Butun bunlari dusunurken kapida beliren Omeri gordu. Butun vucudunu suzdukten sonra gozlerinde takili kaldiginda onun gozlerinin de kendinde gezindigini hissedebiliyordu. Bu onu yukseltmisti. Artik ne olacaksa olsundu.
Omer iceri girerken Susenden gozlerini almak icin cabaliyordu. Kisa ve sirt dekolteli elbisesiyle Omeri dunyadan koparmisti. Susen de ayni duygulari o siyah gomlekli Omeri gordugunde yasamaya baslamisti. Arkadaslariyla selamlastilar ama birbirleriyle selamlasmayi es gectiler cunku gozleri zaten her seyi anlatiyordu.
Parti devam ederken birden duman calmaya basladi.
Duman - Yürek (Okurken acip dinlemenizi oneririm)
Salinarak gezinerek beni deli ediyor
Olene dek mezara dek yuregimi yakiyorBeklenilen hamle Omerden gelmisti. Susenin yanina gidip dans edelim mi diye sordu. Susenin kalbi disari cikicakti. Ilk kez birine bu kadar saf duygularla yaklasiyordu. Uzanan Omerin elini tuttu. Elinde hissettigi elle birlikte kizin bedenini kendine dogru cekti Omer. Bedenleri ilk kez bu kadar yakindi ve yaniyordu. Dudaklari o kadar yakindi ki birinin ani bir hareketiyle cok guzel seyler olabilirdi. Arkadaki sarki ikisinin de hassas noktasiydi. Bu onlari daha da yakinlastiriyordu. Birbirlerinin nefeslerini dudaklarinda hissediyorlardi ve bunla basa cikmak hic kolay degildi.
Ah kimin icin atiyor bu yurek
Soyle kimin icin atiyor bu yurek
Napip ediyor sevdigini uzuyor
Aklimiz ermez aman AllahSusenin elleri Omerin ensesinde gezinirken gozleri dudaklarina kayip duruyordu. Neyseki onun da kendinden pek farki yoktu. Omerin elleri susenin belinde gezinirken bu dokunuslar susenin alev alev yanmasina sebep oluyordu. Kizin incecik belini kavramak ne kadar kolaysa hissettirdikleri de omer icin bir o kadar zordu. Bu kiz kendisine napmisti? Nasil bunlari hissettiriyordu? Resmen aklini basindan aliyordu. Gozleri onu ne kadar icine de cekse libidosu cok izin vermiyordu. Etraflarindaki herkes onlarin bu kadar yakin olmasina odaklanmisti. Resmen odak noktasi olmuslardi. Omer emindi. Susen icin atiyordu onun yuregi. Suseninki de Omer icindi. Geriye kalan tek sey bunlari birbirlerine soylemeleriydi. Sarki bitimine yaklasirken ikisi de bitmemesi icin dua edecekti. Tamamen dip dibeydiler. Burunlari birbirine degiyordu. Bu Omer icin sinirlari zorluyordu. Temas ettigi her yeri kendine bas kaldiriyordu sanki. Farkli bir cumhuriyet kuruyordu icinde. Kendine hakim olamamaktan korkuyordu ikisi de. Sonunda sarki bitmisti. Ayrilmalari gerekiyordu ama onlar bunun farkina biraz gec varmislardi. Coktan ikinci sarkiya gecilmisti.
Manga - Yine Yeni Yeniden
Bu sarki bardagi tasiran son damlaydi. Omer Susenin kolundan cekip sarkinin tam ses geldigi ama kimsenin onlari gormedigi bir yere cekti. Duramiyordu. Suseni koseye sikistirdi.
yuregimdeki firtina
dinmedi hala
titrerdim
isterdim
seni hep kollarimdayine bana gel
yana yana yine beni sevsusenin tek dusundugu sey o bekledigi andi ve geldigini hissedebiliyordu.
yine bana gel
yana yana yine beni sevOmer: Dayanamiyorum daha fazla. Gozlerine baktigim her saniye icimde biseylerin kopmasina dayanamiyorum. Sana dokunamamaya dayanamiyorum, kokunu icime cekememeye dayanamiyorum. Sensiz olmak istemiyorum. Biraz daha su sekilde karsimda durursan kendime hakim olamayacagimi hissediyorum. Seni seviyorum. Sana asik oluyorum. Dokundugun her yerim yaniyor. Sana yakin olamadigim her an bogulucak gibi oluyorum. Benim ol istiyorum. Yanimda ol istiyorum. Sadece sen ol istiyorum.
YUREGIMDEKI FIRTINA
DINMEDI HALA
TITRERDIM
ISTERDIM
SENI HEP KOLLARIMDA
ŞİMDİ OKUDUĞUN
En Baştan ~ SüsÖm
Novela Juvenilbence asiri yakisan bir cift ve istedigimiz sahneleri goremiyosak biz de yazalim dedim ve bu hikayede susomden beklediginiz performansi ben gistericem size merak etmeyin