Ilk olarak bolumde de fragmanda da olmadigimiz icin bolum yazim dedim susom yoktu resmen hic AMA MORAL BOZMUYORUZ VE BOLUMU OKUYORUZ
kiskanclik felan diyip gecmeyin her an her sey olabilir :)
Okulda her sey yolunda gidiyordu ta ki emir dora ve ozge okula gelene kadar...
Geldikleri gibi omerlerin tayfasina bulasmaya baslamislardi ve sinirlarini asiyorlardi. Omer artik olay cikartmak istemedigi icin onlara bulasmiyodu ama cok ustune geliyorlardi.
...
Birkac gun gecmisti. Herkes sinifta oturuyordu. Dersin baslamasina az kalmisti.
Susen; Ya su ingilizce odevini yapan var mi?
Ozge; Ben yaptim ama sana vercegimi hic sanmiyorum.
Susen; Senin yaptigin odevi alicagimi hic sanmiyorum.
Ozge bozulmustu ama belli etmemeye calisti.
Omer; Ben de yapmadim ya cidden yapan yok mu?
Ozge; Ben verebilirim istersen.
Emir; Ne sacmaliyosun kizim sen.
Ozge; Abi nolucak veriyim.
Emir; Olmaz. Burda onlara hizmet mi edicez? Yapsalarmis.
Omer; Ben senden bir sey mi istedim olum ben sizi dikkate bile almiyorum digerlerine soyledim. Sen isine bak.
...
Aslinda Ozge yavastan Omerden hoslanmaya baslamisti ve bunun farkindaydi. Hatta hicbir seyi umursamayip sadece Omere odaklandigi icin biraz dusunmeden davranmaya baslamisti ve bu bazi kisileri rahatsiz etmeye baslamisti (acaba kimi). Ayrica kizin libidosu da suseninkiyle yarisirdi.
...
Omer Susen Doruk Asiye Berk Aybike Ogulcan ve Harika kantindelerdi. Omer Aybike ve Berk uclu koltukta Ogulcan tekli koltukta digerleri de sandalyelerde oturuyordu. Susen kahveleri alip geldi. O sirada Ozge kantine geldi ve uclu koltukta omerin yanindaki 3 santimlik alana sikisti. Omer rahatsiz olarak geriye cekildi ama gidecek yeri kalmayinca geri cekilmeyi birakti. Ozge Omere dogru sikisip aralarindaki mesafeyi kaldirdi.
Ozge; Selammm
Omer; S-
Susen; Selam???
Ozge; Nasilsin bakalim bu gun?
Susen bu labali tavirlardan cok sikilmisti ama omerle sevgili olduklarini kimse bilmedigi icin bir sey diyemiyordu. (Sevgili olduklarini soylememelerinin sebebi Susenin ailesinin kulagina gitmesinden korkmalariydi)
Omer rahatsiz olup kalkti ve onun kalkmasiyla butun tayfa ayni anda ayaga kalkti. (Hayal edince cok havali oluyor)
...
Ozge Omeri boyle elde edemeyecegini fark edince plan kurmaya basladi. Plana gore Omere yumusak yaklasmaktansa sikistiracakti.
...
Ozge ertesi gun planina basladi. Kapali ve tenhada bir odaya girdi. Sonrasinda bi arkadasina soyledigi gibi arkadasi Omerin yanina gidip Ozge su odada yere dusmus ben kaldiramiyorum yardim eder misin dedi. Omer bunun biraz garip oldugunu anlasa da sonucta yardim istegini geri ceviremezdi. Odaya girdiginde ise iki kisinin anca sigabilecegi odada Ozgeyi ayakta durur sekilde gorunce sasirdi.
Omer; Noluyo burda hani dusmustun sen?
Ozge; Dustum ama sana dustum.
Omer; Ya ne sacmaliyosun gidiyorum ben.
Omer tam cikicagi sirada kapinin kilitli oldugunu anladi. Ozge de firsattan istifade Omere yaklasti ve onu sikistirdi. Tam hamle yapacagi sirada kapi birden acildi.
Susen; Napiyosunuz siz burda?
Butun okul Susenin arkasinda duruyordu ve onlari izliyorlardi. Cunku Omer cok sesli konusmustu.
Ozge; NAPIYOSINUZ BURDA YA KIM SIZE GELEBILIRSINIZ DEDI?
Susen; PARDON? SEVGILIMI KURTARIRKEN SANA SORMICAM HERHALDE?
Bu cumleden sonra herkesin agzi acik kalirken siritan tek kisi Omerdi. Susen bunu bilerek soylemisti cunku artik dayanamamisti. Bu kadari da abartiydi.
Ozge; Ne sevgilisi be ne diyosun sen?
Omer Susenin yanina gecip elini beline koydu.
Omer; Sevgilimle duzgun konusursan yalniz (hala siritiyordu)
Aybike Berk Asiye Doruk Harika Ogulcan ve Kaan sasirmaktan cok sevinmislerdi. Tolga ise bildigimiz gibi hic sasirmamisti.
Ozge; O zaman sen de sevgiline sahip cik da beni boyle koselere sikistirmasin.
Susen; NE DIYOSUN KIZIM SEN
Aybike; Hepimiz burda Omerin boyle bir sey yapmicagini biliyoruz kizim sen kime ne diyosun?
Omer; Bak Ozge misin nesin. Benimle kardeslerimle kuzenlerimle arkadaslarimla ve SEVGILIMLE duzgun konus bir daha da sakin bize iftira atmaya kalkma. Olay kapanmistir. (Herkes dagilir ve olay biter)
Dersleri bostu ve herkes sinifta telefonuyla ilgileniyordu. Susen de Omeri siniftan cikartip koseye cekti. Omer bunun yasanacagini biliyordu.
Susen; Bu kiz o odada sana dokundu mu?
Omer fena halde siritiyordu cunku kiskanilmak asiri hosuna gitmisti.
Omer; Hayir dokunamadi cunku sen geldin.
Susen; BEN GELMESEM DOKUNUCAKTI. DOKUNMASINA IZIN VERCEKTIN YANI. OPUSCEK MIYDINIZ? ISTERSEN BEN GIDIYIM O GELSIN.
Omer Susenin yukselmesine sasirmisti ve o an Suseni dondurup duvara yasladi.
Omer; Sen gelmeseydin de dokundurmazdim. Her seyim senin. Ellerim, kollarim, yuzum, dudaklarim (burayi bastirarak soyler ve soylerken susenin dudaklarina odaklanir). Ve tabii ki bu susenin yukselmesine yeter.
Susen; Dudaklarin benimse..
Beklenilen hamle Susenden gelmisti. Omer de istedigini almisti bu sayede. Susen ve Omerin dudaklari kavusmustu. Ozge vesile oldugu seyi bilse hic kalkismazdi bu oyuna.
Omer; Boyle biticekse sen her gun kavga et.
Susen; Boyle bitmesi icin kavga etmeme gerek yok.
Omer; Oyle miii
Susen; Oyle.
Susen Omerin dudaginin kenarina bi opucuk birakip omzuna basini koyar. Omer de Susenin belini kavrayip Susenin omzuna basini koyar. Ikisi de birbirleriyle cok mutlulardir...
LUTFEN 2. FRAGMANDA OLALIM AMIN
ISTEDIGINIZ BOLUM FIKIRLERI SENARYOLAR VARSA YORUMLARA BIRAKMAYI UNUTMAYIN
ŞİMDİ OKUDUĞUN
En Baştan ~ SüsÖm
Teen Fictionbence asiri yakisan bir cift ve istedigimiz sahneleri goremiyosak biz de yazalim dedim ve bu hikayede susomden beklediginiz performansi ben gistericem size merak etmeyin