🆂🆄🅽🅵🅲🅷🅴🆁🆁🆈
✩✶
Draco ve Gerra artık bir çiftlerdi ve bu iki yıl boyunca sürmüştü. Gerra halinden memnundu çünkü hayallerine kavuşmuştu. Gerra'nın arkadaşları ve Pansy bu durumdan memnun olmayan tek kişiydiler.
Pansy Draco'yu , Gerra'nın arkadaşları Gerra'yı uyarıyordu çünkü birbirlerini kullanmak istedikleri için bir arada olduklarını düşünüyorlardı. Draco Malfoy için bu bilinemezdi ama Gerra Draco'dan hoşlandığı için onunla birlikteydi.
☆
Sekizinci sınıf için heyecanlanan öğrenciler bir andan da stresliydiler. Çünkü Lord Voldemort geri gelmiş bir savaş başlatmıştı. Herkes bir taraf seçmesi gerekiyordu karanlık taraf ve Dumbledore'un tarafı...
Gerra başından beri Dumbledor'un tarafını seçecekti ama Draco tam olarak belli değildi. Bu konuyu açtığında tedirgin olduğunu belli etmemeye çalışsa da bunu başaramıyordu...
Ve Gerra bu konuyu yeniden açmıştı...
- Draco , biliyorum bu konuyu açtığımda tedirgin oluyorsun ama bana söyler misin , gerçekten olduğun daha doğrusu seçeceğin taraf hangisi ?
Draco derin bir nefes aldı ve konuştu
- Senin olduğun taraf neredeyse oradayım yani Dumbledore'un tarafı ama babam... Babamın karanlık tarafa zamanında yardımı dokunduğunu herkes biliyor yine muhtemelen o tarafta olacak ve beni onun tarafında olmam için zorlayacak çünkü Karanlık Lord çok güçlü. Anlayacağın seçim şansım yok.
Gerra Draco'nun sözlerine anlam veremiyordu bunun için hemen söze daldı.
- Ne demek seçim şansının olmadığını düşünebilirsin Draco? Senin aklın ve iraden yerinde eğer olmasaydı bu dediğin doğru olabilirdi.
- Anlamıyorsun Gerra ! Babam eğer onun olduğu tarafta olmazsam bana ceza verir , mirastan reddeder. Karanlık Lord'a teslim eder onun bana yapabileceği şeyleri düşünemiyorum...
- Dumbledore ve onun yanındaki herkes çok güçlü ve bu savaşı Dumbledore'un tarafı kazanacak.
- O taraf kazansa bile babamın bana olan tavrı değişmeyecek ! Lütfen Gerra benim bu konu da kafam karışıkken sende böyle yapma...
Gerra bu söz karşısında bir şey diyemedi belki de haklıydı. Bu yüzden Draco'ya yaklaştı ve yanağından onu sakince öptü.
Draco bu duruma sakince gülümsedi.
☆
Gerra kendi odasında idi. Arkadaşı Lara da vardı. Gerra Draco için üzülüyordu çünkü gerçekten zor durumdaydı en azından Gerra böyle düşünüyordu. Ve bu durumu arkadaşına anlattı ama Lara bu duruma üzülmedi hatta sinirlendi. Tekrar ve tekrardan Draco'nun onu kullandığını ve bu durumda da onu birkaç sözle kandırdığını söyledi.
Ama Gerra kendisinin yanıldığını Draco'nun iyi ve masum olduğunu söyledi bir gün bu söylediklerine pişman olacağını dile getirdi.
______________
🕯Herkese merhaba !
Bu bölümde böyleydi yorumlarınızı alalım ->>
Lütfen destek amaclı vote ve yorum atmayı unutmayın ♡ 🍸🕯
_______________
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝙃𝙚𝙮 𝙈𝙖𝙡𝙛𝙤𝙮 ! | 𝘿𝙧𝙖𝙘𝙤 𝙈𝙖𝙡𝙛𝙤𝙮
أدب الهواةDraco Malfoy pamuk gibi beyaz değildi ama kargaşaya sebep olacak yağmur bulutu kadar siyah da değildi. O sadece Draco Malfoy idi. ____ - Seni istemiyorum Gerra Gerra fısıltıyla doğru dedi ve devam etti , - Doğru , sen beni değil kalbimi arzuluyors...