Oncelikle klavyem ingilizce klavye oldugu icin belki anlamayabilirsiniz ama diger turlu yazmam biraz zor oluyor buna alistigim icin yine de cok okunursa daha dikkatli olurum
Sonrasinda bu bolumde +18 yok ama belki ilerki bolumlerde olabilir o yuzden rahatsiz olacaklar varsa bastan okumasin uyariyorum
Iyi okumalar
Okulun son gunleriydi. 1 hafta sonra okul somestira girecekti. Omer Asiye Aybike ve Ogulcan coktan sinifa gelmis hatta yerlesmislerdi. Ogulcan son gunlerde neden okula geldiklerini anlayamasa da Omer ne yaparsa ona uymayi daha kolay buluyordu.
Okulda son 1 aydir bir hareket yoktu. Herkes sessiz sakin kendi halindeydi. Tolga bile Cemileye asik oldugu icin daha iyi biri olmaya calisiyordu.
Dersin baslamasina kisa sure kala Susen iceri girdi. Omer son zamanlarda Susene cok farkli bir ilgi duyuyordu. Her ne kadar yasadigi seylerden dolayi hislerine zaman ayiramasa da bunu kendinden gizleyemezdi. Kendisi itiraf edemese de etrafindaki insanlardan da ayni seyi duyunca gormezden gelmesi pek mumkun olmuyordu.
Susen sahasina gelirsek durum pek farkli degildi. Ama cok fazla endisesi vardi. En basta Omere kardesine kuzenlerine cok kotu davranmisti, belki uzmustu, sinirlendirmisti. Ama herkes gibi o da degisiyordu. Eren ailesi okula geldiginden beri herkesi deegistirmeyi basarmislardi. Cok farkliydi hepsi gordugu diger insanlardan. Sanki iclerinde bir sey var da kotu olan insanlarin kotuluk duygularini cekip aliyordu. Ikinci endisesi de ailesiydi. Her ne kadar onunla ilgilenmeselerde ogrenirlerse cok da hos karsilamayacaklarindan emindi. Ama hicbir endise Omerin onu sevmemesi kadar canini acitamazdi.
Derste bir video cekmeleri gerektigini ogrendiler. Basrol de Omerle Susene verilmisti. Iki taraf da gayet memnun gozukuyordu. Susenin ici icine sigmiyordu. Harikayi bi koseye cekti cunku anlaticak baska arkadasi yoktu.
Susen: Harika ben napicam bittim ben Omere baktigimda bile icim yaniyor bi de yakinlasirsak fena eririm bana yardim et bisey yap Omerin agzini falan ara
Susen araliksiz suren konusmasini bitirince Harika araya girebildi.
Harika: Susen biraz sakin ol dur bir. Bir kere Omerin agzini aramama gerek yok zaten gozleri belli ediyor her seyi bir siz birbirinize acilamadiniz kac gundur. Yakinlasmaktan da sakin korkma sen uzaklasirsan ben iterim bak best shipimsiniz opusmeniz icin bekliyorum.
Susen: Cus harika naptin. Boyle seyler soyleyip yukseltme kizim beni sonra karsisinda bayilmiyim cocugun. Bugun guzel miyim bir de ceketim falan nasil
Harika: Omerin dikkatini ceken seyin ceket olmadigina eminim ama duymak istiyosan gayet guzel.
Susen: Neymis dikkatini ceken sey?
Harika: Orasini da ona sorarsin..:)
Birlikte okuldan ciktilar ve okulun bitimine az kaldigi icin hemen videoyu cekmeye karar verdiklerinden cekim yerine gittiler.
...
Cekim yeri acik hava duzluk bir yerdi. Basrol olduklari icin Susenle Omer hep yanyanaydi. Ogulcan her zamanki gibi bunu da cok abartip Susenle Omere senaryo metni cikarmisti. Susen buyuk bir umutla senaryoyu okudu ama hicbir yerinde kiss yazmiyodu. Buyuk hayal kirikligiyla libidosunu indirerek cekimlere basladilar.
Ilk sahnede carpisip esyalarini dusurmeleri gerekiyodu ve sonra bakismalari. Birbirlerine oyle bir bakiyolardi ki rol yapiyorlar demek icin bin sahit isterdi. Omer kalp atisina hakim olamiyordu. Ilk gordugu zamanlar icinde hicbir hareket oynatmayan kiz simdi tum dusuncelerinin basrolu olmustu.
Sarilma sahnesini cekmeye basladilar. Omer basket aticak sonra sarilicaklardi. Susen Omerden neden etkilendigine dair cevaplarin hepsini bir bir aliyordu sanki. Omer hem yakisikli, hem iyi niyetli, hem uzun, basketbol oynayan, kasli, ayni zamanda hafif sinirli, kiskanc, yeri geldiginde utangac, saf temiz ve zeki bir insandi. Susen ise guzel, duzelmeye calisan, uzun, voleybol oynayan, fit, hafif sinirli, asiri kiskanc, insanina gore utangac, aslinda cok masum ve iyi biriydi. Birbirlerini bulmus gibiydiler ve cok yakisiyolardi. Yani etraflarindaki herkes boyle dusunuyordu. Susen Omerle yasayabilecegi her seyi hayal ediyor kendi kendine heyecanlaniyordu. Ayrica ikisi de biraz fazla hot du. Biraz da libido yuksek dozda tabii. Artik bundan sonrasi..
Omer basketi atti ve Susen kosarak boynuna atladi. Omer atesler icinde kizin belini kavradi ve kaldirarak dondurmeye basladi. Susen Omerin kokusunu ilk defa bu kadar yakindan aliyordu ve bu onun basini dondurmustu. Omer ise Susenin saclarini koklarken kendinden gecmek uzereydi. Kestik dudugunu ikisi de duymamisti ya da duymak istemiyorlardi. Ayrildiklarinda sarhos gibiydiler. Bunu her saniye yapmak icin yanip tutusuyolardi ama ilk olarak birinin cesaretli olup acilmasi gerekiyordu. Acaba bu kisi kim olacakti?
...
Cuma gunu gelmis catmisti. Butun bir hafta okula gelen susen ve omer surekli aralarindaki cekimden kendilerini yan yana buluyorlardi. Kantinde koridorda sinifta... Karneler alindiktan sonra parti icin hazirlanmaya basladilar. Parti saatinde Susen coktan gelmisti. Aklina koymustu. Bu aksam her seyi soyleyecekti. 15 gun vardi onlerinde sonucta. Reddedilirse de kendini toparlayabilecekti. Ama daha fazla bunu saklayamiyordu. Biraz daha kendini tutmaya calisirsa fazla dozdan dudaklarina yapisabilirdi. Butun bunlari dusunurken kapida beliren Omeri gordu. Butun vucudunu suzdukten sorna gozlerinde takili kaldiginda onun gozlerinin de kendinde gezindigini hissedebiliyordu. Bu onu yukseltmisti. Artik ne olacaksa olsundu.
İlk bolum burada sona eriyooor. COK HEYECANLIYDI.
İkinci bolum icin cok heyecanliyim ve aklimda cok guzel seyler var.
Bu bolum belki biraz sikici gecmis olabilir ama bir sonraki bolumlerin hosunuza gidecegine eminim.
Yeni bolumde gorusuruzzz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
En Baştan ~ SüsÖm
Teen Fictionbence asiri yakisan bir cift ve istedigimiz sahneleri goremiyosak biz de yazalim dedim ve bu hikayede susomden beklediginiz performansi ben gistericem size merak etmeyin