-Vigyázz magadra.-Öleltem át nővéremet.
-Hajrá, kis boszi.-Mondta a családom én pedig fel szálltam a vonatra.
Egy üres kupét kerestem és le ültem. Nyugodtan olvastam amikor ki nyílt a kupé ajtaja. 4 fiú állt ott.
-Szia, le ülhetünk? Mind teli van.-Szólalt meg a sebhelyes.
-Persze.-Mentem teljesen az ablak mellé ők pedig be jöttek.
-Remus Lupin vagyok.-Mosolygott a sebhelyes.
-James Potter!-Vigyorgott a szemüveges.
-Sirius Black.-Vigyorgott ugyan úgy a fekete hosszabb hajú fiú.
-P Peter P Pettigrew...-Mosolygott halványan az alacsony fiú.
-Örvendek. Meg vagyok, Megan March.-Csuktam be a könyvemet.
-Tavaly nem láttalak, első éves leszel?-Kérdezte James mire Remus homlokon csapta magát.
-Gondolkozz már...-Sóhajtott.
-Igen, első éves leszek.-Mosolyogtam Jamesre.
-Mint az öcsém!-Vágta rá Sirius és valahogy ismét olvastam a fiúk meg beszélgettek.
Nem volt hátra sok az útból. Ki mentek addig átöltöztem, majd fordítva. Megállás után hatalmas izgalommal és mosollyal sétáltam a kiabáló férfihez. Vagyis inkán óriáshoz. Megtudtam, hogy Hagridnak hívják és beszálltunk csónakokba. A Tavon átkelve megpillantottam a hatalmas és gyönyörű kastélyt. S mire észbe kaptam már a még gyönyörűbb Nagy Teremben voltam...
-Megan March.-Hallottam a nevemet. Izgalommal sétáltam a süveghez. Egy hangot hallottam a fejemben.
~Hm.. Okos, nagyon is. Ravasz, jószívű de még bátor is. Fel adtad nekem a leckét te lány. Nézzük mi van még a fejedben...Jó szíved irigylésre méltó de türelmedet el veszted akkor meneküljenek az emberek. Okosságod és szorgalmad szintén irigylésre méltó, de a hollóhát nem neked való. Ravasz vagy, nagyon is. Ám a gonoszság kevésbé tartozik tulajdonságaid közé. Bátor szíved van. Ilyen bátrat régen láttam. Hm.. Nagyon nagyon nehéz.~Néma csend után kiabált.-GRIFFENDÉL!
Mosolyogva futottam oda. Remus és James közé ültem. Velem szemben egy vörös hajú lány ült. Mellette egy szőke, másik oldalán egy barna hajú lány. A Szőke mellett pedig még egy barna hajú lány.
-Lily vagyok.-Fel ismertem.
-Megan.-Nyújtottam a kezemet.-De fel sem ismered kedvenc unokahúgodat?-Vontam fel a szemöldökömet. Le esett neki.
-Meg!-Pillanaton belül arra kaptam magam, hogy mellettem van és megölel.
-Alice vagyok.-Nyújtotta a kezét az egyik barna hajú lány.
-Marlene.-Mosolygott a szőke hajú.
-És Dorcas!-Mosolygott a másik barna hajú lány.
-Megan de kérlek, csak Meg.-Mosolyogtam rájuk.
-Evans, lopod a barinőnket!-Vigyorgott James.
-Fogd be, Potter! Az ÉN unokahúgom!-Emelte ki, hogy az övé.
-Remélem te nem vagy könyvtár mániás!-Nevetett az egyik fiú az asztaltól amikor már ment a lakoma. Lilyre néztem.
-Hozzám képest ő semmi.-Sóhajtott Lily.-Többet jár könyvtárakba és többet olvas.-Mosolygott.
-Két Evans...-Sóhajtott Sirius és átnézett a Mardekár asztalához. Mi Jamesszel mellé tettük a fejünket.
-Kit nézünk?-Kérdeztük egyszerre.
-Az öcsémet... Ott Cissa mellett.-James magyarázta, hogy a szőke lány és a szőke fiú között.
-Ki az a szőke fiú?
-Ő Lucius Malfoy.-Magyarázta James.-ötöd éves. Aranyvér mániás.-Mondta undorodva..
-Értem.
A Vacsora után Prefektusok segítségével fel mentünk a vörös és arany klub helységbe. Szoba társam nem lett mivel öten lettünk lányok Griffendélesek és négyen kerülnek egy szobába, így egyedül lettem. Ki pakoltam majd le mentem olvasni. Dorcas pattant le mellém és el vette.
-Hé!-Próbáltam vissza venni.
-Ne légy olyan mint Lily! gyere inkább fel!-Megragadta a kezemet és fel mentünk az ő szobájukba.
-Nem hagyott olvasni!-Mutattam Dorcasra miközben Lily mellé ültem.
-Gyalázatos!-Mondták a többiek nevetve.
-Na, köszönöm!
Az év remekül telt. Három Mardekárossal is össze ismerkedtem. Perselussal akivel már párszor találkoztam Lily miatt. Narcissával ötöd éves, akivel csak titokban mert a családja nem engedné. Illetve Andromedával. Narcissa nővérével. Ő hatod éves és nem szeretne olyan lenni mint a családja és titokban együtt van Ted Tonkssal. Fájdalmas búcsút vettünk de mindenki megígérte, hogy írni fog. És reméltem, hogy az összes évem ilyen jó lesz.
____________________________
KAMU SEDANG MEMBACA
Sárvérű és Aranyvérű
FantasiSárvérű és Aranyvérű? Mi van akkor ha Regulus Black teljesen el zárkózott volna miután bátya el szökött? Így kezdi a hatodik évét a Roxfortban. De mi van ha egy össze ütközés miatt meg ismeri azt aki ezen változtathat? A Griffendéles Meganbe... Mi...