Kapitola 8.

493 11 2
                                    

Sebastian

"Hele, oba víme, že se ti to líbilo. Než začneš protestovat, že ne, že to vlastě bylo hrozný a bůh ví co ještě, uvědom si, že mi po stehnech teče tvoje sperma, takže takový námitky vůbec nemají smysl. Dobře? A teď. Pokud budeš chtít, můžeme si to zopakovat. Nechci po tobě žádný závazky, jen sex. Co ty na to?"



Damian

Čekal jsem, že mi nabídne sex, ale spíš jsem očekával, že mě bude vydírat, aby ho dostal. Tohle bylo příjemnější, ale i tak nemám zájem šukat kluka! Já jsem přece na holky...

"Hele bylo to fajn, udělali jsem si navzájem dobře, ale nebylo to to, co jsem čekal, celkem mě to zklamalo, takže když dovolíš, půjdu." Mírně jsem ho potáhl dopředu, abych mohl otevřít dveře a protáhnout se jimi ven.



Sebastian

No, nečekal jsem, že bude hned souhlasit. Když kolem mě procházel, zašklebil jsem se a ještě za ním křikl. "To řekni svýmu ptákovi a sperma v mým zadku!"

Dveře se zavřely a nechaly mě tak ve tmě. Povzdechl jsem si. Tak, to by bylo. Sex bychom měli a přestože jsem byl trochu smutný z toho, že ke mně potom choval tak chladně, byl jsem rád. První část plánu hotova. Teď k té druhé. Zaprvé musím zajistit, aby se mnou dál spal. A pak jen stačí, aby se domě zamiloval. Brnkačka. Bože, proč není v okolí čarodějnice, která by připravila nápoj lásky, když ji člověk potřebuje?

Trochu jsem vzpamatoval, očistil se, oblékl se a pak vyšel ven, míříc ke skříňkám. Musel jsem domů. Měl jsem na zítřek nějaké úkoly, testy a taky jsem se chtěl vyspat.



Damian

Došel jsem domů a mohl nad věcmi přemýšlet. Sebastianův návrh se zdál být rozumný a pokud bych o něco takového měl zájem, kývl bych na to. Jenže já si jen užíval uspokojení a on se mi připletl do cesty. Nechci jakýkoliv vztah, který by mě s ním spojoval, bylo by to příliš nebezpečné. Nemůžu popřít sám před sebou, že bych z toho byl zklamaný, spíš naopak, děsilo mě pomyšlení na to, že to bylo až tak dobré, že jsem to vydržel sotva pár vteřin a ihned se uspokojil. Rozhodnut, že nad tím víc přemýšlet nebudu, jen se od něj budu držet dál byl můj nynější cíl. Udělal jsem vše potřebné do školy a šel spát. V noci mě pronásledovaly sny a představy o Sebastianovi, ale naštěstí se mokrý sen neopakoval. 

Ráno jsem se jako každý den potkal s Mikem a šli společně do školy.



Sebastian

Další den ráno jsem zaspal. V noci se mi zdálo o Damiánovi, takže jsem se probudil uprostřed noci s mokrými spodky a byl to i důvod, proč jsem se moc nevyspal. Do školy jsem doběhl na poslední chvíli. Byl jsem trochu naštvaný, že jsem propásl první příležitost k tomu, abych zjistil, jak se dnes bude tvářit. Vážně rád bych věděl, jak by reagoval, až by mě zase spatřil u brány.



Damian

Snažil jsem se nevnímat ten divný pocit, když jsem procházel kolem brány, kde Sebastian každé ráno čekal. Nyní tam nebyl a mě prolétlo hlavou, co se asi stalo. I Mike vypadal zklamaně. Celé vyučování jsem to nemohl dostat z hlavy a plísnil se za to, že na něj tak moc myslím.

Škola sexuKde žijí příběhy. Začni objevovat