Temur: Ana artık çok geç, artık o benim hatunum dedi .
Ulu Ece : sen ne saçmalıyorsun Temur ?
Temur : Ana seninle böyle anlaştık , evlendigimden sen ve ben dışında hiç kimse haber tutmuycak.
Temur yumşak sesle : Ana lütfen ,bu sefer benim yanımda ol .O kız da olmazsa, benden geriye hiç bir şey kalmıycak .
Ulu Ece : Bir yandan öfkelense de , diger yandan da Temurun haline üzülüyordu.
Ulu Ece : ogul ben senin iyiligini isterim , lakin bu olayı ne kadar saklaya bilirsin ki ?Bu olay ortaya çıkarsa ülkemizin başına neler gele bilir biliyormusun?
Temur : Ana ben her şeyi göze aldım .Bu kararımın hiç kimseye zararı olmuycak güven bana .
Ulu Ece olacaklar karşısında yapa bilecegi bir şey olmadıgını anlayıp dedi : Ben Mei jini bu günlük saraydan dışarı çıkarmaya çalışıcam ,o sırada sen de işlerini hall et o kıza bi yerler ayarla, Mei jinin gözünün önünde oldukca bu oyun ortaya çıkar .
Temur tamam deyip odadan çıktı hemen Tutkunun yanına geldi .
Temur içeri girdi Tutkun ayna karşısında saçlarını tarıyordu .Temur onun esmer saçlarını kokladı ,düzgün taralı yumuşak saçlarını hafifçe elleriyle taradı .
Tutkun dönerek elini Temurun yüzüne dogru götürdü ve Temurun yüzünü okşayarak dedi : Bana her dokunuşunuz yorgun kalbime bıraktığınız bir armagan .Ben her defasında sizinle var oluyorum.Artık sizsiz düşünemem kendimi Teginim .
Tutkun bu laflarıyla onun kalbini kendine daha da baglayacagını çok iyi biliyordu .
Temurun , kızın büyüleyici sözleri karşısında bütün gücü eridi .
Tutkun bu güne kadar güzelligi ile çok canlar yakmıştı .Gönül sihirbazı olan bu kız Temurun kalbini tamamiyle kendine hakim kılmıştı.
Aşk sarhoşlugundan ayılan Temur ,esas mevzuya geçti
Temur : Tutkun bu gün evlenecegiz .
Tutkun : bu gunmü ?
Temur : evet ne kadar hızlı olsa iyidir .
Tutkun : neden bu kadar acele Teginim?
Temur : Ben Ulu Eceye evlendigimizi söyledim.
Tutkun: ne ?
Temur : seninle evlenmeme razı degildi ,artık başka yol olmadıgından böyle söyledim .
Tutkun : peki Ulu Ece razı oldumu ?
Temur : razı olmaktdan başka çaresi yoktu .Evlendigimizden Ulu Ece dışında hiç kimse haber tutmuycak .
Tutkunun elinden tutub sarayın pek ugranılmayan yerine geldiler.
Temur ve Tutkun hızlı ve kısa bir törenle evlendiler .
İkside çok mutlulardı ama bu mutlulukları şimdilik birlikde yaşayamaycaklardı
Tutkun Temura sıkıca sarıldi "Hala inanamıyorum"
Temurun nefesi kızın tenini okşarken kulagına " Artık benim hatunumsun "
"Bedenimin parçası, ruhumun yarısısın " dedi .
Tutkun mutluydu .
Temur : ama şimdilik sarayda kalmamalısın seni başka yere götürücem ,burda kalırsan evli oldugumuz ortaya çıkar .
Tutkunun yüzündeki mutluluk ifadesi bir anda degişti ,başını aşagı eyerek üzgün bir sesle "Peki siz ?" dedi
Temur Tutkunun çenesinden tutup kaldırdı : hatun sana deliler gibi aşıgım şu an bile sana dokunmamak için kendimi zor tutuyorum .Kısa bir süreligine seni götürecegim yerde yani saray dışında kalıcaksın ben her gün yanına gelicem .Seni başka türlü koruyamam o çinli evli oldugumuzu öyrenirse hayatın tehlikeye girer.
Tutkun sadece kısık sesle tamam dedi .Temur Tutkunuda alıp saraydan at üstünde çıktılar.
Ulu Ece ise Mei jini ve Günseliyi pazara götürmüş ,halk arasında ahalinin durumunu ögrenmek için kılık degiştirmişdiler .Mei jin bu işde bir şeylerin oldugunu anlayıp saraya dönmek için mazeret üretiyordu.Ulu Ece elindem geldigi kadar Mei jini pazar da oyalasada akşam vakti dönmek zorunda kaldı.
Temur ise Tutkunu gizli bir eve getirdi yanına askerler ve hizmetçiler verdi.
Temur: şimdilik gidiyorum ben hatun ,yarın gelicem .Biliyorum zor olucak benim için de öyle ama biz bir olursak üstesinden geliriz.İnan bana..Tutkun.üzgün bir sesle : Temur teginim bu gün bizim evlendigimiz ilk gün ,gitmeyin.
Temur : Hatun zaten senden ayrılmak zor birde böyle söylersen nasıl gidebilirim ben ..
Tutkun ise onun burda kalması için Temurun dudaklarına yapışıp şehvetle öpmeye başladı.Temur da karşılık vererek büyük bir istekle soluksuz bir şekilde öpmeye devam ederken arzu, dudaklarında kan kırmızısına, şehvet, gözlerinde ateşten çiçeklere dönüşmüştü.Temur kızın boynunu delicesine öpüyordu .Kadının kokusu onu sarhoş ediyordu .Ama kendini durdurdu.İsteseydi rahatlıkla kadının dudakalarına yapışıp bu akşamın gidişatını tamamıyla değiştirebilirdi ancak yapmadı. Biraz daha dayanması gerekiyordu. Sevgilisine kendini bırakmak yerine,önceligi onu her kesten korumakdı.
Temur Tutkunun alnından öpüb , ilk önceligim seni korumakdır.Bana güveniyomusun?
Tutkun : elbetde Teginim .
Temur : Yarın gelicem diyip odadan çıktı ve saraya dogru yol aldı.
Mei jin ise saraya döner dönmez Temurun yanına geldi , o kızla birlikte olmasından şüphelenmişti.Lakin Temur ise Alpagu hanla Balamirin açtıgı savaşa karşı asker planları yapıyorlardı .Bunu gören Mei jin her şeyin kontrol altında oldugunu görüp odasına çekildi ve Temur için hazırlanmaga başladı .Bu sarayda o imperator kızı olarak büyük yetki sahibi olsada tahta varisi yoktur , bu yüzden de tez vakitte gebe kalmalıydı ....