutkundan ayrılmak istemesede , onun hatunu olmadıgı sürece, yanında kalamazdı .
Temur : artık ben gideyim sen iyice dinlen deyip odadan çıktı .
Tutkun mutlulukdan ,sevinçten kabına sıgmıyordu , o gece Tutkun heyecandan pek az uyudu....
Sabah Ulu Ece Temurun yanına geldi .
Temur Ulu Eceye bakarak : Ana bir karara vardınmı?
Ulu Ece : Tutkunu Kayaya almıycam ,ama sende o kızla evlenmiyceksin....

Temur  ve Tutkun 💞Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin