Syarikat biasanya akan membuat stock check utk barang2 di bahagian despatch pada akhir tahun. Kali ini Suet Lin dihantar untuk membuat stock check. Biasanya stock check akan mengambil masa hampir sebulan, setiap hari akan sampai lewat malam dan Suet Lin memerlukan bantuan dari staff2 despatch untuk menyiapkan stock check.
Seperti biasa, Suet Lin lalu dibahagian despatch dan budak2 mula menyakat. "Hi guys, siapa can help me do stock check?". Kamal mengambil peluang dengan pantas dan mencalonkan dirinya. "Amoi, I help u". Dan bermulalah disini peluang Kamal untuk memdekati Suet Lin selama sebulan.
Pada hari pertama, Suet Lin memakai skirt paras atas lutut dan baju lengan panjang. Satu hari suntuk Kamal bersama Suet Lin, bau perfume semerbak dan bercampur dengan bau peluh yg manis manis masin. Makin lama makin terangsang Kamal, batang pelir menegang dan Kamal cuba sedaya upaya untuk sorokkan.
"Aiya, so hot here" Suet Lin melipatkan lengan dan mengikat rambut style ponytail, mendedahkan leher dan bahu kepada Kamal yang berada di belakang, lalu menunduk untuk tengok stock yang ada dibawah rak. Ketika itu, terdedah spender pink lace yang dipakai Suet Lin.
"Aku dah tak boleh tahan dah ni, amoi habis la kau, semua salah kau tunduk camtu" . Zip pun dah hampir tak boleh tahan lg dan nak pecah. Kamal terus berjalan kedepan dan menampar punggung Suet Lin. PAAAP bunyi memang kuat berdengung di store yang dh kosong tinggal mereka berdua. "OUCH!! WHAT ARE YOU DOING" belum sempat pusing kebelakang Kamal dah menerkam dan mula mencium bau amoi tu.
Badan yg putih gebu diraba2 Kamal. Dari leher sampai ke kaki, tiada seinci pn yg dilepaskn. Suet Lin cuba melawan dan meronta, tetapi tidak dpt mengalahkn Kamal yg lagi kuat darinya. Baju dikoyak mendedahkn tetek bulat putih yg ditutup bra pink yg matching dgn spender. Skirt pula dilondehkn ke paras lutut. Kamal menarik bra, wow, puting pink! lalu menghisap dgn kuat. Suet Lin hanya dpt meronta dan mula menangis.
Spender ditarik kuat sehingga hampir putus, cipap cina berbulu halus terdedah. Kamal menjilat rakus dgn lapar, sedikit masam dan kepam tetapi Kamal tidak peduli, dan terus menjilat sambil Suet Lin cuba menutup kaki dan menolak kepala Kamal dgn tidak berjaya.
Kamal melondehkan seluar dan spender, kote melayu yang besar panjang dan sgt keras, sangat berbeza dengan kote James. Suet Lin terkilan, tidak pernah melihat kote yg segagah ini, ibarat pornstar lelaki, Suet Lin tergamam dan mula menangis "Kamal, no, jangan, pls dont, wo bu yao, tidak" semua bahasa digunakan. "Sori la moi, ni dah gersang ni, I dh lama sangap, malam ni memang barai la ko Suet Lin" lalu menyuapkan kote ke mulut Suet Lin. Bibir Suet Lin ditonyoh2 dgn kote, namun dia cuba sedaya upaya utk melawan den menutup mulut, Kamal dgn tidak sabar menampar pipi Suet Lin, PAP! Satu das hinggap di pipi kanan, Suet Lin masih tidak mengalah, PAP! Satu das lagi di pipi kiri. Suet Lin mengalah dan mengalir air matanya.
"Kau ni Suet Lin, kan awal2 kalau dh buka tak payah la makan penampar, kesian, dh merah pipi" usap2 Kamal kepala Suet Lin mcm nk pujuk budak kecik sambil menolak dan tarik kote keluar masuk mulut Suet Lin. Sungguh nikmat mulut amoi ini, "Lin, hisap dan jilat sikit" tetapi Suet Lin masih terkilan dan tidak faham, Kamal mengangkat tangan hampir nak menampar lagi, mati Suet Lin terkebil2 ketakutan. "HISAP! JILAT!" ulang arahannya, namun Suet Lin tidak memahami, PAP! Tamparan hinggap dimuka Suet Lin, mengalir air mata dengan deras, Kamal mengulang lagi sekali "Baik kau hisap dan jilat sekarang" sambil mengangkat tangan. Suet Lin menangis2 "Please I dont know what you saying, wo pu che tau".
