dört

297 50 3
                                    

Aşk nedir?
  Çoğu kişinin basit bir şey gibi gördüğü derin bir sevgi mi? Sanmıyorum. En azından iki kelime ile anlatılacak bir şey olmamalı.
  Biliyorum,belki saçmalıyorum ama bu duygu o kadar yabancı ki kalemimdeki mürekkep yetmiyor anlatmaya. En azından bu hissi ilk sende yaşamak,en azından güvenebileceğim birinde ilk olması, güzel.
  Bütün bu aşk hikayeleri aşıklar kavuşamadan biter mi peki?
  Apollon'un Daphne'ye kavuşamadığı gibi veya Orpheus'un Eurydike'yi iki kere kaybetmesi gibi mesela? Her birbirine karşı anlatılamayacak duygular besleyen çiftler mutlu sonu hak ediyor bence. Ama anlaşılan Tanrı sevmiyor mutlu sonları.
  Umarım Tanrı'nın mutlu sonları sevmediği bir zamana denk gelmemişimdir.

[14/02/2015]

Mürekkep dedin,yazın da tükenmez kalem ile yazılacak kadar ince değil. Dolma kalem ile yazıyorsun sanırım, teşekkürler kendin hakkında ipucu verdiğin için.
Ve senden sadece Tanrı'nın senin yanında olduğunu bilmeni istiyorum, bu kadar genç biri için dediğini geçerli kılacak kadar zalim biri değilse şayet. Tabi sen benim yazılarımı okuyamıyorsun ama olsun. Sevgililer günün kutlu olsun.

Jay

[14/02/2015]

-----------------------------------
sırf şu iki çiftin hikayesini bulucam diye yunan mitolojisi kitabımı tekrar okumuş gibi oldum

Bilinmeyen Mektuplar | jaywonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin