{22. Rész | Macska?!}

664 32 5
                                    

Miután Regulus abba hagyta a lányát karjaiba vette. Megan pedig a kanapén próbált fel kelni.

-Rohadj meg Regulus Black...-Kelt fel Megan kócosan. El vette a lányát. -Álmos vagy, édesem?-A Kicsi Hermione csak ásított.

A Fiatal pár Regulus szobájába indult. gyors rendrakó bűbájt után le tették Herminét aludni. Szinte egyből elaludt. Párnákat tettek az ágy köré és betakarták. Megan egy gyors csókot adott Regulusnak és el kezdett lefelé menni.

-Tudok valamit amit te nem..-Érte útól mosolyogva Regulus.

-Mond el azonnal!-Mondta miközben Regulus ki nyitotta neki az étkező ajtaját előtte.

-Kihez ment hozzá Cissy?

-Malfoyhoz.-Mindenki hallotta a beszélgetést.

-És mi történhetett velük?

-Cissy, terhes lett. Honnan tudod?

-Megírta levélben.

-Mikor?

-2 napja. Hát nem csodás?

-De elképesztő, egy Black Malfoy gyerek, Hermionénál is makacsabb lesz.-Nevette el magát.

-Az lehetetlen.-Válaszolták a Weasley ikrek.

-Az anyja, képes parancsolni négy Tekergőnek. Neki semmi sem lehetetlen.-Nevette el magát Dorcas.

-Nekünk nem parancsol senki!-Vágta rá James.

-Add fel Potter, de igen.-Rázta a fejét Regulus.

-Téged is! Egy mosollyal!-Mondta pimasz mosollyal Alice.

-Nem zavar, hogy itt vagyok?-Tárta szét a karjait Megan. Baba sírást hallottak, mire Megan és Regulus egyszerre pattant.

-Kő, Papír, Olló!-Megan papírt mutatott, míg Regulus követ. Meg győztes mosollyal ült vissza. Regulus pedig elindult fel.

-Még, hogy mi vagyunk gyerekesek!-Vigyorgott  a három Tekergő.

-Regulus 18 éves, Megan 17 ti pedig 19!-Felelte Andromeda.

-Sirius 20.-Nézett rá a vörös hajú lány.

-Árulkodós, Evans!-Nyújtott nyelvet. Alig telt el pár perc, mikor Regulus karjaiban lányával sétált be, de a fiú mintha nem is lettek volna ott beszélt lányához.

-Kikeltette fel a hercegnőmet? Éhes vagy? Hiányzik az a d..-Megantől gyilkos nézést kapott.-Akarom mondani Csámpás..?

-Nem tudom miért utálod a macskámat!-Vette el a lányát.

-Macska?! Mi az, hogy macska?!-Nézett rá a lányra Sirius és James. Ezen mindenki elnevette magát..

_____________________



You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Feb 19, 2022 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Sárvérű és AranyvérűWhere stories live. Discover now