5. i will always love you

3 1 0
                                    

,,Áno! Áno! Dupni na to Lou!! Rýchlejšie!Rýchlejšie! Wohoooo!!" kričal Harry

,,Si si istý? Viem, že je jedna ráno a na diaľnici nie je veľa áut, ale aj tak si myslím, že by sme mali spomaliť" povedal som so strachom v hlase

S Harrym sme uz vyše roka spolu a piatky sú jednoducho naše. Vtedy sa chodíme takto voziť o jednej ráno po diaľnici alebo si robíme movie nights alebo...alebo iné veci. Robíme jednoducho čokoľvek, čo chceme. Lebo môžme.

Ideme príliš rýchlo na to, aby som vytočil zákrutu.

Prevrátime sa.

Oboch nás prevezú do nemocnice

*po 5 hodinách*

Preberiem sa a počujem lekárov ako hovoria

,,Našťastie vyviazol len s ľahkými zraneniami a pár modrinami. No ten druhý je na tom horšie. Utrpel ťažké poranenie mozgu a stratil krátkodobú pamäť. Nebude si pamäť nič, čo sa udialo za posledný rok"

,,To znamená, že si ma nebude pamäť" povedal som si v duchu

,,A-a je možnosť že sa mu tá pamäť vráti?" spýtaju sa naraz moja aj Harryho mamina

,,Žiaľ, je tu len veľmi malá pravdepodobnosť"

,,Koľko?" vyhŕknu

,,10 maximálne 15 percent. Mrzí ma to" a s týmto odišiel. Videl som ich ako plačú. Aj ja som chcel. Ale nechcel som, aby ma videli v tomto stave - ako slabocha.

Mal som síce len ľahké zranenia, ale lekári si ma v nemocnici ešte týždeň nechali na pozorovaní.

Pred odchodom domov som išiel ešte pozrieť Harryho. Ležal na JIS-ke. Sadol som si na stoličku vedľa postele a vzal som mu ruku do dlaní. Bol to hrozný pohľad.

Hlavu mal obviazanú obväzmi a kvôli operácii mu ju museli vyholiť. Pri predstave jeho kučeravých vlasov som sa rozplakal. Pod obidvoma očami mal monokle a z úst mu trčala hadicka. V nose mal hadicky, ktoré mu pomahali dýchať a bol napojený na infúzie. Všade okolo neho pipali prístroje.

Zrazu počujem ako sa otvárajú dvere do izby. Rýchlo som si poutieral slzy a spoza rohu sa vynorili Gemma s Anne. Gemma si sadla na posteľ vedľa Harryho a jemne ho pohladila po líci. Oči sa jej zaplnili slzami. Anne podišla k nej, položila jej ruku na plece a jemne ju pobozkala do vlasov. Potom prišla ku mne a silno ma objala. Gemma chytila Harryho za ruku a jemne mu ju pobozkala. Anne ho objala a odišli domov.

Sedel som tam ešte hodnú chvíľu potom, čo odišli. So zaslzenymi očami som sa ešte raz pozrel na Harryho

,,Vždy ťa budem milovať" povedal som po tichu a išiel som domov

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 02, 2022 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Love from the dream | larryWhere stories live. Discover now