1

4.6K 275 164
                                    

Hyunjin, Hwang Hyunjin. Bir gün elime geçirirsem kesinlikle hayatını zehir etmeye hazırdım. Piç piç gülmesinden bile tiksiniyordum. Cidden nasıl bu kadar popüler olabilirdi? Şimdi de bütün kızlar etrafındaydı ve beni yine çileden çıkaracak bir şey yaptığını duymuştum.

" Hey sen! Seni pislik! Gerçekten okulun en güzel kızı Seoyun sana çıkma teklifi etti ve red mi ettin? Kendini ne sanıyorsun sen?!"

" Evet ettim. Ne olmuş?"

Sakin ve umursamaz tavrı beni deli edecekti. Cidden.

" Tam bir aptalsın!"

Sinirle oradan uzaklaşacaktım fakat seslenişi buna engel oldu.

" Hem bundan sana ne amına koyayım?"

Doğruydu. Aslında beni ilgilendiren bir konu değildi ama bu kadar kendini beğenmiş olmasına dayanamıyordum. Diyecek bir şey bulamadığımdan öylece kalmış ağzımdan hafif bir hırıltı çıkarmıştım. Daha sonra sınırlarımı zorlayacak konuşmasına bir kahkahayla başlayarak devam etti.

" Hah! Sanırım anladım. Ona karşı bir şeyler hissediyordun heralde?"

Herkesin içinde bunu söylemesiyle yerin dibine girmiştim. Yanaklarımın kızardığını hissediyordum. İçimden kendime küfrettim.

" Yok öyle bir şey! Sadece biraz tatlı olduğunu düşünmüştüm o kadar. Sırf lanet olası yakışıklı bir surata sahip olman kızı sertçe reddebileceğin anlamına gelmiyor!"

" Hmm, demek yüzümü beğeniyorsun Felix. Daha önce söyleseydin ya."

Bu herif neden her dediğimi götünden anlıyordu?

" Ne!? Neden bahsediyorsun sen? Senden baştan sona kadar nefret ediyorum!"

Sinirden başıma ağrı girmişti. Yetmezmiş gibi ben burda konuşurken yüzüme bakma cürretini bile göstermiyordu.

"Hey! Neye bakıyors- Ah!"

Gerisi karanlık.

" Oha, iyi misin Felix?!"

"Hemen bir hemşire çağırın!"

Bunlar en son duyduğum seslerdi.

______
Kısa bir bölüm selam   

Bütün bölümleri yazmayı bitirdim. 7 Bölümü her gün bir bölüm olarak yayınlayıp bitirmeyi düşünüyorum. Umarım beğenirsiniz!

other him, hyunlix ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin