Part4: Hot sinema

1.2K 27 12
                                    

FRAGMANI GORDUKTEN SONRA KENDIMI TUTAMADIM VE BOLUM YAZMAYA BASLIYORUM CILVE YAZICAM

2. donemin baslamasina 1 hafta kalmisti. Omer hafta ici calistigi icin sadece haftasonunu susene ayirabilmisti. Birlikte sinemaya gideceklerdi. Sinemanin oldugu avm de bulustular.

Susen Omeri karsisinda gorunce 1 hafta once yasadiklari aklina gelmisti ve ici fenalasiyordu. Omer her zamanki gibi asiri cekiciydi.

Susen: Cok ozledim seni..

Omer: O zaman burdan cikip bi ozlem giderelim ne dersin?

Susen: OMER! Ama soz verdin ya

Omer: Ama burda 2 saatimiz bosa gitcek o zamana-

Susen: Ya omer ben biletler icin ne kadar ugrastim ya

Omer: Tamam tamam kizma girelim hadi..off

Susen: Sana bu hevesimi kirman hakkinda bedel odeticem icerde sen dur

Omer: Napcaksin kafama misir mi firlatcaksin?

Susen: Hee gorursun misiri.

Susen napcagini biliyodu. Ayrica cok sasiriyordu. Omer nasil olur da yaninda omer otururken susen 2 saat dumduz uslu uslu oturup film izleyebilirdi?

Iceri girdiler. En arkaya bilet almisti susen. Omere de burdan bilet kaldi diye yutturmustu. Simfi oturup 20 dk reklam izliyorlardi.

Omer: Ne filmi bu?

Susen: Bilim-kurgu

Omer: Hic sevmem

Susen: Biliyoruz herhalde dalga geciyorum yani. First date a bilim kurgu filmine getircek halim yok.

Omerin first date lafi hosuna gitmisti.

Omer: Aslinda ben first date da gam olarak napilir bilmiyorum bana yardimci olur musun?

Susen omerin tuzagina dusmustu..

Susen: Ya iste boyle birbirlerini tanirlar belki el ele tutusurlar falan

Omer: Nasil yani bu kadar mi?

Susen: Evet nolcakt- Bir dakika sen benle dalga mi geciyosun?

Omer: Of cok guzelsin.

Susen omerin bu cikislariyla surekli afalliyordu. Ama planini unutamazdi.

Susen: Film basladi hadi onune don.

...

Filmin yarisi bitmisti ve bir opusme sahnesi cikmisti.
Omer firsat bu firsat diyip susene dogru yaklasti ama susen planini unutmamisti. Tam dudaklarina degicegi sirada susen geri cekildi.

Susen: Cok guzel opustuler yalniz

Omer: Biz de cok guzel opusucekti-

Susen: sss sessiz ol biraz bak herkes bize bakiyor

Omer: Susen sacmalama en arkadayiz zaten hem ben cok sikildim.

Omer sozunu bitirince susenin beline sarilip kendine dogru cekti. Susen artik planini cok da uygulayabilecek gibi degildi. En azindan hisleri oyle soyluyordu.

Omer susenin yukseldigini anlayip bi hamlede kucagina yerlestirdi ve dudagina yapisti. Susen planini uygulayamamis da olsa bir dusunmustu de sanki bu daha eglenceliydi.

Susen: Biz bu libidolarla napicaz her yerde opuscek miyiz?

Omer: Acikcasi benim acimdan bir sikinti yok.

Susen: Benim acimdan var gibi mi gozukuyor?

Omer: Yani sanki biraz oyle.

Susen yine kizmisti ve ne yapmaliydi? Tabiki kendini kanitlamaliydi ve yol olarak da omerin dudaklarini tercih etti.

Susen dudaklarini oyle bir bastiriyordu ki omer dudaklsrini oynatamiyordi bile. Tek yapabildigi ellerini susenin beline kavrayip kendine bastirmasiydi.

...

Sinemadan ciktiklarina omerin de ruju vardi. Ayrica sadece dudaginda da degildi. Susen karanlikta fark etmemisti ama aydinliga gecince kahkayai basti. Omer ne oldugunu anlayamadi. Kizi kendine cekip dudaginin kenarina bir opucuk kondurdu.

Omer: Hayirdir neye guluyoruz?

Susen: Su an herkes opustugumuzu biliyor. Hatta onla kalmadigimizin da farkindalar muhtemelen.

Omer: HAYIR DUSUNDUGUM SEY MI?

Susen: Galiba evet askim

Omer tam sinirlenmisti ki Susenin ona ilk kez askim demesi onu duraklatmisti. Susen de bunu farkedince gulumsemeyi birakti ve omerin tepkisini beklemeye basladi. Omer bi sure sonra soku atlatip gulumsemeye basladi.

Omer: Sen bana az once askim mi dedin?

Susen: Evet. Asik oldugum icin askim dedim.

Omer: Su an o kadar iyiyim ki dudagimdaki ruj izini bile umursayamiyorum.

Suseni cenesinden tutup dudaklariyla onun dudaklarini bulusturdu. Orada sakli kalmak istiyordu. Bu kiza gercekten asikti. Biraz da dudaklarina tabi..

TADIMLIK BOLUM BIRAKTIM ICINIZ HOS OLUR BIRAZ HADI GORUSURUZ

En Baştan ~ SüsÖmHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin