Part3: Libido Tavan (+18)

1.6K 29 3
                                    

Evin onune gelmislerdi. Iceri girdiler. Artik tamamen bas basaydilar. Susen olacaklari dusunurken bile kendinden geciyordu. Ve yasanmasina cok az kalmisti...

Artik bas basalardi. Evde kimse yoktu. İkisinin kalbi de carpmaya baslamisti. Ikisi de bi an icin donakalmisti. Sozu alan her zamanki gibi Omer oldu.

Ömer: Korktun mu acaba sen?

Boyle soylemesi Suseni kizdirmisti.

Süsen: Neyden korkucakmisim?

Omerin yanina gitti.

Omer: Utaniyosun bence biraz :)

Omer suseni kizdirmayi cok iyi biliyodu ama hic beklemedigi bi hamleyle karsilasacakti.

Susen: Senden utancagimi mi dusunuyosun?

der demez ustundeki elbiseyi bir cirpida ustunden cikardi. Omer bu gordugu mukemmel manzara karsisinda sadece bakakalmisti. Susen firsattan istifade Omere yaklasti. Omerin burnuna gelen koku aklini basindan almaya yetmis de artmisti bile. Artik hareketlerini kendi kontrol etmiyor gibiydi. Ya da edemiyor... Susen dibine kadar gelmisti. Omer de boynuna egilip kokusunu icine cekti. Kizin omuzlarini ve tenini daha yakindan taniyacakti. Ikisinin de nefes atislari hizlanmisti. Susen omerin gomlegindeki dugmeleri acmaya basladi. Omer kollarini geriye iterek ona yardim ediyordu. Sonunda gomlekten kurtulduklarinda bu sefer bakakalma sirasi susendeydi. Kendini omerin vucuduna bakmaktan alamiyordu. Omer bunun farkindaydi. Artik dayanamadi. Suseni ittirerek koltuga dusurdu ve ustune cikti. Opusmeye basladilar. O geceki ilk opusmelerinden cok daha tutkuluydu.

Omer suseni belinden kavrayip ustune iyice yerlesti. Susen bacaklarini omerin beline yerlestirdi. Omer boynuna gomulmus orada dolasiyordu. Arada tahrik etmek icin isiriklar biraktigi oluyodu. Ama Susen bunun intikamini alacakti. Sadece su an buna karsi koyacak durumda degildi. Cunku resmen cocugun altinda kivraniyordu. Omer susenin kivrandigini hissediyor ve asiri keyif aliyordu. Suseni kicaklayip ust kata cikardi. Susen o sirada bos durmayip omerin kemerini cozmustu. Cozdugu sirada Omerle goz goze gelmisler ve omerin gulumsemesini gorup ici gitmisti. Yatak odasina geldiklerinde artik her sey daha netti. Suseni yataga birakan omer pantolonunu cikarip yanina gitti. Tam susenin dudagina yapisicakti ki susen tek hamleyle yerlerini degistirdi. Bu kiz gercekten yer degistirme isinde iyiydi. Omer hic de mutsuz gozukmuyordu. Ellerini susenin sirtinda gezdiriyodu.

Susen: Cok yakisiklisin ve karsinda erimis gibiyim

Omer: Sen kendi guzelliginin farkinda degilsin sanirim. Benim manzarami gorseydin kendininkinden hemen vazgecerdin.

Susen: Ben halimden gayet memnunum yalniz.

Omer: Sen bir de bana sor guzelim. Asigim sana.

Susen bu cumleyi duymayi o kadar hayal etmisti ki. Su adrenalin kokan ortamda bile duygusallasmisti resmen. Hayatinda belki de en cok sevgi sozcugu duydugu gundu ve hic bitmesin istiyordu. Bu cocuk basina gelen en guzel seylerden biriydi.

Susen: Bu hayatta beni seven tek kisisin biliyo musun?

