Bana gönderdiğin ilk mektuba,arkası boş olan tek mektuba geri döndüm; Jungwon. Neden hep beni bir daha göremeyeceğinden bahsettiğini anladım,neden hep aklının kötü düşünceler ile dolduğunu anladım Jungwon. Senin kim olduğunu öğrenmemi istemiyor,öğrendiysem de bunu senin bilmemeni istiyordun. Evet,sana verdiğim ama senin bilmediğin sözü tuttum Jungwon.
Bana böyle saf duygular beslediğin için teşekkürler. Keşke daha fazla vaktin olsaydı. Tanrının senin yaşındaki birini yanına alacak kadar zalim olduğunu düşünemediğim için,senin duygularına karşılık veremediğim için üzgünüm Jungwon.
Bugün okulda, koridorda aniden senin adını sayıklayan bir ses,bir çığlık duydum;duyduk. Yanına gittiğimde etrafında onlarca insan vardı, seni yerde gördüğüm an anladım mektuplarında neden ölümden bahsettiğini. Kimse sana dokunmaya cesaret edemezken ben seni kollarım arasına aldım. O aptal insanlar neden ambulans çağırmayı daha erken akıl etmedi? Ben onlara bağırdığımda akıllarına geldi sadece.
Ambulans geldiğinde seni ben taşıdım, o süre zarfında yüzünü daha önce hiç inceleyemediğim kadar detaylı inceledim. Sen benim yüzümün her detayını ezbere bilirken ben ilk ve tek defa o an senin yüzünü detaylı incelemiştim. Özür dilerim seni daha önce göremediğim için. Seninle daha çok vakit geçirmediğim için özür dilerim. Özür dilemem seni geri getirmeyecek, ağlasam da geri gelmeyeceksin bunu biliyorum. Eminim beni böyle gördüğün için üzgün,benim böyle olmamın sebebi olduğun için kendine de kızgınsındır. Çünkü bana zarar vermek isteyen son kişi bile olmazdın sen.
Söylemedin,hasta olduğunu kimseye söylemedin. Bana bile üstü kapalı anlattın. Son günlerde yeterince yorgundun zaten,sırf benim için kendini daha fazla yordun. Senden geriye bana sadece bıraktığın bu 7 "isimsiz" not kağıdı kaldı, ama manevi olarak çok şey bıraktın Jungwon. Beni saf sevgine layık gördüğün için teşekkür ederim.Jay
[06/03/2015]
---------------------------------
bu fici aslında ara tatilde yazıp bitirmekti amacım ama yetişmedi,yetişmeyince de ben de devam edemem diye düşündüm. Geçenlerde spam hesabımda eğer devam etseydim sonunu nasıl yazacağımı düşünüp öylesine yazdım. Bu beni bitirmem için gazladı ama sadece bitirmek için devam ettim bu küçük kurguya,benim de hiç içime sinmemişti. Ne diyeyim severek okuduysanız ne mutlu bana yani okuduğunuz için teşekkürler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bilinmeyen Mektuplar | jaywon
FanfictionBir gün Jay, çantasında bir kağıt bulur. Ardından bu kağıtlar gelmeye devam eder. Angst