Másnap családjával ünnepelt. Harmadnap pedig össze pakolt pár ruhát és az ajándékokat majd édesapja el vitte a Tonks házhoz. Mosolyogva szállt ki az autóból. Meglátta a háromfős családot hóembert építeni.
-Nélkülem építetek?-Tárta szét a kezeit.
-MEG NÉNI!!-Rohant a kis Metamorf mágus lány keresztanyja karjaiba.
-Dora.-Ölelte magához. Közben oda sétáltak.
-Meg.-Ölelte meg Meda is és Ted.-Úgy is átfagytam már.-Terelt be mindenkit.
Egy közös ebéd után ajándékoztak. Ő Tedtől és Medától egy könyvet és egy nyakláncot kapott felirattal:. A Legjobb keresztanya. Dorától pedig egy rajzot amin ők ketten voltak illetve egy egy fehér pólót amire festet. Nymphadora Tonks keresztanyja vagyok. A Nympha át volt húzva. Kisebb nagyobb szívek csillagok és firkák voltak még a pólón.
-Cukim.-Ölelte meg Dorát.-Ez pedig a tietek.-Adta Dorának aki egyből tépni kezdte.-Ez pedig.-Nyújtotta át a párnak. Tátott szájjal nézték.
-Mi?-Olvasta Andromeda és csillogó szemekkel nézett a lányra.
-Úgy ahogy látod. Ha Dora engedi akkor amíg el mentek addig én vigyázok rá.-Mind a hárman magukhoz szorították a lányt.
-Úgy köszönjük.-Ölelte meg Meda és felrohant.
-KÖZÖS PÓLÓ!!-Kiabálta az alig 5 éves lány. Fel is kapta a sajátját. Megan pedig az övét. Ted lefényképezte őket.
-Mehetünk!-Rohant le Meda. Magához szorította a lányokat.-Hiányozni fogsz.-Puszilta meg lánya arcát.
-Vigyázatok.-Léptek ki mosolyogva.
-Forró csoki?-Nézett Dorára.
-Meg néni a legjobb!-Ugrált és a konyhába léptek.
Együtt csinálták a forró csokit. Együtt megitták miközben zenét hallgattak a rádión.
-Neked is van barátod?-Kérdezte Dora.-Mert anya azt mondta, hogy Lilynek James a szerelmes barátja..
-Nekem nincs...-Rázta a fejét.-Csak kedvelek valakit aki lehet, hogy engem is..
-Ki?-Kérdezte teljesen csokisan.
-Regulus, a bácsikád....
________________________
KAMU SEDANG MEMBACA
Sárvérű és Aranyvérű
FantasiSárvérű és Aranyvérű? Mi van akkor ha Regulus Black teljesen el zárkózott volna miután bátya el szökött? Így kezdi a hatodik évét a Roxfortban. De mi van ha egy össze ütközés miatt meg ismeri azt aki ezen változtathat? A Griffendéles Meganbe... Mi...