Det var egentlig meningen "pinerne" skulle pine sjælene fra solen stod op, til solen gik ned, men jeg var ikke rigtig i humør til det den dag. Jeg havde ikke været i humør til det i snart tre uger nu, og hvis jeg ikke snart begyndte at gøre mit arbejde, ville farmand komme på besøg. Ser du, rygter spredes hurtigt hernede, og hvis Big daddy fandt ud af, at jeg havde ladet sjælene slippe med at få stukket en glohed kniv eller sabel i brystet, ville jeg få røven på komedie. Jeg kunne se det for mig. "Djævlens dreng bliver fyret som piner." Perfekt overskrift til Hell News. Fyret af sin egen far.
Da jeg jo var blevet hurtigt færdig, manglede jeg noget at lave. Stripklubberne og diskotekerne åbnede først ved solnedgang, og det at gå på bar når man stadig kunne smage tandpastaen var ikke noget der fristede. Mens jeg havde ladet mine tanker flyde, havde mine ben bragt mig tilbage til palæet min far havde foræret mig. Palæet var en majestætisk bygning med store stensøjler ude foran. Det var hvidt, eller, orange på grund af solens orange-røde lys, så derfor er palæet vel egentlig orange. På min vej op til soveværelset, mødte jeg flere af de piger min far havde ansat. Nogle var ansat til at gøre rent, andre til at lave mad, og nogle til at holde mig med selvskab. Hvis jeg havde lyst, kunne jeg have en ny pige med i seng hver dag, og når der så efter en måned ikke var flere piger, kunne jeg bare starte forfra. Og det havde jeg da også gjort indtil for et par uger siden, da min far kom på besøg med et nyt stykke legetøj. En slags krystalkugle, hvori man kunne se hvad der skete et hvilket som helst sted på jorden, man skulle bare tænke på et sted eller en person, og vupti så kunne man se netop det man tænkte på, som det så ud nu. Jeg ventede til min far var gået med at afprøve den, og da han endelig var væk, tænkte jeg på det ene sted efter det andet, og på under tyve minutter havde jeg set eiffeltårnet i Paris, det hvide hus i Washington og London eye samt Big Ben i London. Da jeg var på vej gennem gaderne i New York, så jeg en pige med mørkeblond hår gå ind på en bar. Hun var den smukkeste pige jeg nogensinde havde set. Siden den dag havde jeg hver aften inden jeg gik i seng taget krystalkuglen frem, og set hende gøre sine helt normale dagligdags ting, som at købe ind, gøre rent osv. Jeg havde endda set hende tage et brusebad og havde været fascineret over helt små ting, som den måde hun kørte fingrene gennem håret på for at fordele shampooen, eller den måde hun tørrede sit hår på. Det kunne ikke blive ved på denne måde. Jeg måtte bare se hende, mærke hendes lange, let kryllede hår mellem mine fingre, og hendes bløde læber mod mine.
KAMU SEDANG MEMBACA
fra djævle horn til engle vinger
FantasiFra djævle horn til engle vinger handler om satans søn der er træt af at være i helvede, og da han får en chance for at flygte, tager han den. Han tager til jorden og møder sin drømme pige.