t w o

301 32 8
                                    

Dan 1.

26.03.'14.

Da, Desire, znam, rekao sam da je danas 91 dan. Ali znaš šta? Danas je prvi dan. Danas je novo poglavlje moje ogromne ljubavi prema Anni. Prije nego pređem na ono glavno, moram ti reći da ću od sada brojati stranice. Tako da je ovo 91 ispisana stranica. Šta misliš da li će Anna shvatiti istinu prije nego popunim svih 260 stranica? Desire, mislim da ću te neko vrijeme malo zapostavljati. Dok nisam imao načina da se približim njoj ti si bio moje utočište od mora problema koje je stvarnost srdačno sa zlobnim smiješkom pružala. Sada, sada konačno imam priliku da pričam sa djevojkom u koju sam zaljubljen. Shvataš li, Des? Nemoj da se ljutiš na mene. Vidio sam ju, jutros u školi. Danas je nosila svoju ljubičastu, pletenu kapicu dok su bujne kovrdže virile ispod nje. Miris borovnice me nije napuštao. Krupne, smeđe oči bile su suzne. Da li je od hladnoće? Pretpostavljam da je prehlađena, ili je dugo čekala, nos joj je bio crvenkast na vrhu. Oh, Desire, ima tako malen i prćast nos, dok pravi kontrast stvaraju pune, rumene usne. Ali, suzne oči...Ne želim da moja brineta plače. Cupkala je u mjestu i očekivala nekoga, ali je zvonilo za početak časa i moja brineta se izgubila u masi studenata a ja sam osjetio dobro poznatu hladnoću. A sad Des, idem joj se javiti.

Do 92, tačnije, drugog dana, Desire,
Black. (ili Trouble?)

...

„Anna, pobogu, možda mu je prijateljica.", niži momak, svijetlo smeđe kose se namrštio.

„Nije Gate, k'vragu! Pa uhvatio ju je..zašto sam mislila da mu se dopadam?", šmrcnula je.

„Takvi su muškarci...", Gate nije znao što reći.

„Nisu svi, znam da postoji neko kome ću biti vrijedna, Gate. Ali..Dark mi se sviđa, stvarno."

„Anna, ima toliko drugih momaka, pobogu."

„Ali on mi se sviđa!", zainatila se.

„Hoćeš se smiriti ako ti kupim čokoladu?", nasmijala se.

„Mrzim te, Gate, kupuješ me tako svaki put.", uzvratio joj je osmijeh.

„Za šta služe prijatelji?", upitao je.

„I Milka.", dodala je.

„I Milka.", ponovio je.

...

Trouble:hej, anna
Anna:hej..
Trouble:dogodilo se nešto?
Anna:znaš onog momka, spominjala sam ti da mi se sviđa, dark? e, pa sviđa mu se druga. lažna nada..
Trouble:oh...seronja!
Anna:što je najgore meni se on i dalje dopada
Trouble:zaboravi ga an, ima toliko boljih momaka, vjerujem
Anna:isto mi i gate kaže..
Trouble:gate?
Anna:a da, moj najbolji drug ovdje :)
Trouble:aha:)) pa to su ti an, tipični srednjoškolski problemi
Anna:osjećam se grozno trouble, možda sam čak bila i zaljubljena u njega..
Trouble:anna, jel ti znaš lika po imeni black?
Anna:black firestorn? wierdo. ponekad mislim da me uhodi. (Ou, no Anna)
Trouble:ja mislim da je on dobar momak, nemam pojma
Anna:znaš ga?
Trouble:baka mu živi ovdje.
Anna:aha, okej. trouble, plačem već tri sata
Trouble:anna, doći ću iste sekunde u london. moja slatka brineta ne smije plakati zbog seronje
Anna:moja slatka brineta? nikad me nisi tako nazvao
Trouble:smeta ti?
Anna:ne, naprotiv, sviđa mi se
Trouble:drago mi je :)
Anna:tro, zašto ti ne bi došao za ljetni raspust u london? znaš, kod nas ljeto i nije baš ljeto ali dobro..
Trouble:isti razlozi kao tvoji
Anna:koliko ja znam, tvoja majka je dane provodila plačući u dnevnoj sobi jer su se huan i marisol rastali
Trouble:španske serije su njoj poput droge, haha. mnogo stvari se promijenilo od kada si otišla, an. (Izvukao si se, Black)
Anna:moraš jednom doći u london, stvarno
Trouble:prvom prilikom, obećavam
Anna:nedostaješ mi.
Trouble:i ti meni, nemaš pojma koliko.
Anna: :))
Trouble:pretpostavljam da utapaš tugu u čokoladi?
Anna:tako me dobro poznaješ iako je prošlo mnogo. no, zar to ne radi svaka djevojka kad je u depresiji? debljam se, u svom tom očaju
Anna:zar ne zvučim kao romeova julija?
Trouble:silno želim biti romeo.
Anna:onda budi. :)

Da li je znao šta je učinio time što ju je zavaravao cijelo vrijeme? Anna Sophia Robinson je postala njegova. No, on više nije bio svoj. Ne kao Black Firestorn. Već kao Trouble Anhelo Bones. Momak koji se ubio u potkrovlju porodične kuće hladnog zimskog jutra, 2012-te.

Ovaj dio posvećujem djevojkama koje su komentarisale prošli, hvala vam do neba i nazad. :) Vjerujem da sada pretpostavljate da priča neće biti toliko u romantičnim tonovima, jer, nisam ja baš neki lik za to haha. Oprostite na greškama, jer ono, svakom se desi. :') i kao što sam rekla prošli put, vote&comment, stvarno mnogo, mnogo znači.

I da ne zaboravim moju ženu koja ne voli riječ ses :'D love u. :)

I daa doguram do 740 rijeečii, ups, sad ih ima 747. Fuck. 749.

»260 pages.«Donde viven las historias. Descúbrelo ahora