Gözlerimi araladığımda başım çatlıyordu. Ne olmuştu öyle. Bayılmış mıydım? Kafam bulanıktı.
"Hey.. Felix.. iyi misin?"
"Hmm...huh? Ah başım, neler oluyor?"
Neden Hyunjin üzerimde?
Bekle, bu his.. bu da ne?
Gördüğüm manzarayla gözlerim fal taşı gibi açıldı. Şu an ikimizde çıplaktık ve Hyunjin... içimdeydi!?
Yaşadığım şokla karnına tekmeyi geçirdim.
"Ah!"
"N-ne yapıyorsun sen be!"
Cidden ne sikim dönüyordu?
" Huh..? Sorun ne bebeğim? Kendin gibi değilsin."
"N-neden içimdeydin ve "bebeğim" ne lan?"
Sorgularcasına suratıma baktı. Sanki burda anormal olan benmişim gibi.
" Ne demek neden? Sevgililer böyle yapmaz mı?"
???
Kafam allak bullak olmuştu. Nasıl yani? Biz sevgili miydik şimdi?
Bir dakika, bu çok anlamsız. Hyunjin'le bir ilişkim mi var? Bu bir tür şaka falan olmalıydı ve nerdeydim ben? Sanırım onun odasındaydık.
Tamam. Şimdi, sakin olmalıyım ve kafamı toparlamalıyım. En son ona bağırdığımı hatırlıyordum. Sonra...
Ah! Doğru ya... Sonra kafama bir şey düşmüştü...!
Beynime yavaş yavaş neler olduğu gelirken ayak bileğimi kavrayan elle minik bir şok geçirdim. Daha sonra yüzüstü yatağa düşmüştüm.
Yastığa gömülen kafamı kaldırmaya çalıştım ve konuştum.
" N-ne yapıyorsun?!"
Ardından üstüme doğru eğildi. İkimizinde çıplak olduğundan bahşetmiştim değil mi?
" Yarıda kestiğim için üzgünüm, ama... Daha boşalmadık Lixie."
Ne diyordu bu!?
Ona baktığımda suratı gayet ciddiydi. Yüzü hafif kızarıktı ve ikimizde ter içindeyken gözleri bana büyük bir ihtiyaçla bakıyordu. Ani bir hareketiyle içimdeki boşluğun tekrar dolduğunu hissettim.
Neler oluyor?
Bir süre sonra içimde hareketlenmeye başladı. Gitgide hızlanan hareketleriyle ellerim önümdeki çarşafı kavramıştı. Gözlerim seyiriyordu.
Neden..? Bundan, nefret etmeliydim ama...Vücudum, neden? Çok iyi hissediyordu?
Odayı hızlı nefesler ve tenime çarptığı teni doldururken ağzımdan kaçan inlemeler de eklenmişti. Vücudum zevkten titrerken kollarını arkamdan bana sarmıştı. Yüzünü boynuma gömdüğünde sıcak ve kesik solukları tenime tüy gibi çarpıyordu. Dokunduğu her yer yanıyordu sanki.
Yüzünü boynumdan kaldırdı ve boynunu çevirip gözlerini bana dikti. Darmadağındım. Saçlarım terden alnıma yapışmış gözlerim aldığım hazdan yaşarmıştı. Çıkardığım tuhaf sesleri durdurmak için dudaklarımı birbirine bastırdım fakat uzun parmaklarını ağzımın içinde hissedince bu pek de işe yaramamıştı. Dilimi iki parmağı arasına alıp sıkıştırınca daralan duvarlarım onu zorlamış ve ağzından kesik bir inleme çıkmıştı. Daha fazla kendimi tutamamıştım.
"Nh!...Ah!"
Öteki eli de çarşafı sıktığım elimi kavradığında zaten hızlı olan hareketlerini arttırdı ve enseme küçük öpücükler kondurmaya başladı. Dudağının tenime yaptığı her baskıda daha da hassaslaşan bedenim sona kalan enerjimle kasılmış ve zirveye geldiğimi hissetmiştim.
" Ah! H-hayır, geliyorum...!"
Duyduğu şeyle gelgitlerine devam etti ve son sert bir darbesiyle ikimiz de kendimizi bıraktık.
Geriye sadece birbirine karışan sıcak nefeslerimiz doldurmuştu büyük odayı.
______
Yazdığım ilk smutımsı sey berbat oldu bb
ŞİMDİ OKUDUĞUN
other him, hyunlix ✓
FanfictionFelix, gözlerini açtığında en büyük düşmanı Hyunjin ile bir sevişmenin ortasında olmayı beklemiyordu. !! Isekai Ni Tondara Rival Ni Hamerarete Mashita adlı manganın hyunlix'e uyarlanmış halidir !! | düzyazı | ☑︎ Tamamlandı. ⚑ hyunlix #3 [21.02.22] ...