beş

282 52 1
                                    

Merhaba,
Birkaç gündür çantanda bu kağıtlardan bulamıyordun değil mi? Sana verebileceğim bir zaman dilimi olmamıştı, birkaç gündür okulda da değildim zaten.
Bu süreçte ya gizemli kağıtlar almadığın için rahatlamıştın, ya beni merak etmiştin ya da senin için hiçbir şey ifade etmediğim için hiçbir duygu hissetmedin. Ama yine bu kağıt çantanda eninde sonunda bulundu.
El yazım gittikçe bozuluyor,fark ettin mi? Bazı kısımlarda mürekkep harfleri tamamlayamazken,bazı yerlerde arka sayfaya geçecek kadar koyulaşıyor. Bu düzensizlik için üzgünüm,ama elimde değil. Hiçbir şeyi elimde tutamıyorum. Daha fazla yazacak takati bile elimde bulunduramıyorum.
Bir süre sonra da artık sana bir şey gönderemeyeceğim,seyrekleşecek her şey. Zihnim bile bulanıklaşırken tek emin olduğum kalbimdeki sen, sana olan duygularım olacak.

[22/02/2015]

Böyle söyleme, lütfen. Seni merak ettim, hem de senin düşünemeyeceğin kadar. Senin yokluğunda rahatlayacak kadar kötü biri değilim.
Ben de her ne olursa olsun seni unutmayacağım ve bana böyle duygular besleyen kişiyi hep hatırlayacağım. Ve tekrar söz veriyorum,seni bulduğumda senin bundan asla haberin olmayacak. Üzülmen en son isteyeceğim şey çünkü.

[22/02/2015]

--------------------------------
sonu nasıl yazacağımı kararlaştırınca devam etme isteği geldi

Bilinmeyen Mektuplar | jaywonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin