Boş bir duvara bakarken buldum kendimi.Boşluğa düşmüş gibiydim.Dokunsalar ağlayacaktım.Çocukların kar görme heyecanıyla bağarışları doldu kulağıma.Üstüme atılan kar topuyla irkildim. Bir çocuğun çekinerek yanıma geldiğini gördüm.
"Şey abla özür dilerim Yanlışlıkla oldu"
İlk başta ne için özür dilediğini anlayamasam da aklıma daha demin üzerime atılan kar topu geldi .
"Sorun değil "Yanağımda süzülen yaşı elimin tersiyle sildim.
"Ağlıyorsun ama canın mı yandı"
"Evet canım çok yandı" Yaşadığım şeylerden çok canım yandı.Bir hiç gibi oradan oraya savrulmak canımı çok ama çok yaktı.
"Özür dilerim abla" mahcup görünüyordu ve bu benim canımı sıktı.insanların benim yüzümden mahçup olmaları sinirimi bozuyordu .Eğilerek onunla aynı boya geldim.
"Canımın yanmasına rağmen sorun değil. hadi git arkadaşlarınla oynamaya devam et"
Sorun değildi canımın yanması benim için sorun değildi.
Koşturarak arkadaşlarının yanına gitti.Bende önümde duran o upuzun yola bir adım attım." KAYBEDECEK NEYİM KALMIŞTIKİ"
Babamın öylesine söylediği sözler hâlâ
kulağımda bir fısıltı idi.Saatlerdir yürüyordum. Bunun farkındamıydım onun bile farkında değildim.Telefonum titriyordu babamın onlarca açılmamış çağrıları.
Bir banka oturdum etrafı izledim.Eşiyle gezen mutlu çiftler, Babası 'nın elinden tutan çocuklar. Galib en guruğruma dokunan bu olmuştu.Babamın en son ne zaman elini tutmuştum. Ne zaman babam beni salıncakta sallamıştı?Ben söğleyeyim hiçbir zaman. Ben istenmeyen çocuktum ve bunu kabulleneli epey olmuştu.Kar tipiye döndüğünde çocukların çığlıkları daha fazla arttı ve yüzümü bir gülücük esir aldı.Duvarın kenarında bir çocuğun diğerlerini izlediğini fark ettim.Yanına.yaklastığımda koşarak kaçtı.Biraz etrafa bakındım ama yoktu.
Elime telefonu alıp okulda yakın arkadaş olduğum pınarı aradım ve 3. Çalısta açıldı.
Alo
Pınar.Nasılsın ve ya napıyosun?
Misafirler geldi.Onlarla uğraşıyorum.
Tamam.Görüşürüz.
Birşey mi diyecektin?
Hayır merak ettim.Görüşürüz.
Görüşürüz.
Misafir var' dı .Orda kalamazdım.Akşam olmuştu.Ve eve geri gidiyordum.Böyle olunca çok sinir oluyordum.Böyle geri dönmyecek gibi gidip eve dönmek guruğru ma dokunuyordu ama yapabileceğim birşey yoktu.Evin önüne geldiğimde lüks arabalar vardı.Babamın zengin arkadaşları ahh ne güzel ama.O aramaların nedeni belli oldu.
İçeri sessizce girdiğimde babamla karşılaştım.Baba karakterine ( B ) diceğim
Yüzüne dahi bakmadan odama çıktım.
üstüme gecelik giyip aşağı indim. Babam ve arkadaşları masada oturmuş iş hakkında konuşuyorlardı.Beni görünce yüzü sinirden kırmızı ve mor arası gidip geliyordu.Bu benim oldukça hoşuma gitmişti.Yanlarında benle yaşıt hatta biraz büyük bir kişide oradaydı.Hiçbirini takmadan kaltuğa zıplayıp televizyonu açtım . Sesi fulledikten sonra keyfime diyecek yoktu.Babamın bana attığı bakışlar umrumda bile değildi.Babam biraz içerde işi olduğunu söyleyip beni yanına çağırdı.Ne güzel yeni bir kavga.Mutfağa geldiğimizde babam suratıma tokat atıp ne yapmaya çalıştığımı sordu.
Ben hâylâ bana atılan tokadı hazmetmeye çalışıyordum.Kafamı bir hışımla.kaldırıp lafa girdim.Bişey yapmaya cışmıyorum.Asıl sen ne yapmaya çalışıyorsun?Kaç defa beni normal bir şekilde hal hatır sormak için aradın?Ne zaman benle dertleşmeye çalıstın?Ben istenmeyen kadın ' ın istenmeyen çocuğuyum.Asıl sen ne yapmaya çalışıyorsun baba.
B--Kapa çeneni SuS.Bir tokat daha yemiştim.Mutfaktan çıkan adamın arkasından bakıyordum.Arkasından mutfaktan çıktığımda hiç birşey yokmuş gibi gülüyordu odama çıkıp üsrümü değistim çantama bir kaç eşya atıp aşağıya indim.Kapıya yaklaştığım 'da babam" Nere ye gidiyosun "Diye bağırdı cevap vemedim kapıyı çarpıp çıktım.
Boş bir yolda ne yapı cağımı bilmeden yürüyordum.
Kızlar babasına daha düşkündür derler ya benim için gerçek bir cümle değil dir.Ben anneme daha düşkündüm.Babanın sarhoş bir şekilde kavga çıkartıp annemi vurana kadar.Başka bir kadın için vurmuştu annemi.Baska çocukları sevmek için belki de yeni bir hayat için.Ama birşeyi unutmuştu.Beni vurmayı unutmuştu.Ve bu' yüzden çok yanlış yapmıştı.Çünkü sadece intikam almak annesinin intikamını almak için yetişen bir kız vardı..Anne min mezarı' nın başına geldim.Evde nezaman bir tatışma olsa veya evden sinirle çıksam üvey annem ile nezaman tartışsam soluğu bura alıyodum.Her seferinde geri dönüyordum.Ama bu sefer annemin.mezarı nın yanına kıvrılmıştım.Toprağına sarılmış aglıyordum.
Anne Ben çok yoruldum.Çok sıkıldım.Yarın 18 yaşıma gireceğim.Biliyormusun buna çok seviniyorum.O evden ayrıldım 18 ime gireceğim 'e göre kendime bir hayat kura bilirim.Kendi ayakları üzerinde duran güçlü bir kız.Belki ilk başta zorlanacağım ama bir şekilde kendimi toparlanacağım.Ve başardığım gün buraya gelip herşeyi sana yeniden en baştan gurur ile anlatacağım.Seni gururlandıracağım.
Arkadan ses gelmesiyle gerildim.Etdafa bakındım ama kimse yoltu.Olsada görebiceğimi san mıyordum.Heryer karanlıktı.Sesler çogaldıkça çoğdı
KİMVAR ORDA.........
Nasıl sizce kimvar?Veya orda noğluyor??
Oy vermeyi vee satır yorumu yapmayı unutmayın.
Bay BayNOT
He bu arada büyü harflerle yazılan yerlerde bağırma oluyor
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kara Kış
DiversosBİLİYORMUSUN OLRİC? BENİM ÇOK DOSTUM VAR. BİLİYORUM EFENDİMİZ. HEPSİNİN SIRTINIZDA İZİ VAR. AMA BEN ONLARA HALA DOSTUM DİYORUM OLRİC. "DOST DİYEBİLDİKLERİMİZ" "DOST DİYE BİLDİKLERİMİZ" ikisi arasında çok fark var efendimiz. ...