"Lah, takkan tak paham bahasa melayu, ko ni cina bukit ke? Takpe meh aku ajar", Kote Kamal ditonyoh2 ke muka dan disapu2 atas muka Suet Lin "This is my kote, you know?" Suet Lin tidak memberi respon, PAP, pipi ditampar, Suet Lin mula menangis dan menjawab "Yes, ok,". "Hisap is suck, jilat is lick, hisap dan jilat kote aku sekarang". Suet Lin menurut perintah, takut akan ditampar lagi. "Hah, pandai pn, lain kali tak faham cakap, Abg ajar" mengusap2 kepala dan rambut Suet Lin, sambil kotenya diservis.
Setelah puas dikulum, Kamal menarik keluar kotenya dari mulut Suet Lin, dan cuba memusing badan amoi itu untuk memasukkan kotenya kedalam cipap Suet Lin. Seperti tahu apa yang akan berlaku, Suet Lin membantah dan merayu "Please, stop dont do this to me, jangan, pls Kamal". Kamal menampar lagi pipi Suet Lin, amoi memegang pipi kesakitan, menangis dengan kuat, Kamal tidak peduli, kerana amoi telah mengalah, membiarkan Kamal membuat apa sahaja.
Kepala kote dikesat2 di bibir cipap Suet Lin yang telah kebasahan bercampur air liur dan air mazi. Kamal menolak dengan kuat, sedikit ketat, tetapi berjaya masuk kesemua kotenya. "ARRGHH, sedap" mengeluh Kamal. Pada ketika ini, Suet Lin dengan tiba2 terangsang, dan mengeluarkan keluhan yang amat sayu dan gersang "Hmmhp" putingnya menegang. Cipap Suet Lin berasa terisi sepenuhnya oleh Kamal, semua ruang,takuk,alur cipap dipenuhi. Dia tidak pernah merasa begini semasa bersama James. Seperti kunci memasuk dalam kunci mangga, kote Kamal seperti dibuat khas untuk lubang cipap Suet Lin. Amoi hanya mampu mengangis dengan sayu, mengalah, dan membiarkan Kamal menjamah kotenya dengan cipap cina berbulu halus dirinya.
Suet Lin hanya tergamam, memejam mata utuk tidak memikir banyak, dan berharap semua ini akan selesai dengan cepat, tetapi memejam mata hanya membuat deria Suet Lin lebih kuat, dan lebih terangsang. Kamal merasa cipap Suet Lin mengemut dengan kuat, dan tiba2 badan amoi bergetar seperti menggigil, dah klimaks rupanya, Kamal hanya tersenyum dan terus mendayung.
Selepas puas mengepap cipap Suet Lin, Kamal hampir terpancut, dia menarik keluar kotenya, dan memegang rambut Suet Lin, dan melepaskan tembakan demi tembakan air mani ke muka amoi itu. Selepas selesai, Kamal melapkan kotenya pada rambut dan muka Suet Lin, memakai balik seluarnya, "Terima Kasih Sayang, Abg puas dh, jangan nangis2 dh".
Suet Lin hanya boleh mengalir air mata, dan cuba menutup badanya dgn pakaiannya. Mereka kemudian beredar dari stor beransingan.
Malam itu, semasa memandi, Kamal hanya tersenyum memikir kembali apa yang berlaku tadi, kotenya tegang, dia mengusap2 melancap kotenya memikirkan hari esok. Manakala Suet Lin, hanya terduduk dalam shower, berlinangan air mata, bercuba sedaya upaya membersihkan diri sebelum James pulang kerumah.
Suet Lin merasa badannya seperti amat kotor, tetapi yang lebih menjijikan dirinya ialah dia klimaks tadi, dan terfikir kembali perasaan semasa kote Kamal memenuhi cipapnya, mengapa begitu, apa yang terjadi, sedikit air mazi keluar dari cipap, Suet Lin terus mengambil sabun dan mencuci cipapnya.