Ezzel kiszálltunk az autóból majd felnéztem a brutálisan ijesztőnek tűnő épületre. Pontosan úgy nézett ki, mint ahogy egy nevelőintézetet el lehet képzelni.
Azóta amióta itt vagyok 3 nap telt el és nagyjából jól be tudok számolni arról mi-hogy megy itt. De menjünk először is vissza akkor amikor előszőször léptem be ide.
A rendőrsrác aki idehozott engem természetesen semmi kedve nem volt bekísérni vagy bármilyen információt elmondani konkrétan kitosztigált a kocsiból, hogy menjek már. És így érkeztem meg erre a csodás helyre. Rögtön el is hajtott a kocsival én meg ott maradtam a nagy épület előtt egyedül. Megnéztem kívülről mégjobban és hát az igazat megvallva kicseszettül nem volt kedvem bemenni. Tudtam, higy muszáj lesz hiszen nyomkövető van a lábamon szóval nem menekülhetek. Erőt vettem magamon majd beléptem. Az intézet belülről még ijesztőbb volt mint kívülről. Egy hatalmas előszoba fogadott ahol nem tartózkodott senki viszont három ajtón lehetett továbbmenni. Az egyikre az volt ráirva, hogy iroda, a másikra az hogy szobák a harmadikra meg semmi. Bementem az Iroda feliratú ajtón. Megpillantottam egy alacsony kiscsajt aki borzalmasan hasonlított Lilyre. Összezavarodtam egy pillanatra hiszen Lily halott. Érkezésemre ő is felpillantott de nem ismert meg szóval ő tuti nem Lily. Közelebb mentem hozzá és kérdeztem tőle pár dolgot.
-Szia! Annabelle vagyok, most érkeztem, nem tudod véletlenül mit kell csinálni?
-Ha nem látnád nagyokos én is most jöttem- morcizott nekem
-Hogy hívnak? -próbáltam érdeklődni
-Milla Kingstorn-válaszolt röviden
Ekkor beugrott, hogy Lily vezetékneve is Kingstorn. Bár nem mertem rákérdezni, még nem.-Milla, te miért vagy itt?
De mielőtt válaszolni tudott volna kinyílt az egyik ajtó és egy nagyon magas és vékony szemüveges komor férfi lépett ki rajta. Milla Kingstorn? És te pedig kisasszony Annabelle Clarck?-Igen- feleltük egyszerre
-Kérem jöjjenek be mindketten
Bementünk leültünk egy asztalhoz és közölték velünk a szabályokat:
1. 6kor van az ébresztő
2. Fél héttől hétig közös edzés az udvaron
3. Fél nyolctól nyolcig reggeli
4. Fél kilenctől délig tanárral tanóra
5. Déltől egyig ebéd
6. Egytől négyig ismét tanóra
7. Négytől hatig szabad foglalkozás
8. Hattól hétig vacsora
9. Héttől kilencig szobában tartózkodás
10. Kilenckor lámpaoltásEzen kívül egyenruhát biztosítanak nekünk és egyéb tisztálkodási és pipere eszközöket is. Hétvégente 8-tól 11-ig tanulási idő van a szobában vagy a tanulószobában de ezt leszámítva szabadak vagyunk. Természetesen ezt a helyet nem hagyhatjuk el csak felügyelettel vagy pedig engedéllyel különleges esetekben. Sőt van még mukalehetőség is amiért pénzt kapunk amit el lehet költeni a büfében vagy pedig szimplán meg lehet tartani. A lakhatás pedig úgy működik, hogy a lányok és a fiúk két külön szárnyban vannak elhelyezve. Egy szobában ketten laknak egyszerre. Minden folyosó végén pedig van a mosdó és a zuhanyzók.
Ezek a szabályok eléggé szigorúnak tűntek mégis okosnak tartottam hiszen így felügyelet tartanak minket viszont azért a jogainkat nem veszik el tőlünk.
Egy szobába kerültem Millaval, és mire észhez kaptam volna már a szobánkban voltunk mindketten. A szoba eléggé kicsi volt de minden meg volt benne ami kellhet. Egy szekrény kettő ágy, kétszárnyas ablak néhány kép és egy minihűtő. Kicsit megnyugodtam, hogy nem ilyen kőkorszaban tartanak minket. Az egyetlen rossz hír az az volt hogy elvették a telefonunkat. Szuper.
Millaval egészen összebarátkoztunk de még mindig nem tudtam tőle megkérdezni, hogy miért került ide. Talán jobb is, nem akarom elrontani a kapcsolatunkat. Legalább nem egy eszelőssel kerültem egy szobába. Egyébként eddig a napok eléggé unalmasan teltek mivel pénteken jöttünk és ma vasárnap van azaz holnap suli. A korán kelés nehezemre esik de remélem hozzászokok. A tanórák miatt kicsit izgatott vagyok hiszen már egy jó ideje nem voltam suliba. Elhatároztuk Millaval, hogy vállalni fogunk valami plusz munkát hétvégére, hogy legyen pénzünk. Az egyetlen dolog a korán kelésen kívül amit utálok az az edzés. Nem túl jó hétvégén az udvaron kocogni, hajolgatni meg súlyokat emelgetni reggel 7-kor.
Milla éppen most ért vissza a tusolásból, 9 óra lesz 4 perc múlva. Gyorsan pár szót váltottunk még és jó éjszakát kívántunk egymásnak amikor meghallottuk a rádióban a jelzőt és a lámpa lekapcsolódott.
Azzal a gondolattal aludtam el, hogy hátha jól alakul a holnapi nap. Olyan jó lenne ha valami jól sikerülne egyszer az életemben...
YOU ARE READING
Elrabolva
RandomEgy egyszerű péntek esti bulizásnak indult...... !FIGYELEM trágár beszédet tartalmaz! Sziasztok! Ez az első "komolyabb" könyvem amit 2020. Július 25- én kezdtem el írni. Köszönöm mindenkinek aki elolvassa!❤ Update: Nagyon szépen köszönöm a sok pozi...