Kapitola 16.

267 15 1
                                    

 Damian

Nakonec jsem byl pěkně vymydlený, takže jsem se otočil, otevřel zamlžené sklo a spatřil udiveně hledícího Sebastiana. Nemusel jsem být expert, aby mi došlo, že mě slyšel. "Kurva!" Uniklo mi naštvaně přes rty a já vyšel ven a začal se utírat ručníkem. Sebastian tam stál nahý a u nohou mu ležela přikrývka. Byl jako přimražený. Neměl jsem na to náladu a tak jsem jen procedil: "To tady budeš stát celou noc?" A začal si čistit zuby, abych se zbavil té děsné pachutě v ústech. Nevěnoval jsem mu dál pozornost nebo se o to aspoň snažil, jenže oči mě neposlouchaly a tak jsem se díval do zrcadla, abych ho viděl a nervózně čekal, co bude dál.

Sebastian

Nakonec jsem se zhluboka nadechl a ujasnil si pár věcí. Takže za prvé, nemusel vůbec myslet na mě, za druhé, pokud myslel na mě, ještě to nemá ujasněné a za třetí, sakra, nemohlo se to přece podařit tak rychle, ne?

Trochu jsem zavrtěl hlavou a otočil se na něj. Dobře, tím, že se budu chovat jako obvykle nic nezkazím, ne? Nadzvedl jsem obočí a pokrčil rameny. "Nevím, asi to bude podle toho, jak budeš stát ty. V jistých partiích, samozřejmě. Kolik vůbec je?"

Zeptal jsem, zatímco jsem zamířil ke sprchovému koutu.

Damian

Vzpamatoval se a dělal, jako by nic neslyšel. Oddechl jsem si. Tohle bylo vážně těsné.

"No, zatím jsou mé partie naprosto v klidu a je něco po desáté." Mluvil jsem přes zubní kartáček, takže mi nebylo tak dobře rozumět.

Mezitím, co on vešel do sprchy, já si dočistil zuby, oblékl se a šel zkontrolovat pokoj.

Sebastian

Osprchoval jsem se, osušil se, sebral peřinu a zamířil za ním do pokoje. "Půjčil by si mi něco na sebe?" Zeptal jsem se a kritickým okem přejel po zválené posteli. "A měli bychom převléct postel. A vyvětrat." Začichal jsem a zašklebil se. "Kdyby sem přišla tvoje máma, věděla by, co jsme dělali, i kdyby byla slepá, hluchá a hloupá k tomu."

Damian

Máma! Ztuhla mi krev v žilách! Už musela být doma a jelikož mě nikde nenašla, jistě šla do pokoje! Kurva! Ztuhl jsem na místě a krve by se mě nedořezal. 

"Myslím si, že na to už je pozdě..." Sedl jsem si zády k němu na postel a prohrábl si vlasy. Dělat to doma je jedna věc, ale pokud to zjistí máma, je to průser! Na co jsem kurva myslel! Několikrát jsem se zhluboka nadechl a zvedl se odhodlaně.

"Jdu si s ní promluvit." S těmi slovy jsem se vydal ke dveřím.

Sebastian

Ztuhl jsem. "Počkej, myslíš, že už tady byla? Jo, myslíš." Odpověděl jsem si sám. Povzdechl jsem si. Sakra! Zrovna když to vypadalo tak slibně! Už si mě začal všímat, konečně mě zavolal, abychom spolu měli sex, dostal jsem se do jeho domu a teď přijde tohle. Jestli se teď jeho máma zachová jako jeden z těch rodičů se zastaralými názory, bude to v hajzlu. Vyplaší se a sbohem vynaložené úsilí!

Bože, jen to ne! Ještě jsem ho k sobě nepřipoutal natolik, aby se nestaral, co mu jeho matka řekne a byl se mnou.

Pokud mu ale jeho mamka řekne, že je to ok, začne nás brát jako pár. A když nás bude jeho mamka brát jako pár, hodně to napomůže mému plánu. Což by bylo přímo skvělé! Mamky se mají ve zvyku ptát, jak to jde s klukem či holkou svého dítěte. A pochyboval jsem, že by jí Damian vyvrátil, že jsme spolu. Nemyslel jsem si, že by jí řekl, že jsme jen kámoši na sex.

Všechno tohle mi proběhlo hlavou, když jsem k němu ale zvedl pohled, řekl jsem jen. "Dobře, držím palce. Pak mi přijď říct."

Damian

Škola sexuKde žijí příběhy. Začni objevovat