Когато Маринет предложи пешеходна обиколка на града като среща за него и Лука, Ейдриън беше подозрителен. Лука беше развълнуван, разбира се, беше толкова нетърпелив те наистина да бъдат приятели.
-"Това не е ли страхотно, Ейдриън?", беше казал нетърпеливо музикантът. -"Маринет се грижи за нас!"
Така че Ейдриън нямаше друг избор, освен да се съгласи.
Оказа се, че това е новата „Гълъбова История“ на г-н Рамиер; част от опита на Калинката и Черния Котарак да попречат на човека да се покварва през седмица и да му дадат изход за странната му привързаност към крилатите вредители. За щастие на Ейдриън, Черния Котарак знаеше за това събитие. За него беше лесно да разбере коя пешеходна обиколка е предложила, да донесе антихистамини и все пак да се забавлява изненадващо добре с гаджето си.
Всъщност, сега, когато Ейдриън беше в стаята си и размишляваше, той наистина дължеше едно на Маринет.
И всеки миг собственият му подарък за Маринет щеше да бъде доставен. Той се облегна на стола си и се изкикоти като злодей. Плагг вдигна очи, за да ги завърти.
-"Момче, ти не си добър в това."
Разбира се, Маринет доиде на училище на следващия ден със следи от блясък в косата, лицето и ръцете. Ейдриън се усмихна, особено когато тя тръгна право към него.
-"Много благодаря за особената пратка, Ейдриън.", каза тя през зъби.
-"Мислех, че може би ще ти помогна малко да проектираш следващото си парче за Одри Буржоа", каза той, като й отправи невинна усмивка. Тогава той направо й се усмихна. -"Уау, все още имаш малко блясък в косата си! Приличаш на приказна княгиня!"
-"Благодаря, Ейдриън. Аз се чувствам като приказна княгиня.", отвърна тя, вдигна нос към него и се насочи към мястото си. Ейдриън се усмихна на себе си.
-"Момиче, какво стана?", той чу Аля да шепне зад него, когато най-добрата й приятелка седна на мястото си.
-"Ейдриън ми изпрати блестяща бомба от брокат!", изсъска Маринет. -"Прекарах цяла нощ да я почиствам и все още е навсякъде!"
YOU ARE READING
Чудотворната Калинка: Всичко е честно в Любовта и Войната
FanfictionМаринет най-накрая реши да се откаже от Ейдриън! Вместо това тя ще се опита да излиза с Лука. За съжаление, точно по същото време, Ейдриън решава, че ТОЙ иска да започне да излиза с Лука! Единственото решение? Обявяват си война един на друг! За съжа...