PART 3 - ESOK

18.3K 78 8
                                    

Pada esok, kedua-dua mereka bersambung lagi bekerja seperti biasa, rakan2 yang lain tidak merasakan apa yang berbeza. Suet Lin dan Kamal serius bekerja saling membantu untuk menyiapkan stock check. Mereka berinteraksi sesama sendiri dan orang lain seperti biasa, bercakap, bergurau, macam tiada apa yang berlaku semalam.

Jam menunjukkan pukul 6 petang, office semakin kosong, ramai pekerja yang meninggalkn tempat kerja. Wajah Suet Lin semakin gelisah, seperti tahu akan berlaku sesuatu nanti selepas semua orang balik dan tinggal mereka berdua sahaja.

6:30 petang, kini tinggal mereka berdua sahaja. Suet Lin terasa seram sejuk, walaupun aircond telah tutup seperti semalam, hari ni terasa sejuk amat. Kamal mendekati Suet Lin dari belakang, amoi mula teresak-esak menangis.

Kamal memegang bahu Suet Lin dari belakang "Kenapa u nangis2 ni moi, mari Abg sayang". Kamal memusing badan Suet Lin menghadapnya, Suet Lin memeluk tubuh sendiri untuk melindungi dari Kamal.

"Jangan la nangis Amoi, dari u melawan, baik u diam2 enjoy je, nanti kalau I nak tampar2 u pun sakit, I pun sakit hati" kata Kamal sambil usap2 rambut dan kepala Suet Lin. "I janji ini kali last la ok? Lepas ni kita stop, I tak buat lagi macam ni dekat u" sambil cuba untuk menepikan tangan Suet Lin yang menghalang badan sendiri dari disentuh Kamal.

Suet Lin hanya mendiamkan diri, Kamal cuba perlahan menarik tangan Suet Lin, dan dia tidak melawan. Kamal senyum perlahan, tangannya mula meraba-raba, tetek ranum diramas dengan kuat, begitu juga dengan punggung Suet Lin, sehingga terasa sedikit sakit.

"Why do u do this to me? Kenapa u macam ini? kata Suet Lin teresak-esak. "Badan u sedap ma, ramai budak2 kita semua keras tengok u, lelaki melayu memang sangap dengan amoi macam u, u buat i tak tahan semalam, jadi u mendapat lorr" usik Kamal sambil meramas2 tetek amoi.

"Please stop, dont do this to me, you are a good guy, please stop, wo bu yao", Kamal mula mengangkat tangan selepas mendengar keluhan Suet Lin yang terkebil2 melihat tangan Kamal naik tinggi melepasi kepala. PAAP! Tamparan sedas buat amoi, mulalah air mata mengalir, tersedu2 amoi menangis. "Kenapa ko ni tak dengar cakap sgt, kan dah dapat sakit, baik ko diam2 dan ikut je, ni last dah, lepas ni kita stop, u enjoy jela".

"You promise this is last time?", "Ya moi, last la, dah2 jangan nangis" Kamal mengusap2 pipi Suet Lin dan lepas itu, menekan bahu Suet Lin kebawah. Seperti tahu apa yang Kamal nak, Suet Lin tunduk kebawah perlahan sehingga melutut, muka di paras zip seluar Kamal.

"Tunggu apa lagi, buka lah, hisap dan jilat kote dan telur aku". Suet Lin membuka zip dan seluar Kamal, menarik ke bawah, terdedah bonjolan yang amat besar dalam spender Kamal. Tidak tahan dengan nafsu yang amat kuat melanda, Kamal menyapu2 muka Suet Lin dengan kote yg masih dibalut spender, Suet Lin menarik spender kebawah, dan kote Kamal seperti tabik spring, melantun keatas dan tertampar muka Suet Lin sehingga berbunyi. Amoi terkejut dan terkilan, Kamal ketawa kecik "Opps, sori moi, dah keras sangat dah ni, cepat hisap dan jilat, ingat lagi tak?" Suet Lin mengganguk kecil, tetapi masih tidak bergerak.

"Cepat la moi, betul ke u ingat? Apa itu kote?" Suet Lin menunjuk ke kote Kamal, "Hahaha, pandai pun kau, hisap jilat ingat tak?. Suet Lin seperti tidak sanggup untuk melakukan, lalu Kamal mengangkat tangan, sebelum sempat tangan menampar, Suet Lin dengan cepat memasukkan kote kedalam mulut dan mula menghisap. Kamal tertawa, "Hah, takut kau, good girl la kau ni, sedap kau hisap".

Kerana saiz batang yang besar dan kasar, mulut Suet Lin agak lenguh mengulum, dan air liur mula keluar dari tepi bibir, dan mengalir turun ke dagu, titis demi titis jatuh ke lantai membentuk lopak yang kecik. Bunyi hisapan memenuhi stor, slurrp slurrp, seperti orang kebular menghirup sup.

Kamal kemudian memasukkan kotenya sehingga ke pangkal, setiap tusukan melanggar anak tekak Suet Lin membuatkanya sedikit loya "Urghhk urgkk gkkk" air liur meleleh dari mulut yang disumbat kote, menitis ke lantai dan membentuk lopak kecil. Kamal lagi ghairah melihat muka amoi yang pucat, dia menguatkan lagi tusukan, memegang kepala Suet Lin dan menahan kotenya dalam2 sehingga kepala kote melepasi anak tekak.

"Khakkk glurrrk khaak" air liur tersembur dari mulut Suet Lin, tercekik dengan kote dia tidak dapat bernafas, dan memukul2 manja paha Kamal untuk melepaskan kepalanya. Kamal mengulangi tahan dan lepas begini selama beberapa kali sehingga hampir terpancut, dia menarik keluar dan bebenang air liur campuran mazi bersambung dari muka Suet Lin ke celah paha Kamal. Suet Lin sedikit termuntah air liur yang berkolam di bawah celah lutut. Kamal terasa puas, tetapi belum lagi hendak lepaskan amoi ini dengan blowjob sahaja.

Kamal mencapai kerusi dan duduk, sambil menarik kepala Suet Lin melutut di hadapannya, Kamal mengarahkan Suet Lin untuk membuka baju dan seluar. Suet Lin menurut dan kinj hanya berbaju dan seluar dalam dihadapan Kamal. Tangan dimasuk ke celah bra untuk bermain2 dengan puting Suet Lin, dan seterusnya membuka bra dan membuangnya ke tepi.

Keadaan yang huru-hara semalam tidak kesempatan untuk Kamal menghayati tubuh Suet Lin dengan lebih perinci. "Wow pink puting dia, tetek putih gebu" Kamal melucutkan spender Suet Lin, terdedah apam tembam amoi, putih melepak, bulu tundun halus "Ni kalau cukur semua bulu, mesti best, hati hari aku henjut sampai bunting". Kamal guna jari telunjuk dan menyentuh alur cipap, sedikit kebasahan "Moi, u dah basah ea?" senyum panjang Kamal, manakala Suet Lin hanya menunduk malu.

Kamal memainkan biji kelentit Suet Lin, badan amoi itu mula menggigil, bahagian kemaluan semakin basah, puting pink pun menegang macam menara kembar. Kamal memasukkan 1 jari kedalam cipap, kemudian mengeluarkannya dan menghisap jari sendiri yang kebasahan air mazi Suet Lin. Masin masin manis, sedap betul, Kamal memasukan lagi jari untuk memcelup air mazi, dan sapukan di bibir Suet Lin, "Tengok Moi, u punya air, rasalah air sendiri sedap o". Suet Lin enggan membuka mulut, Kamal menampar Suet Lin, kemudian baru amoi itu buka mulut dan menghisap jari Kamal, itulah kali pertama dia merasa air mazi sendiri.

Kamal baring diatas lantai, dan menarik Suet Lin untuk berada diatas, Kamal memasukkan batang tegangnya ke dalam cipap Suet Lin, nikmat yang teramat sangat, cipap amoi itu membaluti kotenya rapi dan padat, macam doktor membalut luka dengan rapi.

Suet Lin pula merasa penuh, batang itu memberi nikmat yang lain dari James, nikmat yang berkali kali ganda. Suet Lin dalam keadaan mencangkung dan kedua tangannya menahan dada Kamal mula bergerak naik turun, nasib baik hari ini amoi memakai kasut tumit tinggi, jadi kote Kamal tidak masuk terlalu dalam.

Walaupun selalu bersenam, kaki Suet Lin terasa lenguh, dan akan berhenti seketika selepas lebih kurang naik turun 10 kali. Kamal berasa tidak begitu puas kerana asyik berhenti-henti.

Semasa hendak turun, tiba tiba Kamal menarik kaki Suet Lin, ini membuatkan amoi itu terduduk, dan kote masuk habis hingga ke pangkal dan menjolik pintu rahim Suet Lin. "URRMHPP AHHH" sensasi yang datang dengan mengejut ini datang seperti elektrik, amoi dengan serta merta klimaks.

Badan seperti hilang kawalan, bergetar-getar dan menggigil gigil seperti terkena karen elektrik. Cipap mengemut2 dan menghisap2 kote Kamal. Suet Lin tertiarap diatas badan Kamal, bernafas kuat dan mengeluh kuat.

Kamal mengambil peluang dan pam menghala ke atas, sambil memegang punggung Suet Lin. Selepas beberapa pam, dia menembak semua air mani didalam cipap Suet Lin. Mereka berdua berehat dalam keadaan kote masih didalam cipap.

Suet Lin bangun dan apabila mengeluarkan kote Kamal yang masih tegang, banyak air mani yang mengalir keluar dari cipapnya. Kakinya yang lenguh menyebabkan dia terjatuh ditepi Kamal.

Kamal menarik pinggang amoi dan memasukkan kote kedalam cipap dalam posisi doggy. PAP PAP PAP PAP PAP Kamal memantat dengan laju sambil tanganya memegang tetek Suet Lin. Tusukan yang kuat itu membuat Suet Lin klimaks sekali lagi, dan tertiarap di atas lantai.

Kamal masih tidak melepaskan dan mendayung dengan lebih kuat dalam keadaaan badan mereka bertindih dan tertiarap di atas lantai. Leher Suet Lin dicium2 dan hisap, meninggalkan sedikit love bite.

HRGHH HMMPH Kamal memancut lagi didalam cipap Suet Lin, kerana keletihan, mereka berdua tertidur kecil masih didalam posisi, Kamal meramas2 tetek Suet Lin dan tertidur.

Semasa Kamal sedar, Suet Lin masih tertidur, dia bangun dan mengeluarkan kotenya, air mani mengalir keluar membentuk lopak kecil diatas lantai. Kamal lap lap kotenya dengan spender Suet Lin dan menjatuhkan spender ke lopak mani dan beredar.

Selepas berapa minit, Suet Lin sedar, dia cuba membangun tetapi tidak berjaya kerana kaki yang telah lembik, dia jatuh beberapa kali. Cipapnya banjir teruk dan masih mengalir keluar air mani. Setelah berjaya berdiri, Suet Lin mencapai spendernya yang basah, memakai semua pakaian dan balik ke rumah.

Suet LinWhere stories live. Discover now