Práve držím CATB vinyl, ktorú som si včera kúpil. Rozmýšľam či si ju mám pustiť, či nie. Po asi polhodine hľadania som zistil, že nemáme doma gramofón takže si ju nemám ako pustiť. O dôvod viac navštíviť Ziall's dream.
Cesta tam je ako z rozprávky. Slnko krásne žiari na modrej oblohe bez jediného obláčika. V diaľke počuť spev vtákov a k tomu celému počujem zurčať potôčik.
Ahahaha, milujem svoju fantáziu! V skutočnosti hej, svieti slnko a na oblohe nie je ani jeden oblacik ale žiaden spev vtákov ani potôčik sa nekonal, ahahaha!
Vošiel som teda tam, a ako prvé som zašiel na svoje obvyklé miesto (k vinyls). Neprešla ani minúta ako som si ich začal prezerať, keď do obchodu vstúpil neznámy. Mieril rovno ku mne a na moje prekvapenie si tiež začal prezerať vinyls. Vlastne bolo viac ako nad slnko jasné že neprišiel kvôli tomu. Už už som sa ho chcel spýtať, či nepotrebuje s niečím pomôcť, ale on ma predbehol.
,,Harry" šeptol tak, že to skoro nebolo ani počuť
,,Prosím?" odpovedal som s takým hlasnejším šeptom
,,Volám sa Harry" povedal potichu
Cítim ako mi červeň stúpa po tvári a určite sa usmievam ako debilko, ale nemôžem si pomôcť. Konečne poznám jeho meno. Harry..ach, to meno mi dáva butterflies. Musel som tam tak stať asi hodnú chvíľu lebo Harry nahodil taký potmehúcky úsmev. ÁNO! TOTO JE TEN ÚSMEV Z TOHO SNA!!
,,A ty si...?" začal
,,Och, prepáč", začervenal som sa ešte viac, ,,ja som Louis"
Nespúšťal zo mňa oči. Akoby ma skúmal. Ale zvnútra - cez oči. Nemohol som pre ním nič skryť. Ani seba. Akoby som pred ním stál nahý. Po chvíli som si uvedomil, že ja robím to isté. Úplne som bol ponoreny do jeho oči. Videl som v nich malého Harryho ako sa hrá na piesku a bol taak zlatyy! Nič nás vtedy nezaujímalo, žiaden okolitý svet pre nás neexistoval. Boli sme iba my a LEN my.
Naklonil sa bližšie ku mne, chytil mi hlavu do jeho dlaní a v tom ma pobozkal. Bola to len chvíľa ale vo mne asi vybuchla sopka. Prehnalo sa mnou tornádo a asi všetky emócie mnou v ten moment lomcovali. Jeho pery boli teplé a hebké. Chutili ako pomaranče. Tie najlepšie pomaranče aké som kedy jedol.
Odtiahol sa. Ja som tam stál úplne zamrznutý od prekvapenia. Bol som mega rád, že to spravil..len som to nečakal. Asi musel vidieť tie moje vypúlené oči, lebo sa začal ospravedlňovať.
,,Prepáč mi to. Ja-ja neviem čo mi to napadlo. Ani neviem či si na chlapcov. Fakt ma to mrzí Lou, prepáč" slová sa z neho sypali ani čoby vodopád
,,Nie, Harry to je v poriadku. Ja, ja.."
,,Nie Lou, fakt ma to mrzí" a s týmto odisiel preč.
Keď stál pred obchodom ešte sa za mnou obzrel. Na tvári mal úsmev spokojnosti. Chcel to urobiť už dávno.
Hneď ako som sa ako-tak spamätal, vytiahol som mobil a všetko som to porozprával Liamovi. Detaily som ale vynechal..tie si nechávam pre seba.
,,Hej Lou, a povedz mu o tom, čo cítiš. Nie je dobré držať veci v sebe a on si to navyše zaslúži vedieť" a s týmto sme ukončili náš rozhovor.
*****
Ak mi ešte nejaký človek povie, že je blbosť chodiť von za tmy tak prisahám že ho zhodim z mosta... Ale inak som celkom milý chalan:DDD
Mám rád prechádzky za tmy. Milujem! Milujem ten vibe ktorý mi dávajú. Milujem ako svetlo pouličných lámp dopadá na zem a milujem ten mesiac čo žiari na nebi.
No ale to nemyslíš vážne! Úplne mi spadla sánka. V strede cesty stála postava asi 1,80 metra vysoká. Ten obrys by som spoznal aj so zavretými očami!
Bol to Harry.Dýchaj Lou, dýchaj. Ty to zvládneš! Teraz sa nadýchni aa..ideš!!
Musel ma zbadať pretože zastal. Podišiel som teda k nemu, postavil som sa na špičky, vzal som mu hlavu do dlaní a.. pošepkal som mu do ucha
,,Zajtra o druhej v Ziall's dreame"
Keď som sa odtiahol mal presne tak isto vypulene oči ako ja dnes poobede. Bolo v nich vidieť zmätok. Nechápal prečo. Prečo sa s ním chcem stretnúť?
YOU ARE READING
Love from the dream | larry
FanfictionStačilo len pár snov na zamilovanie sa a na nájdenie svojej životnej lásky. Kto je ten, čo pobláznil Louisovi hlavu? Neznámy, chalan zo sna..call it what you want, ale jedno je isté. Keď sú tí dvaja spolu na ničom a nikom inom nezáleží upozorňujem...