Omer: Olabildigimce her zaman yaninda olmaya calisicam. Hep seni cok sevicem soz veriyorum. Birakip gitmicem. (Saclarini geriye atarak, biraz da bunlari soylerken ustunde yari ciplak bi sekilde durmasini hatirlayip gulumseyerek) Asigim ben sana hem de cok.

dedi. Susen Omer sozunu bitirir bitirmez dudagina yapisti. Optugu dudak surekli degisiyordu. Alt ust karismisti cunku artik o kadar hizlanmislardi ki. Omer ellerini susenin sirtinda gezdirirken eli kopcaya gitti. Susenin kalp atislari hizlandi. Ust uste olduklari icin Omer susenin kalp atislarini hissedebiliyordu. Bundan faydalanarak suseni tekrar altina aldi. Ama kizi korkutmak istemiyordu.

Omer: Ben mi acayim sen mi acarsin?

Susen bu soru uzerine bir kahkaha atti.

Susen: Cok tatlisin. (yuzunu kisa bir sure izledikten sonra) Sen cikart. dedi.

Omer aldigi izin ve o icini isitan gulumsemenin verdigui rahatlikla kopcayi acti kizin sutyenini ustunden cikardi. Vucudunun her yeni parcasini gordugunde Omer ayni sekilde donakaliyor bir kez daha ve bir kez daha asik oluyordu. Bu sefer sessiz kalmadi.

Omer: Asiri guzelsin. Napicam ben seninle.

Susen omerin ensesine kollarini sarip kendine bastirdi. Nefesleri birbirine degiyordu.

Susen: Istedigin her seyi yapabilirsin.

Bu sozden sonrasi cok hizli gelismisti. Bi anda ikisi de yukselmis birbirlerinin geri kalan kiyafetlerini cikartmislardi. Omer susenin dudaklarindan baslayarak kasiklarina kadar opucuk birakarak gelmisti. Kasiklarina geldiginde Susen kalcasini kaldirmis iyice kasilmisti. Bacaklarini omerin beline sardi. Ikisi de deliriyordu. Omer suseni tatmin etmeye baslamisti. Susen omerin altinda resmen kivraniyordu. Ikisi de bunlari ilk defa yasamalarina ragmen oyle yukselmislerdi ki gayet tecrubeli gibiydiler. Susenin inlemesi omerin de kivranmaya baslamasini sagliyordu. Susen artik istedigini belli etmek icin

Susen: Dayanamiyorum artik

dedi. Omer de zaten bunu bekliyordu. Bedenlerini butunlestirmenin vakti gelmisti.

...

Ikisi de ilk defa yasadiklari bu seyi birbirleriyle tadiyorlardi. Zevkten dort kose olmalarinin yaninds bir de birlikte olduklarindan daha keyiflilerdi. Son noktaya geldiklerinde ikisi de cigliklar atiyordu. Omer kendini susenin yanina atti. Nefes nefeseydiler. Birbirlerine donduler. Susen omeri tutup dudagina art arda opucukler kondurdu. Bu opucukler yumusak ve az okdugundan omerin yukselmesine sebep oluyordu.

Omer: Napmaya calisiyo acaba bu yaramaz kiz?

Susen: Opuyorum sadece🖤

Omer suseni kendine cekerek bu sefer opucukleri o kondurmya basladi.

Susen: Seni cok seviyorum.

Omer: Ben seni daha cok seviyorum.

Sarilarak uykuya daldilar ve sabah birlikte uyanacak olmak fikri bile onlari heyecanlandiriyordu. Susen belki de ilk kez bu kadar mutlu omer belki de ilk kez bu jadar umutluydu. Tek bildkleri sey her ne olursa opsun birbirlerini cok sevdikleriydi. Bundan sonra butun zorluklara birlikte gogus gerecek birlikte basaracaklardi.

Cok beklenilen +18 bolum geldi ama yazmasi gercekten cok zormus. Umarim bu utanca deger. Yorum atan yildiz veren herkese tesekkurler. Bundan sonra surekli yan yana olan ama libidolarindan hicbir sey kaybetmeyen bir susom okiyicaz. Yeni bolumde gorusuruzzzzz

En Baştan ~ SüsÖmHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin