7 -ci bölüm"Birlikde İlk gece"

174 8 8
                                    

Murat beg , yigitligi ile nam salmış Melik begin ogluydu , babası gibi Murat begde yigit , mert ,kahraman olarak bilinirdi .Çolpan hanla dostlukları kadim olan Melik beg ,onun istegini kabul etmişdir .Bu istek Murat begi Tutkunla evlendirmek idi.Çolpan han başarısızlıgindan dolayı Tutkunu affetmese de ,onu kendi çoçugu gibi sevdigi gerçeginide göz ardı edemiyordu , bunun sebebi ise Tutkunun ,Dag Hanı Korkut beyin en küçük gandaşı Aruz begin kızı olmasıydı.Aruz beg genç yaşında savaşta yigitcesine savaşarak hayatını kayb etmişdi . Gerçegi bu zamana kadar herkesden saklamasının nedeniyse onu korumakdı ,Alpagu han ,Çolpan handan sonra hanlığa bu kızın geçeceğini bilseydi ,onu öldürürdü ,onların kan bağının olması bu soyun hanlığının devam etmesi anlamına geliyordur ve Alpagu han buna asla izin veremezdi...
Çoplan han ise Tutkunu kendine yakışır bir begle evlendirmek istiyordu .Bu beg ise Murat beg idi .
Çadıra giren Tutkun karşısındaki adamı görünce olayları tahmin etmişdi.Murat beg başını Tutkuna taraf döndürdüğü vakit ona bakarak dona kaldı.Onu bu kadar naif ,güzel tahmin etmiyordu .Onu ilk kez gördüğü zaman içinde bir şeylerin kıpırdadığını hissetti. Gerçekten çok güzel bir kız ve gözleri etkileyici diye kendi kendine konuştu .
Çolpan han: geç otur Tutkun.Bu adam Murat begdir ,Melik begin oglu ,onun burda olmasının nedeni seninle toyunu kurmak içindir. Seninle evlenmek isteyine rıza gösterdim ,yakında toy kurulacak.
Tutkun duydukları karşısında şaşkına döndü ve adeta dilini yuttu
Başına gelen felaketin büyüklüğü ortada duruyordu..
Tutkun: Ama Haa-nım
Çolpan han eliyle dur der gibi işaret yapıb çekilerbilirsin dedi .
Tutkun hanıyla konuşmanın bir anlamı olmadığını düşünüp çadırına hızlıca geçti.Ne yapacagını bilmeyen Tutkun çadırın içinde bir oraya ,bir buraya sürüklenip durdu.Bu olayın içinden nasıl çıkıçağını bilmiyordu .
Bu olanları Temura söyeleyemezdi, kendi halletmeliydi.Temur bunları duysa öfkesinden deliye döner .
Çolpan han Tutkunun ondan izinsiz evlendigini duyarsa onunla degil konuşmaya hatta yüzüne bakmaya bile tenezzül etmez , onu Dag obasından kovardı .Bu ise Tutkunun en çok korktugu durumdur.
Murat beg ise Tutkunu görür görmez ona tutuldu .Tez bir vakitte onunla evlenmek için sabırsızlandı.
Öte yandan Temur Akkız ve Batuga ise Alpagu hanın onlara karşı başlattıgı savaşa direnmek,onu yenmek için tuzaklar kuruyor , obanı korumak için ellerinden gelen tüm desteği veriyorlardı.
Gece çöktügünde obaya dönerler her kes Çolpan hanın çadırında kurdugu sofraya buyurmuşdu.Temur içeri girez girmez yabancı bakışları fark etti .Çolpan han Temurun adama olan bakışlarını görüp derhal Murat begi onlarla tanıştırdı.Yemekten sonra Temur Tutkunun yanına geldi .Temur bir ateş yakıldığını gördü. Obanın genç erkerkleri ve kızları ateşin etrafında toplanmış, şarkılar söyleyip oyunlar oynuyorlardı.Temur Tutkunun yanına oturdu. Kısa bir bakışmaları oldu ardından ikside gülümsedi .Obanın yigitleri ve güzel hatunları karşılıklı kılıç raksı yapıyorlardı .Temur fırsatı degerlendirip Tutkunun kolundan tutdu . Tutkun ona dönüp garip baktıgında Temur parmagini kendi dudağının üzerine götürüp şşş yaptı .Kalabalığı yarıp geçen çift hemen çadıra dogru yöneldi.
Çift çadra geldi .İçeri girer girmez Temur arkadan kimse gelirmi diye bakıp kontrol etti
Turkun: Temur napıyorsun bir gören olsaydı napıcaktık ?
Temur ona sarılıp korkma birşey olmaz dedi .
Temur yüzünü onun saçlarına gömdü .
Temur : ah bu koku beni deli ediyor hatun .
Tutkunda ona iyice sıkı sarıldı.
Temur : yakında savaş olcak Tutkun, babam öfkeli, bu öfke ya Batuganın yada benim canımı alcak .O yüzden bir kaç gün sonra savaşmak için yeni bir yere geçicez .Yine senden ayrı kalıcam.
Tutkun Temurun canının tehlikede oldugunu duydugunda çok korktu .
Tutkun: Temur sana bir şey olsa ben naparım dedikden sonra gözlerinden yaş aktı .
Temur : korkma hatun sana yeni kavuşmuşken ayrı düşemem gayrı .Ne kandaşımın ne de kendi canımı babamın insafına bırakmıycam dedi .
Temur : ama bu gün bunları konuşmayalım .Evlendigimiz günden yana hiç seninle baş başa kalamadık .Bu gece bizim gecemiz olsun deyip Tutkunu belinden kavrayıp kendine çekti .Ateş gibi yanan dudakları birleşti , bir süre kendilerinden geçmiş bir halde delicesine öpüştüler.Kokular , kalp çarpıntıları , birbirine karıştı .birbirlerini okşadılar. ... Her ikisi de kendini bulutların üzerinde gibi hissediyordu, huzurluydular, aralarındaki bağ günden güne güçleniyordu.Tutkun şehvetin ve arzunun verdigi istekle hızlı bir şekilde Temurun üstündekilerden kurtulmasına yardım etti
Tutkun ,Temurun bedenine hayran oldu, kaslarına, simetrisine, parmaklarındaki güce, kollarına. Hiç sevişmediği gibi istekle sevişti .Temur onun elbisesinin baglarını çözdü.Hafifçe kımıldanarak elini uzattı ve kızın bol, beyaz elbisesini omzuna kadar soydu. En gizli yerlerini ortaya çıkarttı. Onun üzerine ışık düşmesi için hafifçe geri çekildi. Pürüzsüz bir tene ve baştan çıkarıcı vücut hattına sahip olan kadın, Temuru deli ediyordu.Temur elini Tutkunun vucudunda gezdiriyordu ,sanki kadının bedenini keşf ediyordu .Onu kucagına alıp yataga yatırdı ,ilk önce Tutkunun alnından öptü.
Temur : Seni çok seviyorum hatun .
Turkun:bende Temurum deyip ona boynundan sarılıp kendine çekti
Temur kadının boynuna dogru yöneldi.Onu kışkırtırcasına okşamaya başlamıştı. ...
Bu gece onlarin ilk gecesiydi ve asla unutulmayacagı kadar ateşli geçti .Yorgun düşen çift birbirine sarılıp uykuya daldılar Hayatlarında hiç bu kadar huzurlu bir uyku çekmemişlerdi .

Temur  ve Tutkun 💞Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin