Menekülés 2. Oliver szemszöge

1.2K 35 0
                                    

Már majdnem elkezdtünk nézni egy filmet Annel amikor beindult a ház riasztója. Nagyon rémültnek tűnt szegénykém bár én sem voltam a legnyugodtabb. Gyorsan felálltam az ablakhoz siettem és próbáltam a lehet legjobb menekülési módszert kitalálni An számára. Tudtam hogy őt akarják és el kell rejteni őt a lehető legjobban. Benyomtam az okosórámon a vészjelzőt ami jelzett a többieknek és láttam hogy Lily rögtön jön az autóval. Eztután Annek minden információt elmondtam hogy mit és hogyan csináljon és csak reménykedni tudtam abban, hogy mindent megjegyez és megcsinál ilyen állapotban. Emlékszem még amikor én is új voltam és hirtelen rámzúdult minden felelősség. Miután kiadtam a jelzést Annabelle- nek az ablakból néztem a történéseket. A KB tagjai már a lépcsőnél jártak amikor megláttam Annt hogy az ablakból kiugrik rá az autóra ekkor megnyugodtam. Nem volt tovább időm nézegetni őt, mert berúgták az ajtót. Ő volt az. A főnök. Teljesen meglepődtem azon, hogy Tina eljött. Mit kereshet itt ilyenkor.

-Nem vagyok híve az ilyen meglepetéseknek Oliver de te ezt te pontosan tudod- mondta nekem

-Semmi közöm hozzád- közöltem vele szárazon

-Látom találtál magadnak új barátnőt, gratula de nem marad már veled sokáig- beszélt hozzám lenézően

-Tulajdonképpen megölhetnélek most de abban semmi izgalmas nem lenne, egyébként is nekem nem te kellesz hanem az a lány. Hogy is nézne ki ha megölném az exemet? Talán benne is lenne a híradóban, nem gondolod szivi? - folytatja a beszédét

-Ha nem akarsz megölni engem és csak "a lányért"( nem akartam elárulni neki An igazi nevét ) jöttél akkor mehetsz is, nem látlak szivesen - mondtam neki

Ezután fogta magát és lelépett mindenféle nagyobb balhé nélkül ami azért eléggé meglepő volt.

Olvashattátok azt, hogy azt mondta Tina hogy "exem". Nos igen sajnos vagy nem sajnos de ez így igaz. Menyasszonyom volt és 4 éven keresztül voltunk együtt jóban és rosszban. De amikoe kiderült hogy egy ilyen szervezet tagja és ráadásul alapító tagja és hogy ebből szerzi a pénzét akkor azonnal eldobtam a gyűrűt és megutáltam őt egy életen keresztül. Talán éppen ez is motivált arra hogy csatlakozzak az EMM- hez.

Ezután amilyen gyorsan csak tudtam mentem a főnökhöz. A házában találtam meg Noah-t éppen készült az EMM tagokat azonnal behivatni.

-MIT CSINÁLJUNK?!- rohantam le a kérdésemmel kissé hisztérikusan Noah-t

-Nyugi, kitalálunk valamit már Sarah, Josh, Jonathan úton vannak Lily ugye meg Annabelle-el úton vannak hatalmas kerülővel a főhelyünkre- mondta egészen nyugodtan Noah

Ekkor Josh, Jonathan és Sarah is egyszerre érkeztek meg viszont ők cseppet sem voltak nyugodtak Noahval ellentétben.

-Mi történt pontosan? Mi van Annel? Jól van? Hol van most? És Lily?- darálta a kérdéseit Sarah

Jonathan és Josh is eléggé zaklatottnak tűnt bár ők nem mondtak semmit. Úgy érzem egészen megkedvelték Annt aminek kifejezetten örültem ugyanis nekem ők már olyanok mint a családom.

- Tehát, értesüléseim szerint meg akarták ölni vagy elrabolni Annt ismeretlen célokból. Viszont Oliver te úgy döntöttél, hogy amilyen gyorsan csak tudod Annabellet kimenekíted és ekkor jött a képbe Lily aki hősiesen vállata ezt a feladatot. Most ismeretlen helyen tartózkodnak.

-Nézzük meg a nyomkövetőiket! - tanácsoltam

-Igen, éppen most nézem de ahogy látom megszakadt a kapcsolat, ez nagyon nem jó - tette hozzá Noah

-Mégis hogyan derítsük ki hogy hol vannak?! - fakadt sírva Sarah

Ezt nem vártam tőle, mármint hogy ilyen nagy érzelmeket táplál az én kis Annem felé. De pozitív csalódás volt szerencsére.

-Nem tehetünk semmit várakozáson kívül- szólt Noah szomorúan

- Meg fogják őket ölni!!!!- fakadt ki Josh és Jonathan egyszerre

-Bízzunk benne, hogy csak túszként tartják őt mondta Noah

-Nem bírok csak így itt tehetetlenül ülni, pontos információnk nincsen hogy hol lehetnek. Várjunk csak... Lily nem az én autómmal ment? Ha igen akkor abban van nyomkövető!! - azonnal megnéztem a karórámat és valóban azt mutatta hogy az autóm az autópályánál áll mozdulatlanul ami viszont rossz hír, nagyon rossz.

-Induljunk, Oliver Sarah velem jöttök, ti pedig fiúk menjetek be a az irodába lehet hogy megérkeznek oda - sürgetett minket Noah

Ezután 1 idegörlő és keresős nap volt viszont az történt, hogy kaptunk egy levelet amelyben az állt hogy:

EMM-nek, pontosabban Oliver Smith számára Tina-tól

Nálunk van a kis barátnőd, hogyha életben akarod őt visszakapni akkor gyere érte Sarahval együtt majd ott küzdjünk meg együtt. Ja és egy tagotokat már kiiktattunk. Lilyt. Ha nem jöttök Ann sorsa is hasonlóan fog végződni. Ott tartjuk fogva ahol annó az apám borászata volt.

Nagyon várunk titeket,
Siessetek!

Azonnal elindultam Sarah nélkül mindent leszarva. Meg kell mentenem Ann-t. Megváltoztatta az életemet. Azt hiszem szeretem. Fontos nekem.

Miután megérkeztem azonnal szemben találtam magamat az egyik taggal bár ő hátulról nem látott ezért rögtön le tudtam volna lőni viszont az túl hangos lett volna ezért odalopóztam és lekéseltem. Nem szeretek késsel ölni, túl véres de van amikor muszáj vagyok ilyen eszközökhöz folyamodni. Berontottam az ajtón és az én angyalkám ott állt velem szemben rettegő arccal, kipirosodva.

-Gyere- ragadtam meg a kezét bár nagyon meg szerettem volna őt nyugtatni de sajnos sietni kellett.

Út közben meg kellett ölnöm egy másik tagot is viszont őt már rendesen pisztollyal.

Az autóban ültünk és utaztunk az éjszakába. Láttam rajta hogy nagyon fáradt és nagyon szeretne már pihenni ezért megérdezten hogy megálljunk-e de nemet mondott. Mondtam neki, hogy aludjon nyugottan majd felébresztem őt.

Meg szerettem volna őt csókolni ezzel is éreztetve hogy itt vagyok de nem ez a legalkalmasabb hely erre. Még várni szeretnék ezzel. Még....

Elrabolva Donde viven las historias. Descúbrelo ahora