Yine mi!?

733 48 17
                                    

Sabah~

Shinichiro:
"Manjiro kalk lan sabah oldu." ve işte o duymak istediğim ses.

Mikey:
"Tamam be kalktım."

Ve evet artık 2005'teyim. Baji ve abim yaşıyorlar. Doğal olarak olarak Takemichi'den bir haber alamadım. Çünkü ben tanışmamıza engel olmuştum.

Öğle saatleri~

Birkaç yol düşündüm ama yine buna çıktı. Takemichi'ye ulaşabilmek için onun okuluna gittim. Kapıda danışma vardı.

Mikey:
"Pardon ben Hanagaki Takemichi'ye bakacaktım ama, şu an okulda mı kendisi?"

Danışma:
"Üzgünüm ama Hanagaki Takemichi 4 gün önce öldü."

Mikey:
"O da ne demek."

Danışma:
"Ben de bilmiyorum."

Mikey:
"Tamam sağolun."

Öldü de ne demek ben onu kurtarmıştım. Yaşamalıydı. Ölümü hakkında bilgi almak için yakın arkadaşlarından biri olan Akkun'u aradım.

Mikey:
"Alo, Akkun sen misin?"

Akkun:
"Evet siz kimsiniz?"

Mikey:
"Ben Toman lideri Mikey. Sana birkaç bir şey soracaktım."

Akkun:
"Tabi."

Mikey:
"Arkadaşınız Hanagaki Takemichi'nin ölümünü soracaktım."

Akkun:
"Bir kerede cevaplayacağım çünkü daha fazla canımı acıtsın istemiyorum. 4 gün önce öğle saatlerinde Black Dragons ortalıkta dolaşırken Takemichi'yi gözlerine kestirmişler. Orada da öldürmüşler."

Mikey:
"Çok sağol Atsushi."

Akkun:
"Rica ederim." *Telefon kapanır*

Madem Black Dragons onu öldürecek adım Manjiro'ysa ben de buna izin vermeyeceğim.

Gece~

Plan basit, Takemichi'nin gelecekte benimle tanışmasını sağlayacağım. Sonra da onu o gün koruyacağım işte bu kadar.

Sabah~

Emma:
"Abi! Kalk hadi."

Mikey:
"Abi yine mi sensin? Pardon Emma sen miydin?"

Emma:
"Çabuk ol okula geç kaldın."

Mikey:
"Tamam be!"

Emma'nin zoruyla okula gittim. Emma olmasa hiçbir güç beni bu hapishaneye getiremezdi.

Akşam okuldan çıktıktan sonra hemen Takemichi'nin evine gittim. Kapıyı çaldığımda Takemichi açtı.

Takemichi:
"Mikey Abi?"

Mikey:
"Bebeğim ben senden yine bir şey isteyeceğim."

Takemichi:
"Ne oldu?"

Mikey:
"Şu sana verdiğim kağıt vardı ya onu bana geri getirsene."

Takemichi:
"Tamam bekle az. ... Getirdim."

Mikey:
"Heh işte bu adrese kesinlikle git tamam mı? Ne pahasına olursa olsun git."

Takemichi:
"Tamam Mikey Abi."

Mikey:
"Seni çok seviyorum. Görüşürüz"

Takemichi:
"Ben de seni. Görüşürüz."

Madem benden uzaklaştığında da öldürüldü. O zaman ben de onu korurum.

Geçmişteki tüm işim bitmişti. Yapmam gereken tek şey uyumaktı. Çok gergindim. Acaba başarabildim mi ki?

Ertesi sabah~

Uyandığımda birinin üstündeydim. Gözlerimi yarım açabiliyordum. O kişi de ben de çıplaktık. Başımı o kişinin göğsüne yaslamıştım. Teni yumuşacıktı. Kafamı kaldırdım ve karşımda uyuyan bir Takemichi vardı. Yüzü çok güzeldi. Adeta bir melekti Takemichi. Başardım, onu kurtardım. Sonunda.

Takemichi uyanmıştı:
"Mikey, iyi misin?"

Mikey:
"*Gözyaşını siler* He? İyiyim neden ki?"

Takemichi:
"Emin misin?"

Mikey:
"*Takemichi'nin üstünden kalkar* Saçma sapan konuşma iyiyim işte."

Takemichi:
"Tamam canım ne kızıyorsun?"

Mikey:
"Kapa çenen- AH!"

Takemichi:
"İyi misin?"

Mikey:
"Dün gece ne oldu? Oturamıyorum yine. Geçen seferden daha çok acıyor."

Takemichi:
"Geçen sefer mi?"

Mikey:
"Boşver. Ben okula gidiyorum."

Takemichi:
"Bekle beraber gidecektik ya."

Mikey:
"Doğru o da var. Neyse hazırlan hadi."

Takemichi:
"Tamam bekle beni."

[Elimden geldiğince olumlu şeyler yazmaya çalışıyorum. Bu bölüm de çok güzeldi]

𝑩𝒊𝒓 𝑰̇𝒄̧𝒊𝒎 𝑺𝒖 | 𝑻𝒂𝒌𝒆𝒎𝒊𝒌𝒆𝒚Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin